|
Armin Van Buuren @ Ha-Oman Tel-Aviv 24-08-2006 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Meltdown |
| אתם רק שוכחים דבר אחד, שמרקוס שולץ כבר היה בארץ, במלון שבו הוא שהה, כאשר היה הפיגוע בסטייג' |
|
|
| markfeldman |
אני לא יודע מה איתבם.
אבל באתר של ארמין המסיבה בת"א הוסרה מהלו"ז.... |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אני לא יודע מה איתבם.
אבל באתר של ארמין המסיבה בת"א הוסרה מהלו"ז.... |
זה היה צפוי. |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אני לא יודע מה איתבם.
אבל באתר של ארמין המסיבה בת"א הוסרה מהלו"ז.... |
:(:(:( |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by epsilon1
:(:(:( |
אפשר לחשוב היית נכנס |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
אפשר לחשוב היית נכנס |
LOL |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by uzi
איזה קטע אני מקשיב כרגע ל
Trance Around The World with Above & Beyond #122
והם מאחלים לישראל וללבנון רק טוב ושיגבירו את המוזיקה ולא ישמעו את הדברים הרעים אחד של השני. :D |
ואלה? חזק ביותר.. מחמם את הלב |
|
|
| epsilon1 |
| מישהו מחק לי פה הודעה?? |
|
|
| markfeldman |
או קיי,
נכון לעכשיו המסיבה חזרה ללו"ז.
24.8.2006 |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by markfeldman
או קיי,
נכון לעכשיו המסיבה חזרה ללו"ז.
24.8.2006 |
וואאאאאוווו!!!!
אני כבר כל כך דלוק על מסיבה הזו... זה כמו איזה סרט מתח:
"הוא יגיע... או שלא... או אולי דווקא כן אבל לא בטוח שאנשים יבואו.". :D
לדעתי עומד להיות כזה עמוס שם, אנשים יבואו בהמוניהם רק בגלל שיש אומן טוב בתקופה כזו מחורבנת. |
|
|
| abutony |
| BOOOOOOOO YEEEEEEEEEEH!!!.. whoo.. I am going to be ARMINIZED.... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by uzi
וואאאאאוווו!!!!
אני כבר כל כך דלוק על מסיבה הזו... זה כמו איזה סרט מתח:
"הוא יגיע... או שלא... או אולי דווקא כן אבל לא בטוח שאנשים יבואו.". :D
לדעתי עומד להיות כזה עמוס שם, אנשים יבואו בהמוניהם רק בגלל שיש אומן טוב בתקופה כזו מחורבנת. |
יהיה מלא בגלל כל האלה שברחו מהצפון סעמק
גם באו לפה מהצפון וגם עושים לנו פקקים בכל ת"א
מישו ניסה לנסוע לים באחד הסופשבוע?? אי אפשר לזוז בכבישים סעמק |
|
|
|
|