|
Sensation House White (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| uzi |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
למה כולם חושבים שטראנס גוסס? |
כי אולי נמעס להם ממנו.
איך ארמין אומר לפעמים כשהוא מתראיין: "טראנס הוצהר כמת לפחות 7 פעמים".
:) :D :) |
|
|
| DvJ |
הטראנס לא גוסס אני שומע כבר כמה שנים שאמרו אתזה...
פשוט יש יותר מידי קטעים שנשמעים אותו הדברר ובקושי יש משהו מקוריי .... |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by DvJ
הטראנס לא גוסס אני שומע כבר כמה שנים שאמרו אתזה...
פשוט יש יותר מידי קטעים שנשמעים אותו הדברר ובקושי יש משהו מקוריי .... |
נכון מאוד, ארמין כמובן אומר את זה בצחוק!!! |
|
|
| DvJ |
| חחח...כה אחי הבנתיי לא רק הוא אמר אתזה עודד מלא .... |
|
|
| §chop¥ |
אולי הטראנס לא באמת מת.. לא יודע,
לפי דעתי הוא די דועך בגלל 2 סיבות,
האחת היא שכל היוצרים שעשו בעבר טראקים מטורפים ומדהימים כמו ראנק 1
חילין,טייסטו וכד' נעלמו או ששינו סיגנון
וסיבה שנייה היא העניין של החשיפה, כיום החשיפה לטראנס היא קטנה יותר ביחס לסגנונות אחרים כמו
the swedish house mafia
לרב אתם כותבים פה שמות של יוצרים שאני בחיים לא נתקלתי בהם, ואני מחשיב את עצמי בתור אחד שעוקב ותמיד מנסה לשמוע סגנונות חדשים.
אז אולי בגלל זה,
אבל אולי זה לא באמת ככה....:conf: |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
הטראנס חי חי וקיים..
כל פעם אני מגלה שם חדש בעולם הטראנס עם טראק חדש וממש יפה..
כלומר יוצרים לא ידועים עם טראקים ממש יפים.
כמו סאני לאקס - פומה. |
|
|
| Glenn-Holmes |
תשמעו (תגובה בעיקר למוש) יש אולי הרבה קטעים ברמה ירודה יחסית הטראנס אבל לפחות הטראנס לא תולה את תקוותיו ומנופף בדי גיי בינוני כל כך כמו סטיב אנג'לו
יוצר מצוין אבל כדי גיי? צר לי - זה עדיין לא זה
ואם כבר באלקטרו עסקינן בהרבה מקומות בעולם האלקטרו הזה כבר נמצא בשלבי גסיסה אולי אפילו קיצוניים יותר מאלה שהטראנס שרוי בהם
סגנון שבזמן הקצר יחסית שהוא נתן את הטון הצליח להמאיס את עצמו על מאזינים רבים
האלקטרו מתפתח לכיוונים חדשים אבל משאנג'לו מנגן זה בעיקר את הלהיטים שעדיין תקועים בחשיבה של "תגיעו להקשיב לסגנון די חדש וטרי שמשתלט" אז זהו - היום זה המינימל
ועם כל זה נסיים בנימה מפויסת
הטראנס לא מת
והאלקטרו לא מת
ברגע שהחשיפה גודלת
כמות האנשים שרוצים להפיק משהו כזה גם גודלת
הבעיה שלא כל אחד יכול להפיק משהו איכותי מספיק
ולא כל אחד כשרוני ויצירתי מספיק כדי שההפקה שלו לא תשמע כמו 10000 הפקות לפניה
זה הכל
אלקטרו מעניין אני שומע בכל סט של דיגוויד, קאטאניו, ועוד כל די גיי מנגן את זה כמעט (זאביילה ששמעתי לאחרונה דייב סימן ששמעתי לא מזמן ניק וורן ועוד שכרגע אני לא זוכר)
וכנל לגבי טראנס שם ארמין ממשיך לספק קטעים טובים של טראנס שאני נהנה לשמוע - די גיים אחרים כמעט לא יוצא לי לשמוע כיום בטראנס
מובן מוש?
מקווה שזה לא היה קשה |
|
|
| yaman |
אני מציע לכולם לשמוע את
Super8 - Get Off
ואז להגיד אם הטרנס מת או לא |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by yaman
ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½
Super8 - Get Off
ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ |
OVERRATED |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by epsilon1
OVERRATED |
get off. |
|
|
| uzi |
| חברים, אני ממליץ לכם לשמוע את פרק 255 של ארמין. היה מבחר יפה מאוד של טראנסים חדשים וטובים... ויש מלודיים חמודים לאללה!!! |
|
|
| DJ Alex E. |
קודם כל שמישהו כבר יסביר לעוזי שאין כזה מושג טראנסים...
דבר שני
הטראנס לא גוסס
הוא כבר מת מזמן
וכל הנסיונות להחיות אותו ולהוציא עוד קטעים בסגנון זה כמו כוסות רוח למת
האלקטרו אכן בתהליך גסיסה ואני מת שכבר יתנו לו את הפוש האחרון לכיוון הקבר
כל הסגנון הזה של אנג'לו כבר כל כך מאוס...שזה פשוט נשמע כמו מסחרה של עופרה
המוסיקה שעליה יגאל מדבר היא מוסיקה מיוחדת שמנגנים דיגוויד וחבריו,מוסיקה שלא מתבססת על האלקטרו האפליפטינגי והמסחרי שרץ בכל העולם,אלא על אלקטרו הרבה יותר נמוך,פרוגרסיבי,לרוב משולב עם הרבה טק האוס,דיפ ופרוגרסיב
ואם כבר מוסיקה שתופסת את העולם
זה סגנון הדיפ טק האוס
מה שהרבה מבלבלים עם המושג מינימל...
מינימל גם תופס, אבל בסטים של דיגוויד וסאשהכל מה שנשמע לך כמינימל זה בעצם דיפ טק האוס |
|
|
|
|