return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
UDC moet opzouten met hun belachelijke prijzen (pg. 3)
View this Thread in Original format
serialkillah
lol dan houde we een TA meeting @ the fence:)
Ding Chavez
quote:
Originally posted by hamburgerboefje
Maar euhh 10 uur is toch meer dan genoeg...Maar ja de mensen die chemicalien gebruiken zullen het hier wel niet mee eens zijn....

Lol, al duurt Dance Valley 3 dagen, is het nog nie genoeg. Je bent een Addict of je bent het nie. En om nou gelijk weer chemicalien erbij te halen :rolleyes: (<-- jaja rolleyes blijft een kutsmiley :D)

quote:
Originally posted by YojiBiomehanika
ja et is ook een vieze naaiactie eerst ieder1 laten reserveren en dan zeggen oh de kaartjes zijn maar 50% duurder geworden
das toch lame

Je HOEFT je reservering nie om te zetten in een kaartje. Als je het te duur vindt laat je de betalingstermijn gewoon aflopen en gebeurt er niks. Reserveren was alleen zodat je zeker wist dat je de MOGELIJKHEID had om te gaan, je bent nie verplicht :)

GreetZ, DC
Jukx
quote:
Originally posted by Optimus
\
zullen we samen gaan Jukx? Ff rond 12en ofzo over een hekkie klimmen:D:D:D

moet makkelijk kunnen lijkt me! ;)
bespaart je toch weer zo een 70 euro!! :eek: :eek: :eek:
YojiBiomehanika
quote:
Originally posted by Ding Chavez

Je HOEFT je reservering nie om te zetten in een kaartje. Als je het te duur vindt laat je de betalingstermijn gewoon aflopen en gebeurt er niks. Reserveren was alleen zodat je zeker wist dat je de MOGELIJKHEID had om te gaan, je bent nie verplicht :)

GreetZ, DC

ja weet ik ding
Obi
€70 is best wat geld, maar uitverkocht gaan is zeker haalbaar met het sterke concept wat ze hebben. Zeker met 40.000 mensen zal het een erg leuk feest worden.

Ben ik er zelf dit jaar niet bij aangezien Nature One mij roept (net als vorig jaar).. Dát, beste mensen, is één van de beste feesten die er zijn..
3 dagen feest, inclusief camping vorig jaar 70DM.. En één van de meest briljante feesten...
Optimus
70 DM? Hoeveels da in €?:D en dat voor 3 dagen? das best voordelig...:D:D:D
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Optimus
70 DM? Hoeveels da in €?:D en dat voor 3 dagen? das best voordelig...:D:D:D

37,40..

zal wel 40 zijn dus aangezien alles naarboven word afgerond
DarkHelmet
Nature One lijkt me ook wel vet. Maar 3 dagen lang zie ik niet zo zitten. En DanceValley, tsja, heeft toch een streepje voor bij mij.
Moet het toch eens meemaken. Alleen die prijs hè...

Ben benieuwt of je ook nog apart zult moeten betalen voor de pendeldiensten (ALS die al rijden)....
Miss Proximus
Hey Jukx

een vriend van mij is 2 jaar terug met z'n maten over t hek geklommen. was geen enkel probleem! als jullie t doen ga ik mee. lijkt me supertop :D spannund!!! (fout hè ibo ;))

en wat nou als t niet lukt....dan gaan we gewoon chillen bij mij thuis :stongue: :p
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by DarkHelmet
Nature One lijkt me ook wel vet. Maar 3 dagen lang zie ik niet zo zitten. En DanceValley, tsja, heeft toch een streepje voor bij mij.
Moet het toch eens meemaken. Alleen die prijs hè...

Ben benieuwt of je ook nog apart zult moeten betalen voor de pendeldiensten (ALS die al rijden)....

DarkHelmet van m'n Assimilatie Team ofnie.

Optimus
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Hey Jukx

een vriend van mij is 2 jaar terug met z'n maten over t hek geklommen. was geen enkel probleem! als jullie t doen ga ik mee. lijkt me supertop :D spannund!!! (fout hè ibo ;))

en wat nou als t niet lukt....dan gaan we gewoon chillen bij mij thuis :stongue: :p

ghehehe, t zal ibo een worst wezen, hijs immers van id-t:)

yoowww, willen jullie da echt doen? I'm innnnnnnnnnnn:D:D:D:D
wie nog meer?

(strax moeten we met 20 man over een hekkie... valt niet op hoor ghehehe:D)
DarkHelmet
Petrus, ik ben idd een DSmarty slaaf ;) :whip:

En ik ben absoluut vóór GateCrashen. Kweenie wat de straffen ervoor zijn... :)

Er wordt nu wel grappig over gelult, maar ik ben dus wel serieus. Ik ga geen kaartje proberen te bemachtigen als er ook realistische plannen voor GateCrashen zijn!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement