|
בקשה קטנה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
| quote: | Originally posted by NyKoN
נדיר?
יש אותו להורדה... |
כן אחי
:p
תוריד אותו מהאתר הזה ב
new tracks -> live sets |
|
|
| NyKoN |
חחחח
אני יודע
אני הורדתי אותו לפני כמה ימים.. |
|
|
| SimonP |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אני לא ממליץ על הבי פי אמ היא תוכנה כבדה כזאת נאי לא אוהב אותה....
PCDJ RED RULES.........
ו99.99999999% שאני מתקבל לתיכון רגיל |
הבי פי אם סבבה לדעתי
לא יכול להגיב בקשר לכבדות שלה כי יש לי מחשב מהיר יחסית, אצלי היא עולה סבבה והייתה לי הרבה יותר נוחה (ורצינית) מהפיסי דיג'איי..
תוריד את שניהן ותחליט :) כל אחד והטעם שלו. |
|
|
| DjChook |
ATOMIXMP3 2
לדעתי הכי טובה
במיוחד אחרי שפורצים אותה
יש לה פשוט אפשרויות כמו ה
EFFECT BOX
והתוספות קטעים שאין לאף תוכנה
וגם ממש נוח לעבוד איתה...
תנסה
www.atomixmp3.com
ואת הקראק אפשר למצוא ב
WWW.ASTALAVISTA.BOX.SK
רק תחפש
ATOMIXMP3 2
סלאמת |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by DjChook
ATOMIXMP3 2
לדעתי הכי טובה
במיוחד אחרי שפורצים אותה
יש לה פשוט אפשרויות כמו ה
EFFECT BOX
והתוספות קטעים שאין לאף תוכנה
וגם ממש נוח לעבוד איתה...
תנסה
www.atomixmp3.com
ואת הקראק אפשר למצוא ב
WWW.ASTALAVISTA.BOX.SK
רק תחפש
ATOMIXMP3 2
סלאמת |
אתה בטוח שיש שם את הקראק? אני שנים חיפסתי אותו ולא מצאתי, קיצר בסוף הורדתי מקאזזה את הגרסה עם הקראק ועם תוספות. |
|
|
| NyKoN |
יש לי את אטומיקס אמפי3 בגרסה של איג'יי...
אבל יש לי בעיה קלה..
אני מנסה לעשות את הסט הזה ותמיד אני לא מצליח לעלות בדיוק ככה שהם באסים יהיו ביחד יענו משולבים כדי שלא ישמעו באס אחרי השני וזה יהיה מגעיל
אם מישהו מכיר תוכנה שיכולה לעזור בזה אז בבקשה תשתפו
תודה |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אני מנסה לעשות את הסט הזה ותמיד אני לא מצליח לעלות בדיוק ככה שהם באסים יהיו ביחד יענו משולבים כדי שלא ישמעו באס אחרי השני וזה יהיה מגעיל
אם מישהו מכיר תוכנה שיכולה לעזור בזה אז בבקשה תשתפו
תודה |
אתה לא מצליח להתאים את הביטים?
אז זה כל הקטע באטומיקס, היא עושה לך את זה לבד בלחיצת כפתור...
קיצר אתה צריך להתאים את הביפיאם של שני הצדדים ואז אתה יכול ללחוץ על הכפתור שמתאים את הביטים או להזיז עם העכבר את אחד הערוצים.... |
|
|
| DjChook |
| כן אני בטוח שמשם הורדתי |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
אתה לא מצליח להתאים את הביטים?
אז זה כל הקטע באטומיקס, היא עושה לך את זה לבד בלחיצת כפתור...
קיצר אתה צריך להתאים את הביפיאם של שני הצדדים ואז אתה יכול ללחוץ על הכפתור שמתאים את הביטים או להזיז עם העכבר את אחד הערוצים.... |
זאת תוכנה דפוקה אז מה הקטע שאתה ממקסס אם זה עושה לך את זה בלחיצת כפתור??!! |
|
|
| warpedd_ |
עזוב אותך מאטמיקס
סתם תוכנה לניוביז מהפורום של בי-יו
:D
תשתמש בטראקטור
תוכנה מצוינת
Traktor
תחפש בקאזה.. |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
זאת תוכנה דפוקה אז מה הקטע שאתה ממקסס אם זה עושה לך את זה בלחיצת כפתור??!! |
קודם כל אני אוהב את טראקטור!
אבל אטומיק זאת התוכנה היחידה שעובדת די נורמלי עם הכרטיס קול השני שלי, וגם אני לא משתמש בכפתור הזה, הודרתי את האפשרות של
auto beat match
ו
auto bpm
בכל מקרה אני חייב לציין שהתוכנה הזאת גאונית, לא שאני מצדיק את זה שהיא עושה הרבה דברים לבד, אבל המנוע שמבודד את הביטים ממש טוב |
|
|
| NyKoN |
מאגנייייב
עד עכשיו לא הבנתי מה הכפתור הזה עושה..
תודה רבה..
אחלה תוכנה אטומיקס
:D |
|
|
|
|