| Hell_Copter |
טוב חברים אין מה לעשות
אתם פשוט לא מבינים מה הולך
כיתה ז-ט אולי רק אולי למדתי ל 5 מבחנים
והממוצע שלי היה 90+ זה היה ממש ממש קל
אם היית לומד לא הייתי מתפלא אם הייתי מעל 97 גם
כיתה י התחלתי ללמוד כי אמרתי וואלה תיכון והכל
סיימתי ממוצע 97 בשתי המחציות כולל בגרויות
ושלא תחשבו שחרשתי או משהו... למה אין לי זמן לחרוש
אני באימונים כל החיים שלי ושאני לא באימונים אז אני בחדר כושר
השנה אני לומד למרות שעכשיו כבר מיציתי את עצמי והציונים קצת ירדו.. צריך להתחיל ללמוד לקראת הבגרויות
סיימתי מחצית ראשונה עם ממוצע 95
ואני לא משקיע כמו פול ילדים שחורשים את התחת שלהם ומקבלים פחות ממני
אני מרוצה ממה שהולך אבל אני יתחיל ללמוד עכשיו...
ומוש
אני יודע מה זה בגרויות ככה
וזה לא כל כך רציני
כי יש לך חופשת בגרות בינהם |
|
|