return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
בקשה קטנה (pg. 4)
View this Thread in Original format
NyKoN
אני רציני אחי..

אם לא הייתי מקבל 55 בערבית אז הייתי מצטיין
yahel222
חחחחח אם אני יבוא ויבקש מההורים שלי.....הם יצחקו לי בפנים ויגידו בדיחה טובה ולך מפה חחחחחחחחחח

והכסף מהעבודה שלי.....מעדיף להשקיע באופנוע\אוטו\טיול לחו"ל

אבלל שיהיה לכם בהצלחההה

ואח שלי ....בגיל 14 מזה כתה ח או ט
חכה תגיע ליא-יב תראה מזה לימודים...........
NyKoN
כיתה ט..
ואנחנו בשיא
ותאמין לי שאני יודע מזה לחץ של תיכון ומה שיש לנו זה לא פחות
Dj Moriano
quote:
Originally posted by NyKoN
כיתה ט..
ואנחנו בשיא
ותאמין לי שאני יודע מזה לחץ של תיכון ומה שיש לנו זה לא פחות


מאיפה אתה??
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by NyKoN

ותאמין לי שאני יודע מזה לחץ של תיכון ומה שיש לנו זה לא פחות


באמת!?!?

אני בספק...

אתה לא יודע מה זה שתי בגריות בהפרש של שבוע בכיתה י!


וזה נעשה פי חמש יותר קשה אחר כך
DJ-Kreing^^
כיתה ט' זה שטויות
אני לא עושה כלום בשיעור הרוב ישן לא מכין שעורים
ואני עדיין מקבל ממוצע 87
רק בגלל שנכשלתי בערבית
כל מה שצריך לעשות זה לשבת שעה לפני מבחן ולקרוא איזה 10 עמודים בספר
NyKoN
אשכרה
הייתי צריך לקרוא את הסיפור או לפחות לקחת את התיק איתי לחדר של המועד ב
Dj Moriano
quote:
Originally posted by NyKoN
אשכרה
הייתי צריך לקרוא את הסיפור או לפחות לקחת את התיק איתי לחדר של המועד ב


אחי מאיפה אתה???
NyKoN
כפ"ס
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
כיתה ט' זה שטויות
אני לא עושה כלום בשיעור הרוב ישן לא מכין שעורים
ואני עדיין מקבל ממוצע 87
רק בגלל שנכשלתי בערבית
כל מה שצריך לעשות זה לשבת שעה לפני מבחן ולקרוא איזה 10 עמודים בספר


גם אתה כיתה ט'?

DJ-Kreing^^
כן
:)
Hell_Copter
טוב חברים אין מה לעשות
אתם פשוט לא מבינים מה הולך

כיתה ז-ט אולי רק אולי למדתי ל 5 מבחנים
והממוצע שלי היה 90+ זה היה ממש ממש קל
אם היית לומד לא הייתי מתפלא אם הייתי מעל 97 גם

כיתה י התחלתי ללמוד כי אמרתי וואלה תיכון והכל
סיימתי ממוצע 97 בשתי המחציות כולל בגרויות
ושלא תחשבו שחרשתי או משהו... למה אין לי זמן לחרוש
אני באימונים כל החיים שלי ושאני לא באימונים אז אני בחדר כושר

השנה אני לומד למרות שעכשיו כבר מיציתי את עצמי והציונים קצת ירדו.. צריך להתחיל ללמוד לקראת הבגרויות
סיימתי מחצית ראשונה עם ממוצע 95
ואני לא משקיע כמו פול ילדים שחורשים את התחת שלהם ומקבלים פחות ממני

אני מרוצה ממה שהולך אבל אני יתחיל ללמוד עכשיו...
ומוש
אני יודע מה זה בגרויות ככה
וזה לא כל כך רציני
כי יש לך חופשת בגרות בינהם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement