|
Sensation House White
|
View this Thread in Original format
| Dj Alex (ISR) |
נתחיל מזה שטיאסטו בא לחצי שעה עשה מין טובה כזאת בסוף זה השתלם לו כאשר הוא פרסם תטראק החדש שלו.. אחלה פרסומת.
לא שהטראק היה כזה טוב..
נושא הסנסציה היה דבילי לגמרי "חלומות"
אולי מתאים למסיבה של שלום כתה א'
אחרי זה עלה גטה ומסחר לנו תתחת עם כל כך הרבה מסחרה וטראקים ישנים שהיה בא להקיא מרוב צ'יס.
המגה מיקס היה זוועתי ביותר..
סטיב אנג'לו:
הציל את המצב ממש הפציץ, אהבתי..
ופה הלכתי לישון
בסוף היה גם וידאו אבל באיכות ואב קאם |
|
|
| §chop¥ |
באמת היה מעפן...
אני מבין שהטראנס די גוסס והיו צריכים לשנות את הסגנון יותר לכיוון האלקטרו,
אבל להשמיע שלוש פעמיים את
sweat dreams
ולשים שירים של
blur
עוד מיקס זווועתי לשיר משנות השמונים
tell me why
היה פשוט גועל.
אם ID&T
שמרו כל השנים הללו על המוזיקה האלקטרונית הם אתמול הרסו את זה...!!!
אני מקווה שבשבוע הבא , שאני יהיה בסנסיישן בלאק אני אשמע רק מוזיקה אלקטרונית למרות שכבר ראיתי ש
slipknot
מופיעים.... :whip: |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
slipknot?! WTF?
זה בכלל מטאל כבד |
|
|
| §chop¥ |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
slipknot?! WTF?
זה בכלל מטאל כבד |
בטח הם עושים איזה שיר אחד וזהו
כמו שהיה עם הביסטי בויז...
מה שבטוח, לא יהיה שון פול |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by §chop¥
בטח הם עושים איזה שיר אחד וזהו
כמו שהיה עם הביסטי בויז...
מה שבטוח, לא יהיה שון פול |
מסחרה לבנים |
|
|
| DJentlman |
חבל , אני שמעתי דווקא מאחרים שנהנו נורא , אפילו קיבלתי לינקים לסטים :
David Guetta: http://www.sendspace.com/file/ubi4yb
Tiesto: [[ LINK REMOVED ]]
Benny Rodrigues: [[ LINK REMOVED ]]
Ferry Corsten: [[ LINK REMOVED ]]
|
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
זה לא חדש
סנסיישן מת אחרי שנת 2002
כלומר מ2003 כולל הוא קקה של דבר!
ולחשוב שאחרי סנסיישן הפצצתי של 2001 חלמתי להגיע לשם פחחח...
:haha:
noway!
:cool: |
|
|
| §chop¥ |
למה 2003 היה קקה ?
ferry, armin , marco , johan...
אחי זה ליין אפ של פעם בחיים !!!! |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
זה היה 2003?
וואלה כבר לא זוכר חחח...:p
הכי גרוע היה עם בנג'מין-ביטס היה ממש מוסיקת הומואים |
|
|
| §chop¥ |
מה שכן ,
אולי לא תסכימו איתי,
הבלאק שומר על המסורת.
השנה יש את אחד המסיבות הכי
BLACK
שיש |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
ב2003 ארמין ניגן לראשונה את
as the rush comes ברמיקס שלו
והיה מעולה
גם שנה שעברה היה די לא רע |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
זה היה 2003?
וואלה כבר לא זוכר חחח...:p
הכי גרוע היה עם בנג'מין-ביטס היה ממש מוסיקת הומואים |
אם אתה מתכוון לסט שלו אני בכלל לא מסכים איתך ...
היה לו שם בין הסטים הטובים ששמעתיי זה של הסנסשיין והפלז'רדום סטים ממש טובים.... |
|
|
|
|