|
Hardste moppen ever :))) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| @ddicted |
Ali is dood, de vrouw van Ali gaat naar de krant om een advertentie te laten zetten. Aangekomen bij het kantoor van de krant, zegt ze dat ze een overlijdensadvertentie wil plaatsen, ze krijgt een a4'tje waarop ze de tekst kan zetten. Ze schrijft op: "Ali is dood"
De vrouw achter de balie leest het en zegt, "maar mevrouw u heeft nog ruimte over voor meer tekst" De vrouw van Ali pakt het papier en schrijft er nog een zin bij. De volgende dag verschijnt de advertentie in de krant:
Ali is dood
TE KOOP: Ford Transit bouwjaar 1982 izgs. |
|
|
| Dj Lex |
Haha lach me echt helemaal kapot hierzo. Wat een moppen, ken er zelf jammer genoeg geen 1 ben geen ster in het onthouden van moppen. Had een heel blaadje vol van die dingen.
Willem is ook geweldig |
|
|
| arno |
wat krijg je als je een neger kruist met een octopus?
de perfecte katoenplukker. |
|
|
| Yarnie |
| quote: | Originally posted by arno
wat krijg je als je een neger kruist met een octopus?
de perfecte katoenplukker. |
hehe :) :) :) die is echt goed
Wat krijg je als je een marokkaan en een surinamer mengt??
Iemand die te lui is om te stelen |
|
|
| Ome_Mark |
Ok hier komt mijn bijdrage.... Sommige zijn dubbel maar vormen een uitbreiding of andere vertelling :) of ik heb gewoon niet opgelet :D
Q: Wanneer mag je een turkse vrouw in haar gezicht tuffen ??
A: Als haar snor in brand staat !!!
Q: Wanneer mag je een turkse vrouw in het gezicht trappen ???
A: Als tuffen niet genoeg is !!!
Q: Wat is een turkse vrouw met cape om ???
A: Snorro
Q: Hoe ziet een turkse kut eruit ???
A: Wel es een boef-jee (op hoe schrijf je dat) yoghurt zien eten
Q: Wat moet je doen als iemand een epilepsie aanval krijgt in bad ???
A: Gauw de vuile was erbij gooien
Q: Een turk en marokkaan zitten in een auto wie rijd er ???
A: De politie
Komt er een turks wijf bij de dokter en begint te schreeuwen: "kriebel kriebel kutje rood"... Die dokter denkt ff na en geeft een zalfje...
Maar de volgende dag komt ze weer en schreeuwt nog harder: "kriebel kriebel kutje rood"... De dokter geeft haar nu maar zetpillen...
De volgende dag zit dat wijf er alweer en begint weer te schreeuwen: "kriebel kriebel kutje rood"... De dokter heeft er genoeg van en geeft haar zwaar vergif om op haar muts te smeren...
En jahoor volgende dag zit ze er weer en schreeuwt uit alle macht: "kriebel kriebel kutje rood, hassan likken hassen dood"...
Nou ff komt er nix meer boven... Mogen Bin Laden moppen trouwens ook, ivm met slachtoffers ed.... Ik was zo slim om dat niet meteen te posten... nouja ik hoor ut wel...
Greetz Ome_Mark |
|
|
| Henkie_henk |
die spast en snorro! master :)
Ben laden grappe (en plaatjes) kenne de meeste ta'ers allang :)
Maar take yr best shot.. niet te grof he ;) |
|
|
| Ome_Mark |
Hier komen ze dan....
*Mededeling: Vanwege verbouwingen morgen geen vliegtuigknutselen in het World Trade Center !!!
*Verschil tussen World Trade Center en Pentagon: NIKS !!!
*Terroristen zijn dom... ze kunnen niet eens fatsoenlijk vliegen zonder te botsen !!!
*USA en Afganistan spelen schaak wie wint er ??
Ant: Afganistan die hebben al 2 torens om
*De McDonald heeft het WTC opgekocht om zo de eerste Fly-In te maken
*E r is een duitser opgepakt in Amerika.......hij was aan het uitladen hij had een borjuuh neergezet ich bin laden
*Hoe vloog het vliegtuig in het WTC: boooeessshhhhh (bush)
*Bin Laden heeft zijn typ-diploma niet gehaald, hij hat maar 4 aanslagen per minuut.
ik heb ook nog zo'n 150 plaatjes maar dan moet je ff op mijn homepage kijken.. zijn er net teveel om te plaatsen..
Ga naar: Partyboy's Hideout |
|
|
| Henkie_henk |
fatte pics man.. jeezz wat veel :) k d8 dat timeporte sicko was :)
jij overtreft em :D
/me is klaar met chatten.. en besluit toch om me borsthaar weg te halen :) |
|
|
| Tall21 |
Nu we het toch over bin laden plaatjes hebben:

Tall21 |
|
|
| Ome_Mark |
| Jaahaa.. het waren er zeker een hoop... ca 9mb ofzo... maarja... nu ben ik even helemaal ontladen (kwa moppen) |
|
|
| -=WVG=- |
Nondejuu "Ome_Mark" dat is me de Bin-Laden collectie wel :)
Mooie site trouwens ! |
|
|
| Ome_Mark |
| Ben er dan ook lang mee bezig geweest :D |
|
|
|
|