return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
[11-11-2006] Armin Only - Ahoy, Rotterdam (pg. 9)
View this Thread in Original format
basvh
Marxman staat weer lekker te mc-en
drpeer_holland
quote:
Originally posted by Chicane
Hoop TiC elementen "overgenomen".. :o


Hoezo dat is toch bekend bij Armin. Zie ook maar het nummer met Jan Vayne. Ook al afgekeken van iemand...
drpeer_holland
quote:
Originally posted by Chicane
Hoop TiC elementen "overgenomen".. :o


Hoezo dat is toch bekend bij Armin. Zie ook maar het nummer met Jan Vayne. Ook al afgekeken van iemand...
magrec
quote:
Originally posted by eieregooie
Ik heb maar zelden een zangeres zuiver horen zingen bij live trance dingen...

Overigens is Justine op opnames ook niet geheel zuiver, maar het is niet storend en typeert haar juist imo :)


Ik snap niet dat ze dat niet zuiver kunnen krijgen, ze zal best zelf zuiver zingen alleen in combi met de plaat is het zo vals. Ik gruwel ervan als iets vals klinkt, puur iets persoonlijks.
eieregooie
Haha, je bent niet de enige hoor, ik knap er ook altijd heel hard op af... Op de een of andere manier lijken trance platen en live zingen niet samen te gaan, maar waar dat aan ligt :conf:
AirPole
quote:
Originally posted by eieregooie
Haha, je bent niet de enige hoor, ik knap er ook altijd heel hard op af... Op de een of andere manier lijken trance platen en live zingen niet samen te gaan, maar waar dat aan ligt :conf:


Ik weet het ook neit precies hor, maar zou dat misschien iets productietechnisch zijn??

Ik bedoel: volgens mij is het zo dat als een producer en een artiest samen een nummer besluiten te produceren dat dan vaak eerst de vocals worden opgenomen, en dat daarna het nummer eromheen gebouwd wordt. De producer kan op deze manier bepalen in welke toonsoort (voor baslijntjes, melodien, etc.) hij moet gaan componeren. Live zingen is dan logischerwijs eigenlijk het 'omgekeerde' daarvan. De vocalist moet haar toonsoort aanpassen op de muziek. En dat schijnt dan wat moeilijker te zijn. Ik weet niet of dit daadwerkelijk zo is hoor, maar dat is mijn eigen gedachtenexperiment erover. Kijk ik vind het geen excuus hoor als je live niet zo kan zingen als op de plaat, maar misschien is het allemaal wat moeilijker als je in een zaal staat met keiharde muziek, ook al heb je dan (tenminste dat neem ik aan) een oortje in waardoor je de muziek zelf hoort.

:cool:
Smirnoff
Zit effe liveset te luisteren maar moet zeggen dat Ilse de Lange het toch aardig netjes doet Live.

Niet ??
eieregooie
Eens tjekken dan :)
Marcin777
52 videos here:

http://blog.myspace.com/index.cfm?f...1e-41f1e8ab87c6

enjoy,
Ouwe Dwaas
I recorded the opening show of Armin Only.
The video is 12 1/2 minutes :cool::eyespop::crazy:

ENJOY:

ARMIN ONLY 2006 OPENING

drpeer_holland
quote:
Originally posted by Ouwe Dwaas
I recorded the opening show of Armin Only.
The video is 12 1/2 minutes :cool::eyespop::crazy:

ENJOY:

ARMIN ONLY 2006 OPENING


Thnks for this really nice vid :)
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by drpeer_holland
Thnks for this really nice vid :)


you're very welcome ;)
glad you like it.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
Privacy Statement