|
Hardste moppen ever :))) (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Ome_Mark |
Hmm hier weer wat harde moppen.... lol... ik zal eens kijken of ik er meer heb.....
Greetz Ome_Mark
Hoeveel negers heb je nodig om een muur zwart te maken?
Wel, het is te zien hoe hard je smijt.
Een oude Amerikaan ligt op zijn sterfbed en bidt tot God dat hij nog één ding wil weten voor hij sterft. Ineens hoort hij een stem die zegt: "Wat is je vraag?"
"Ik wil graag weten of u blank of zwart bent, oh God"
De stem antwoordt majestueus: "Ik ben Die Ik Ben".
"Ja," mompelt de oude Amerikaan, "maar nu weet ik nog niets."
"O nee?" dondert de stem. "Als ik zwart was geweest, had ik wel gezegd: Ik Is Die Ik Is."
Waarom hebben de nieuwe auto's een glazen doorkijkbodem?
Zo kan je nog eens de overreden Turk nog eens uitlachen in zijn gezicht.
Wat moet je doen als een Turk in de brand staat?
Er nog een bijsmijten
Hoelang blijft een Turks meisje een maagd?
Zolang ze sneller kan lopen dan haar vader en haar broers.
Waarom hebben sommige dure auto's een gat in de vloer?
Om de overreden immigranten nog een stamp bij te geven.
Wat is een Ethiopier met een erwt op zijn hoofd?
Een stomme lul, hij zou die erwt beter opeten!
Wat zijn de vijf dingen die wit zijn aan een neger?
-zijn handen(palm)
-zijn voeten(onderkant)
-zijn tanden
-zijn ogen
-zijn baas
Waarvan zijn de chinezen zo geel?
Van tegen de wind in te plassen.
en raad dan waarom de negers zo zwart zijn......?
Wat is het verschil tussen een Turk en een batterij?
Een batterij heeft een pluspunt.
En er is nog een verschil:
Batterijen horen niet thuis in de vuilnisemmer...
Wat is het verschil tussen een kar Turken en een kar condooms.
Een kar Turken scheppen ze met de riek af.
Wat is het verschil tussen een turk en een trampoline?
Op een trampoline moet je je schoenen uitdoen. |
|
|
| Ome_Mark |
Nou ben ik wel weer Racistisch genoeg geweest.... heheh....
Greetz Ome_Mark
Het komt uit Turkije en het is blauw?
Een Smurk
Wat zingt een Turk als hij naast een stuk stront staat?
"We are family."
Wat is een turk in een Fiat?
Een sukkel, hij had beter een Porche kunnen jatten!
Waarom stinkt een turk?
Kan een blinde er ook een keer tegen schoppen.
Waarom knopen turkse vrouwen hun hoofdoeken beneden en niet op hun hoofd?
Dan wordt ze meegenomen als vuilniszak
Waarom maakt het niet uit als een turk een fiets jat van een andere turk?
Het blijft toch in de familie
Wat is een turk met een kikker op zijn hoofd?
Een kikker met een gezwel aan zijn kont. |
|
|
| Ome_Mark |
Ik kan het echt niet laten....doet de rest trouwens ook nog mee ?!?!?
Ome_Mark
Op het binnenhof in Den Haag zit een Turk gehurkt allemaal grassprietjes van tussen de stenen te plukken. Hij verzamelt de sprietjes in een zak, maar kan het toch niet nalaten om er een paar in z'n mond te stoppen. Wim Kok komt net het Tweede Kamer gebouw uitgelopen, ziet de Turk en gaat er naartoe. "Maar mijn beste man," begint Kok "mag ik vragen wat u daar nou aan het doen bent?" "Ach," klaagt de Turk, "ik maar een arme hongerige Turk zijn... ik eten verzamelen voor vrouw en kindertjes thuis, want ik niet genoeg geld om te kopen hè..." "Oh, maar dat hoeft toch helemaal niet?" begint Kok, "Hier heeft u 100 gulden, ga maar naar de snackbar en daarna naar de supermarkt om eens fijn een karretje vol te laden." "O dank u wel!!" antwoord te Turk opgewekt. In de snackbar komt hij een vriend tegen (ook een Turk), hoe hij toch in hemelsnaam aan dat geld komt. "Nou, in Den Haag was heel aardige meneer. Jij ook grassprietjes eten... jij dan misschien ook geld krijgen." Dus de volgende zit die andere Turk ook op het binnenhof grassprietjes te eten. Maar dan komt ineens Jan Maat eraan. "Wel, mijn beste man. Wat bent u aan het doen?" begint deze. "Ik honger hebben en niet genoeg geld om kopen eten." antwoord de Turk. "Oh, maar dat hoeft hier niet hoor," antwoord Jan Maat, "hier heb je geld voor een tramkaartje, dan kun je naar de heide want daar staat het gras zó hoog!"
Een Turk, een Amerikaan en een Nederlander staan op de Eifeltoren. Opeens gooit de Amerikaan een televisie naar beneden. Vragen de andere twee verbaast: "Waarom doe je dat?" "O," antwoord de Amerikaan. "Toch genoeg van." Daarna gooit de Turk een lamp naar beneden. Vragen de andere twee: "Waarom doe je dat nou?" Zegt de Turk: "O, toch genoeg van." Dan gooit de Nederlander opeens de Turk naar beneden. Vraagt de Amerikaan verbaast: "Waarom doe je dat?" En het antwoord "O…"
Wat staat er op een botsauto van een Turk ?
Rammedan.
Het is groen en het heeft een snor.
Kermit de turk
Wat is een Turk met een mes in zijn rug?
Weet ik ook niet maar klinkt wel leuk
Wat staat er op de rolstoel van een Turk?
Islam
Wat moet je doen als een Turk uitgaat?
Hem opnieuw aansteken
Wat is het toppunt van racisme?
Een brandende Marokkaan bij een Turk naar binnen gooien |
|
|
| Henkie_henk |
Waarom zie je nooit turkse mongooltjes?
God straft slechts 1 keer
Wat is een turkse homo
Islammietje
Wat is nog beter dan de “Para-olympics” te winnen??
Geen debiel te zijn |
|
|
| arno |
- waarom kijkt een turk nooit vrolijk?
zou jij lachen als je een turk was.
- waarom hebben turken een grote neus?
de lucht is gratis. |
|
|
| Blik |
haha had ik maar zo'n oom die zulke moppen vertelde
die zijn echt master |
|
|
| Optimus Trance |
| Ik heb een hekel aan racisme.....en aan Turken:D:D:D |
|
|
| HaZZa |
Heb behoorlijk zitten lachen om al die moppen. Heb nog een nieuwe:
Achmed zit op sgool (ja raar hè?) en hij is het zat om uitgescholden te worden voor turk. Dus hij gaat naar zn nederlands leraar, en vraagt aan die gozer: "Ik wiel graag nedoerlandoer worden."
"Ja," zegt die leraar, "Da's mooi voor je, maar dat is heel erg moeilijk. Je moet goed kunnen praten, kunnen lezen, en je gedragen als een nederlander." "Geef nieks, geef maar boeken mij, iek ga wel leren.". Zo gezegd zo gedaan. Achmed gaat een jaar lang LEREN en LEREN en blokken tot ie erbij neervalt. Een jaar later komt ie weer bij zn nederlands leraar, en zegt tegen hem "Dag meneer, ik wil graag een test afnemen tot nederlander". Leeraar kijkt hem raar aan en laat hem die tests doen, waarna Achmed een certificaat krijgt voor nederlander.
Achmed komt thuis, en zegt tegen zn moeder "Kijk ma, ik ben vanaf nu echt een nederlander".
"Wat zeg jou!?" BENG!:whip: Fatima slaat hem in zn gezicht en stuurt hem naar zn vader.
"Kijk papa, ik ben een neederlander geworden."
"Wat zeg jou tegoen mij?" Zn pa slaat hem tot gort en zegt tegen hem naar zn broer te gaan.
"Kijk Mohammed, ik ben nederlander." Zn broer slaat hem zn smoel kapot:toothless en zo gaat Achmed naar bed.
De volgende dag komt Achmed op school en hij komt zijn leraar tegen.
"Dag Achmed, hoe bevalt het nederlander zijn?"
"Nou meneer, ik ben nu 1 dag nederlander, en ik heb al een schurft-tyfus-tering hekel aan turken."
:-)
-Wat zie je als je een turks wijf (turkse VROUWEN bestaan niet) onder de rok kijkt?
-Een bouvier die net vla heeft gehad.
-Wat moet je doen als er een turk schreeuwend door je tuin heen rent?
-Nog een keer schieten.
misschien kom op nog wel een paar t-gen komen er wel bij :)
Latex |
|
|
| Rudy |
Een Kosovaar loopt rond de middag over straat in een Nederlandse stad.
Hij komt een man tegen. Hij houdt deze man staande en zegt : " Ah, meneer de Nederlander, bedankt dat ik hier in uw mooie land mag verblijven en ...." Hij wordt onderbroken door zijn gesprekspartner: "Moment, moment, ik ben
Marokaan, ik ben geen Nederlander." De Kosovaar loopt verder en klampt even later weer een toevallige passant aan : "Dank U meneer de Nederlander, dat ik hier met mijn familie......."
Weer wordt hij onderbroken : " Ik niks Nederlander, Ik Turki ".
De Kosovaar loopt verder en jawel hoor, hij ziet een neger komen welke hij weer aanspreekt: "Meneer de Nederlander, mag ik U hartelijk bedanken voor uw gastvrijheid ."
Beste man, ", zegt de neger, " je ziet nu toch ook wel dat ik Zwart ben". " Ik ben Afrikaan, ik ben geen Nederlander ".
"Maar", zegt de Kosovaar," waar zijn dan al die Nederlanders "?
De Afrikaan kijkt op zijn uurwerk en zegt : "Tja, die moeten werken tot half 6" |
|
|
| Optimus Trance |
| LOL, hahaha, die moppen van Rudy, ik pis bijna in me broek van t lachen:D:D:D |
|
|
| Ome_Mark |
hahah die moppen zijn echt kewl... jammer genoeg ken ik de meeste al maar blijf doorgaan mensen...
Ik kreeg gister een SMS hier komt ie:
hi,just wondered
if i can stay with u
cuple days??
everyone is so pissed off
at me.... i need a friend....
sender:
Osama Bin Laden
+3911166611
Greetz
Ome_Mark |
|
|
| Klubbdemon |
hmmm
is toch leuk om nog een paar nooit gehoorde te lezen,
en dat voor waar ik woon.
humor!!!!!!!!! |
|
|
|
|