|
Armin Van Buuren @ Ha-Oman Tel-Aviv 24-08-2006 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| כל הצפונים בת"א.. נוסעים לחוף הנכים בהרצליה :) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
יהיה מלא בגלל כל האלה שברחו מהצפון סעמק
גם באו לפה מהצפון וגם עושים לנו פקקים בכל ת"א
מישו ניסה לנסוע לים באחד הסופשבוע?? אי אפשר לזוז בכבישים סעמק |
אוי כמה נורא
האם זה אותו השחר שיצא נגד הטופיק של יותר מדי חדשות?
לא אמרת שם שיש אנשים שנלחמים ואנשים שמותקפים אזס למה להתלונן?
תתמודד עם הפקקים מה לעשות
גם בועת המרכז כנראה לא מושלמת
איזה מוגחך זה להתלונן על הפקקים שזה יוצרים הרבה יותר מגוחך מהתלונה על עודף חדשות |
|
|
| YO-I |
אם אכן נכונה הידיעה וארמין בסופו של דבר יגיע, משהו מאד מרגש הולך לקרות שם באותו הערב מבחינתי, משהו שתיכננתי לפני חודש ואולי זה יקרה הפעם
אני כבר עכשיו מתחיל להתרגש
:cool: |
|
|
| uzi |
| פששש, יש לי ציפיות מההופעה הזו... יותר מדי! ברור לי שעומד להיות שם עמוס רצח אבל אני חייב ללכת. יש לי כבר מעכשיו את ההתאכזבות הזו של "אומן אדיר אבל הפקה דפוקה". מה אתם אומרים? והכי מעצבן אותי שזה תקליטן מהטובים בעולם, אז איך אפשר שלא לפתח ציפיות. אוף!!! |
|
|
| YoraY |
זה הורג אותי שכאילו בארץ הזאת אין טראנס בשיט אבל כשמגיע מיסטר שם גדול פ-ת-א-ו-ם אנחנו נראים כמו איזה סנסיישן וואיט 2003
וואלה אנשים מעפנים יש במדינה הזאת הולכים עם הזרם לאן שלא ילך.....
נכון ש500 איש משם הולכים להיות חובבי קלאב טראנס אבל בע כל השאר לא מעניינת אותם המוזיקה ורק השם ארמין יניע להם תישבן
מה אתם אומרים? |
|
|
| YoraY |
| שמועה - ביטלו תהופעה........ :| |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by YoraY
שמועה - ביטלו תהופעה........ :| |
24-08-2006 TEL AVIV View details
:rolleyes: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
24-08-2006 TEL AVIV View details
:rolleyes: |
מה קשר
זה לא חייב להיות מעודכן
ודי להיות לחוצים על זה
יבטלו אז יבטלו מה קרה?
לא מתאים לו שלא יבוא לא עושה טובה לאף אחד |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
מה קשר
זה לא חייב להיות מעודכן
|
Date 24-08-2006
City TEL AVIV
Location http://www.haoman.com/
Information
Last updated: 03-08-2006 11:35
Created: 03-08-2006 11:35 |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
Last updated: 03-08-2006 11:35
Created: 03-08-2006 11:35 |
זה בסה"כ התאריך שזה פורסם
והיום ב 6.8 אומרים לך שיש שמועות שזה בוטל
שוב אתה רוצה לצאת דפוק?
:rolleyes: |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
זה בסה"כ התאריך שזה פורסם
והיום ב 6.8 אומרים לך שיש שמועות שזה בוטל
שוב אתה רוצה לצאת דפוק?
:rolleyes: |
לפעמים נראה לי שאם אני אגיד לבן..
אתה תגיד שחור בכל מקרה..
גם אם זה באמת לבן.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
לפעמים נראה לי שאם אני אגיד לבן..
אתה תגיד שחור בכל מקרה..
גם אם זה באמת לבן.. |
לא..
אתה בא לצאת חכם ומראה לי "תאריך עידכון" שהוא בעצם התאריך שהמודעה פורסמה
איזה היגיון יש לזה אם עברו 3 ימים והיום אומרים לך שאולי זה בוטל |
|
|
|
|