|
[11-11-2006] Armin Only - Ahoy, Rotterdam (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| BaRTeZ |
www.armadamusic.nl
Armin heeft een remix gemaakt van Herman Brood... Zou hij één van de mystery guests zijn bij Armin Only? :stongue: |
|
|
| Chryz707 |
| 18 more days.... Woot Woot!!! |
|
|
| Marcin777 |
| this is going to be an awesome party! i can't wait |
|
|
| pipe0007 |
| i need a big favor from someone in holland. ticketbox its not allowing me to buy the ticket since the say not enough time to get to italy:rolleyes: so if anyone can buy one for me, and i will meet you the saturday of the event in ahoy or ams. pm if you can help. thanks in advance:toothless |
|
|
| franzelare |
denk dat ik toch maar verstek laat gaan
heb nog geen zin en ben niet de uitverkorene voor flock om foto's te maken deze keer
ben bang dat het zwaar tegen gaat vallen als ik ga en ga daarom maar niet |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by franzelare
denk dat ik toch maar verstek laat gaan
heb nog geen zin en ben niet de uitverkorene voor flock om foto's te maken deze keer
ben bang dat het zwaar tegen gaat vallen als ik ga en ga daarom maar niet |
Hmm, ik zit er ook over te denken om uiteindelijk toch niet te gaan. Ik heb ook nog geen zin...
Naja, ik zie wel. |
|
|
| narcism |
| how cold is it now in holland ;) just so i know what to bring clothes wise seeing as malta is still in the high 20's :D |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by narcism
how cold is it now in holland ;) just so i know what to bring clothes wise seeing as malta is still in the high 20's :D |
It's gonna be -10 later this week! |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Freezel
It's gonna be -10 later this week! |
Ah, Chris! Leef je ook nog dude. Ga jij wel heen/?? |
|
|
| magikb |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
I know bro.
Maybe you can start talking with UDC to get the event to Toronto :D
|
the day that happens, hell will freeze over. :(
Toronto isn't good for big events like this, unfortunately. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by magikb
the day that happens, hell will freeze over. :(
Toronto isn't good for big events like this, unfortunately. |
lol
Guv is huge, stop complaining :p |
|
|
| magikb |
| quote: | Originally posted by eieregooie
lol
Guv is huge, stop complaining :p |
hahah.. yeah yeah Bax :p
Guv is NOTHING like the parties you guys get. You will understand if you ever come and visit and see for yourself :) |
|
|
|
|