return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
בקשה קטנה (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Agent-Fire


בכל מקרה אני חייב לציין שהתוכנה הזאת גאונית, לא שאני מצדיק את זה שהיא עושה הרבה דברים לבד, אבל המנוע שמבודד את הביטים ממש טוב


בזה אתה צודק מאה אחוז....
אבל גם הקקומפקט של פיוניר ה
CMX-3000
עושה את זה ואני חושב שיש לו מנוע שמבודד ביטים יותר טוב
NyKoN
וואו וואו

אם ההורים שלי היו בכלל יודעים שאני חושב על זה הם היו הורגים אותי

אני אתחיל בקטן ואני אשחק עם הציוד שיש
משם אני אשמיע להם ואז הם מאה אחוז יקשיבו
Dj Moriano
quote:
Originally posted by NyKoN
וואו וואו

אם ההורים שלי היו בכלל יודעים שאני חושב על זה הם היו הורגים אותי

אני אתחיל בקטן ואני אשחק עם הציוד שיש
משם אני אשמיע להם ואז הם מאה אחוז יקשיבו


בן כמה אתה???
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by NyKoN
וואו וואו

אם ההורים שלי היו בכלל יודעים שאני חושב על זה הם היו הורגים אותי

אני אתחיל בקטן ואני אשחק עם הציוד שיש
משם אני אשמיע להם ואז הם מאה אחוז יקשיבו


ההורים שלך לא מרשים לך לשמוע טראנס?
מה הקטע??
:conf: :conf: :conf:

quote:
Originally posted by Dj Moriano
בזה אתה צודק מאה אחוז....
אבל גם הקקומפקט של פיוניר ה
CMX-3000
עושה את זה ואני חושב שיש לו מנוע שמבודד ביטים יותר טוב


זה לא שווה
אפילו ילד בגן חובה יכול להביא סט ברמה של רזידנט באומן
NyKoN
חחחחחח
מה אכפת להם אם אני שומע או לא..

הם יהרגו אותי מהמחשה של לקנות ציוד..
אני באמת לא יודע עדיין אם אני רוצה לקחת את העניין של דיג'יי ברצינות או לא..

אני בן 14
DjChook
quote:
Originally posted by NyKoN
אני באמת לא יודע עדיין אם אני רוצה לקחת את העניין של דיג'יי ברצינות או לא..



טיפ קטן...
אם אתה לו חושב על זה בתור
"אני רוצה להיות דיג'יי ועכשיו המטרה היא לשכנע את ההורים"
רד מיזה כבר עכשיו
תשקיע בלימודים :)
NyKoN
לימודים זה לא הבעיה..

תמיד ציונים באו לי בקלות..

הקטע זה שאני ממש אוהב לשמוע טראנסים
אבל ממש!!

ואני נהנה להרקיד אנשים או לפחות לראות שהם נהנים להקשיב לזה
או לעשות מוזיקה טובה מזה..
Agent-Fire
quote:
Originally posted by NyKoN
לימודים זה לא הבעיה..

תמיד ציונים באו לי בקלות..

הקטע זה שאני ממש אוהב לשמוע טראנסים
אבל ממש!!

ואני נהנה להרקיד אנשים או לפחות לראות שהם נהנים להקשיב לזה
או לעשות מוזיקה טובה מזה..


לפי דעתי אתה רוצה להיות דיג'י
;)
אם אתה אוהב להרקיד אנשים או לראות שהם נהנים להקשיב לזה, זה אומר שאתה בכיוון...

אם רק הייתי מעלה את הציונים שלי למעל 80 לפחות, אז ההורים שלי היו קונים לי זוג קומפקטים...
אולי במזל הם יקנו לי בפסח אם הם יטוסו לחול...
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by DjChook


טיפ קטן...
אם אתה לו חושב על זה בתור
"אני רוצה להיות דיג'יי ועכשיו המטרה היא לשכנע את ההורים"
רד מיזה כבר עכשיו
תשקיע בלימודים :)


לאו דווקא

ההורים שלי לא רצו לקנות לי ציוד חשבו שזה בזבוז כסף
איזה חצי שנה נידנדתי להם, כמו עלוקה נתפסתי עליהם, בסוף הם הבינו שאין ואני לא יעזוב עד שהם לא יקנו לי מה שאני רוצה
אז עוד חודש כבר קונים לי את המיקסר
:) :) :)
DjChook
נו בסדר
אתה היית נעול על העניין של להיות
DJ

הוא לא, לפחות זה הרושם שהוא עושה

NyKoN
אני דווקא מאוד נעול על להיות דיג'יי...

אבל אני מכיר את עצמי ואני יודע שיש לי שגעונות חולפים אבל את זה אני ממש אוהב ואני לא יודע עדיין

הממוצע שלי גם אם אני לא רוצה תמיד יהיה מעל 80
שליש הזה היה לי חרא שליש וקיבלתי 83 ממוצע...
Dj Moriano
quote:
Originally posted by NyKoN
אני דווקא מאוד נעול על להיות דיג'יי...

אבל אני מכיר את עצמי ואני יודע שיש לי שגעונות חולפים אבל את זה אני ממש אוהב ואני לא יודע עדיין

הממוצע שלי גם אם אני לא רוצה תמיד יהיה מעל 80
שליש הזה היה לי חרא שליש וקיבלתי 83 ממוצע...



אני חושב שכדאי לך ללכת לטיפול
הביטחון העצמי שלך ממש ממש ממש נמוך
:) :) :) :D :D :D :D :D :D :) :) :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement