|
Sensation House White (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| uzi |
אוי.... חבל... איך איי-די-אן-טי השתנתה.
כל מה שנשאר מהופעות הטראנס האדירות שלהם זה "טראנס אנרגי" בחורף ושתי במות בקושי ב"מיסטרי לאנד".
הייתי שרוף על סנסיישן הלבן והתפאורות והנושאים של כל סנסיישן.
הייתי מת על "אינר סיטי" הישנים והטובים של הטראנס.
היום כבר בקושי מביאים תקליטני טראנס מרגש, זה לא נכון שטראנס יפה מת. ממש לא נכון! התוכניות של ארמין ונוספות יראו לכם שיש הרבה חדשים כל הזמן.
לפחות נשארו הופעות טראנס טובות במועדונים ספציפיים שפזורים בעולם או
הפקות מיוחדות לסיגנון הזה. |
|
|
| Koby |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
ב2003 ארמין ניגן לראשונה את
as the rush comes ברמיקס שלו
והיה מעולה
גם שנה שעברה היה די לא רע |
יותר נכון הוא התחיל עם זה את הסט שלו והשאיר אנשים בהלם מוחלט..
אבל מאיפה אתה יודע את זה יא צעיר מת??
:D |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Koby
יותר נכון הוא התחיל עם זה את הסט שלו והשאיר אנשים בהלם מוחלט..
אבל מאיפה אתה יודע את זה יא צעיר מת?? |
:toothless |
|
|
| §chop¥ |
| quote: | Originally posted by uzi
התוכניות של ארמין ונוספות יראו לכם שיש הרבה חדשים כל הזמן.
|
אם אני לא טועה ארמין, שולץ גבריאל והשני,אבוב והשני, סאנדר וכל החבר'ה לא מנגנים טראנס ? |
|
|
| omergunr |
היה מעפעפעפן באמת היחיד שהיה סביר זה סטיב..
כל השאר על הפנים.. :(
וגם BLACK הולך להיות זוועה
לאדע ממה אתה מתלהב.. חוץ מ קאי אין שם מישהו שווה ללכת לשם..
ו DJ Zany עוד סביר גם לא כמו פעם אבל סביר..
The Prophet LOL?!?!!? :\ |
|
|
| omergunr |
01_sensation_white_2005_-_marco_v_live-cable-03-07-2005-4choon
סט אלוהייי :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Mindphaser |
| I found some sets here but still no Sander K, anyone?? |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by §chop¥
אם אני לא טועה ארמין, שולץ גבריאל והשני,אבוב והשני, סאנדר וכל החבר'ה לא מנגנים טראנס ? |
תוריד את פרק 255 של ארמין ותגיד לי איזה מוזיקה יש שם. זה היה פרק משגע של מלודיק-אפליפטינג טראנס. גבריאל ודרסדן לא מנגנים בדרך כלל חומרים כאילו, אבוב אנד ביונד כן מנגנים (לא הרבה). יש הרבה תוכניות ב"אי.טי.אן." ו"דיגיטלי אימפורטד" של החומרים האילו עם תקליטנים דיי מפורסמים. יש הרבה תוכניות מהתקליטנים שהם בעלי הליבלים... |
|
|
| §chop¥ |
| quote: | Originally posted by omergunr
וגם BLACK הולך להיות זוועה
לאדע ממה אתה מתלהב.. חוץ מ קאי אין שם מישהו שווה ללכת לשם..
ו DJ Zany עוד סביר גם לא כמו פעם אבל סביר..
The Prophet LOL?!?!!? :\ |
דווקא מקאי אני הכי פחות מתלהב...
אתה יכול להגיד שזה לא הסגנון שךת שאתה לא מתחבר לזה,
אבל לרשום
LOL
prophet-ל
זה מוגזם...
אתה יודע כמה
releases
היו לו השנה, ובכל אירוע מרכזי כזה, הוא מכין טראק חדש (שלרב גם לא משתחרר)...
סתכל גם מתי פעם אחרונה הוא לא היה באירוע הארדסטייל כמו דפקון,קלימאס וכדו'
ומה גם
Showtek
תותחים ! |
|
|
| omergunr |
the prophet
כבר שנתיים לא מרשים..
בתור חובב הארד לשעבר הוא היה אצלי מיספר בטופ יחד עם זאני.. אבל בשנתיים האחרונות הוא פשוט זוועה
ותאמת עם אתה שואל אותי ההארד יותר מת מאשר הטראנס בקושי משתחרריםקטעים חדשים טובים.. כבר חרשו על הסיגנון הזה.. אין חידוש אין כלום.. |
|
|
| m0sh |
וואי אני הולך להוריד את הסט של אנג'לו
אין על אלקטרו
בלילה הלבן של תל אביב הייתי במסיבה בטיילת בממבו
זה ליד הצי'ץביץ' וזה היה מוזיקה טובה....גרם לי געגועים לאיביזה
ה בדיוק מה שאני אוהב ולא הטראנס הגוסס
יש לי אפילו הקלטה של איזה חצי שעה |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| למה כולם חושבים שטראנס גוסס? |
|
|
|
|