return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
[11-11-2006] Armin Only - Ahoy, Rotterdam
View this Thread in Original format
Ouwe Dwaas
Voor de 2e keer UDC presents:

ARMIN ONLY

venue: Ahoy, Rotterdam (Holland)
datum: November 11 2006
tijd: 22:00 - 07:00(???)

Ticket info:

http://www.ticketbox.nl/winkel/deta...event_id=569528


Hoop wel dat het geluid wat beter is dan vorig jaar.
We zullen zien.
Unique2701
poeh.. moeten we daar nu al over nadenken?

Denk eerlijk gezegd niet dat ik hier naar toe ga.. zo geweldig vond ik het vorige keer niet..
Freezel
Niet eerst maar eens ff afwachten voordat UDC en Armada alles op rij hebben en het officieel naar buiten brengen? ;)
MaGiK54
Prettige wedstrijd in de Ahoy maar dan zonder mij.....bagger locatie waar je mij nooit meer zou zien op een feest :o
Siesta
hoor ik daar een "uitgemolken"? :)
Donna
Snap serieus waar niet waarom ze kiezen voor feesten in de Ahoy,zoveel locaties en dan dit weer *zucht*

Meukend
MaGiK54
quote:
Originally posted by Donna
Snap serieus waar niet waarom ze kiezen voor feesten in de Ahoy,zoveel locaties en dan dit weer *zucht*

Meukend


Idem in een gemiddelde schoolgymzaal hangt meer sfeer :stongue:
Muppy
vorig jaar was leuk, maar heb het eigenlijk wel een beetje met armin op grote feesten gehad. elke keer de hitjes die voorbij komen:(

en idd weer ahoy:o
dj pdv
quote:
Originally posted by Muppy
vorig jaar was leuk, maar heb het eigenlijk wel een beetje met armin op grote feesten gehad. elke keer de hitjes die voorbij komen:(

en idd weer ahoy:o


Ja ik ben het helemaal met je eens. Ik heb nu al vaak genoeg gehad dat ik bij Armin op een grote locatie altijd een beetje een teleurgesteld gevoel eraan over houd en in een club is hij altijd goed tot uitstekend. Ik twijfel dan ook nog heel erg of ik hier naar toe ga, want vorige jaar vond ik de eerste 3 uur geweldig en daarna werd het steeds minder en heb ik zelfs voor het eerst in me leven naar het einde van een feest verlangd. Dat zegt wel genoeg lijkt me;).
Chicane
Ahoy was misschien nog net betaalbaar voor UDC, het was of een boeren schuur, of de Ahoy ;)

eieregooie
quote:
Originally posted by Chicane
Ahoy was misschien nog net betaalbaar voor UDC, het was of een boeren schuur, of de Ahoy ;)


Doe dan maar een boeren schuur :p
@win
quote:
Originally posted by eieregooie
Doe dan maar een boeren schuur :p


inclusief strobalengevecht graag!! :toothless

Maar goed zoals Chris al zegt, eerst maar eens kijken of het feest er komt. Ik vond het vorig jaar ook een erg slecht feest, maar misschien krijg ik tegen die tijd wel zin om te gaan. Zolang Randy Katana vanaf nu kapt met platen uitbrenegen dan kan het nog een leuke avond worden! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement