return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Armin Van Buuren @ Ha-Oman Tel-Aviv 24-08-2006 (pg. 5)
View this Thread in Original format
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
לא..
אתה בא לצאת חכם ומראה לי "תאריך עידכון" שהוא בעצם התאריך שהמודעה פורסמה
איזה היגיון יש לזה אם עברו 3 ימים והיום אומרים לך שאולי זה בוטל

זה פורסם חודש לפני.. נמחק.. ושוב הועלה שזה בעצם גם תאריך העידכון.
וזה בינתיים המקור האמין היחידי שיש ולא איזשהי שמועה.
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
זה פורסם חודש לפני.. נמחק.. ושוב הועלה שזה בעצם גם תאריך העידכון.
וזה בינתיים המקור האמין היחידי שיש ולא איזשהי שמועה.


אמין או לא - מישו בא ואומר לך היום משו שונה
אז אל תראה לי תאריך מלפני 3 ימים
uzi
quote:
Originally posted by YoraY
זה הורג אותי שכאילו בארץ הזאת אין טראנס בשיט אבל כשמגיע מיסטר שם גדול פ-ת-א-ו-ם אנחנו נראים כמו איזה סנסיישן וואיט 2003

וואלה אנשים מעפנים יש במדינה הזאת הולכים עם הזרם לאן שלא ילך.....

נכון ש500 איש משם הולכים להיות חובבי קלאב טראנס אבל בע כל השאר לא מעניינת אותם המוזיקה ורק השם ארמין יניע להם תישבן

מה אתם אומרים?

אתה צודק! אתה כל כך צודק! והצביעות הכי גדולה "טראנס זה מוזיקה דפוקה אבל ארמין הוא תותח". אתה מכיר את זה? נקווה שהופעות אלו יגררו עוד הופעות.
נקווה...
THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by YoraY
נכון ש500 איש משם הולכים להיות חובבי קלאב טראנס


!!!טוב שלא נסחפת
???500
.אולי במצב הטוב 85, ואני נדיב

:ושוב
?ארמין אם אתה מנגן שוב אלקטרו אני שובר אותך אתה מבין
:p
YoraY
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
!!!טוב שלא נסחפת
???500
.אולי במצב הטוב 85, ואני נדיב

:ושוב
?ארמין אם אתה מנגן שוב אלקטרו אני שובר אותך אתה מבין
:p



אלה גיל מגיב להודעה שלי אני מתרגש:!!:))

שמע לאדע במספרים אם אתה אומר אני מאמין לך......

edit
באמת נשמע מופרז טילים... חח 100 אוהבי קלאב טראנס אני אומר...
uzi
בדקתי היום, התאריך של ארמין בתל אביב נמחק שוב מן האתר!
TTman
שמישהו יעשה פה סדר בדברים
markfeldman
תראו איזה כבוד עושה ארמין למנו דה יונג:



התמונה צולמה באירוע האחרון של אינטואישיין.

ארמין בא לבליין ולפרגן........
Dj Alex (ISR)
בן אדם דגול..
אני בטוח שלא טיאסטו ולא פיוישיט לא היו עושים דבר כזה.
markfeldman
OK

טעות שלי,

התמונה צולמה בדאנסטור האחרון באיינדהובן.

מנו בא לפרגן לארמין ולא הפוך.

בכל אופן יצאו קליברים !

Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by markfeldman
OK

טעות שלי,

התמונה צולמה בדאנסטור האחרון באיינדהובן.

מנו בא לפרגן לארמין ולא הפוך.

בכל אופן יצאו קליברים !

חחח
הרסת לי :(
uzi
שכחתם גם שלארמין כל יום יש הופעה מסביב לעולם אז אני לא מאמין שהוא מוצא זמן ללכת לדיסקוטקים... אם בכלל יש לו חשק לשמוע עוד מוזיקה. הוא ניראה לי התקליטן הכי עסוק בשנים האחרונות, אתם מוזמנים לבדוק את האתרים של האחרים ולהשוות. הכי מצחיק זה שיש לו לפעמים שני הופעות ביום... בחיי, הוא טס במטוסים כאילו זה היה אוטובוסים, הוא מחדש פספורטים כמו נעליים.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement