return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
ט'רד המסיבות המסורתי....והפעם פסח !!
View this Thread in Original format
yahel222
טוב אז בפסח יש חופש די ארוך....מה שאומר המון המון המון מסיבות

אז ילא תתחילו לפרסם
גם מסיבות שאתם עושים כמו של אריק ושל אודי

ותכתבו תאריך ויום של כל מסיבה !!!
Hell_Copter
וואי יש עוד מלא זמן עד המסיבות של פסח
אבל בטח יהיו במקומות הרגילים כמו טי אל וי דום וכאלה
DjChook
פסח ?
זה חופש פסח ?
אצלי זה השלמה לבגרויות פסח
NeMeSiS1234
גם אצלי זה השלמות לבגרויות אבל אני לא אתן לזה למנוע ממי את הכיף של החופש האחרון שאני אוכל להנות בו לפני הצבא
yahel222
פחחחח שתבינו גם לי אין בכלל חופש
כל השבוע הראשון אני לומד מתמטיקה וכימיה

והכי באסה...ביום שאחרי החזרה ללימודים יש לי מגן בספרות על כל החומר לבגרות
שזה יםםםםםםםםםםם וכל החופש צריך לחרוש

אבל על הזין שלי אני י"ב מה אני לא יצא לבלות
Hell_Copter
לי יש רק 3 ימי השלמה בפסח
וטוב שזה מסתכם בככה

מתמטיקה תנך אזרחות כימיה ופיזיקה
גועל נפש של שלושה ימים
MoSH_MaN
לא חושב שיהיה לי השלמות למרות שהמורה שלנו בלשון לפחות 20 שיעורים לא למדנו
Scorchio
לנו מורידים איזה חמישה ימים קיבינימאט
yahel222
טוב לאור המצב הבטחוני אני חושב שעדיף למצוא מישהי ולבלות איתה בבית לבד !!!

אבל בכל זאת תכתבו ....משהו
אוטוטו החופש !!

אני יודע שיש את הבומבלה או איך שקוראים לזה
SimonP
סיכוי סביר שאני יהיה בחוות היען אילת ב28.3
ג'י.אמ.אס וראג'ה ראם :)

§chop¥
עלאק המורה המסטולה שלנו להיסטוריה אומרת שהיא תעשה השלמה ומי שירצה יבוא....

כאילו שלמישהו באמת איכפת !
oDrori
אני בטיול שנתי יומיים ראשונים של החופש... כל מקרה

Kai Tracid
?אמורים להגיע הנה בפסח, לא
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement