|
בקשה קטנה (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
בכל מקרה אני חייב לציין שהתוכנה הזאת גאונית, לא שאני מצדיק את זה שהיא עושה הרבה דברים לבד, אבל המנוע שמבודד את הביטים ממש טוב |
בזה אתה צודק מאה אחוז....
אבל גם הקקומפקט של פיוניר ה
CMX-3000
עושה את זה ואני חושב שיש לו מנוע שמבודד ביטים יותר טוב |
|
|
| NyKoN |
וואו וואו
אם ההורים שלי היו בכלל יודעים שאני חושב על זה הם היו הורגים אותי
אני אתחיל בקטן ואני אשחק עם הציוד שיש
משם אני אשמיע להם ואז הם מאה אחוז יקשיבו |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by NyKoN
וואו וואו
אם ההורים שלי היו בכלל יודעים שאני חושב על זה הם היו הורגים אותי
אני אתחיל בקטן ואני אשחק עם הציוד שיש
משם אני אשמיע להם ואז הם מאה אחוז יקשיבו |
בן כמה אתה??? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by NyKoN
וואו וואו
אם ההורים שלי היו בכלל יודעים שאני חושב על זה הם היו הורגים אותי
אני אתחיל בקטן ואני אשחק עם הציוד שיש
משם אני אשמיע להם ואז הם מאה אחוז יקשיבו |
ההורים שלך לא מרשים לך לשמוע טראנס?
מה הקטע??
:conf: :conf: :conf:
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
בזה אתה צודק מאה אחוז....
אבל גם הקקומפקט של פיוניר ה
CMX-3000
עושה את זה ואני חושב שיש לו מנוע שמבודד ביטים יותר טוב |
זה לא שווה
אפילו ילד בגן חובה יכול להביא סט ברמה של רזידנט באומן |
|
|
| NyKoN |
חחחחחח
מה אכפת להם אם אני שומע או לא..
הם יהרגו אותי מהמחשה של לקנות ציוד..
אני באמת לא יודע עדיין אם אני רוצה לקחת את העניין של דיג'יי ברצינות או לא..
אני בן 14 |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אני באמת לא יודע עדיין אם אני רוצה לקחת את העניין של דיג'יי ברצינות או לא..
|
טיפ קטן...
אם אתה לו חושב על זה בתור
"אני רוצה להיות דיג'יי ועכשיו המטרה היא לשכנע את ההורים"
רד מיזה כבר עכשיו
תשקיע בלימודים :) |
|
|
| NyKoN |
לימודים זה לא הבעיה..
תמיד ציונים באו לי בקלות..
הקטע זה שאני ממש אוהב לשמוע טראנסים
אבל ממש!!
ואני נהנה להרקיד אנשים או לפחות לראות שהם נהנים להקשיב לזה
או לעשות מוזיקה טובה מזה.. |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by NyKoN
לימודים זה לא הבעיה..
תמיד ציונים באו לי בקלות..
הקטע זה שאני ממש אוהב לשמוע טראנסים
אבל ממש!!
ואני נהנה להרקיד אנשים או לפחות לראות שהם נהנים להקשיב לזה
או לעשות מוזיקה טובה מזה.. |
לפי דעתי אתה רוצה להיות דיג'י
;)
אם אתה אוהב להרקיד אנשים או לראות שהם נהנים להקשיב לזה, זה אומר שאתה בכיוון...
אם רק הייתי מעלה את הציונים שלי למעל 80 לפחות, אז ההורים שלי היו קונים לי זוג קומפקטים...
אולי במזל הם יקנו לי בפסח אם הם יטוסו לחול... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by DjChook
טיפ קטן...
אם אתה לו חושב על זה בתור
"אני רוצה להיות דיג'יי ועכשיו המטרה היא לשכנע את ההורים"
רד מיזה כבר עכשיו
תשקיע בלימודים :) |
לאו דווקא
ההורים שלי לא רצו לקנות לי ציוד חשבו שזה בזבוז כסף
איזה חצי שנה נידנדתי להם, כמו עלוקה נתפסתי עליהם, בסוף הם הבינו שאין ואני לא יעזוב עד שהם לא יקנו לי מה שאני רוצה
אז עוד חודש כבר קונים לי את המיקסר
:) :) :) |
|
|
| DjChook |
נו בסדר
אתה היית נעול על העניין של להיות
DJ
הוא לא, לפחות זה הרושם שהוא עושה |
|
|
| NyKoN |
אני דווקא מאוד נעול על להיות דיג'יי...
אבל אני מכיר את עצמי ואני יודע שיש לי שגעונות חולפים אבל את זה אני ממש אוהב ואני לא יודע עדיין
הממוצע שלי גם אם אני לא רוצה תמיד יהיה מעל 80
שליש הזה היה לי חרא שליש וקיבלתי 83 ממוצע... |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אני דווקא מאוד נעול על להיות דיג'יי...
אבל אני מכיר את עצמי ואני יודע שיש לי שגעונות חולפים אבל את זה אני ממש אוהב ואני לא יודע עדיין
הממוצע שלי גם אם אני לא רוצה תמיד יהיה מעל 80
שליש הזה היה לי חרא שליש וקיבלתי 83 ממוצע... |
אני חושב שכדאי לך ללכת לטיפול
הביטחון העצמי שלך ממש ממש ממש נמוך
:) :) :) :D :D :D :D :D :D :) :) :) |
|
|
|
|