|
ט'רד המסיבות המסורתי....והפעם פסח !!
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
טוב אז בפסח יש חופש די ארוך....מה שאומר המון המון המון מסיבות
אז ילא תתחילו לפרסם
גם מסיבות שאתם עושים כמו של אריק ושל אודי
ותכתבו תאריך ויום של כל מסיבה !!! |
|
|
| Hell_Copter |
וואי יש עוד מלא זמן עד המסיבות של פסח
אבל בטח יהיו במקומות הרגילים כמו טי אל וי דום וכאלה |
|
|
| DjChook |
פסח ?
זה חופש פסח ?
אצלי זה השלמה לבגרויות פסח |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| גם אצלי זה השלמות לבגרויות אבל אני לא אתן לזה למנוע ממי את הכיף של החופש האחרון שאני אוכל להנות בו לפני הצבא |
|
|
| yahel222 |
פחחחח שתבינו גם לי אין בכלל חופש
כל השבוע הראשון אני לומד מתמטיקה וכימיה
והכי באסה...ביום שאחרי החזרה ללימודים יש לי מגן בספרות על כל החומר לבגרות
שזה יםםםםםםםםםםם וכל החופש צריך לחרוש
אבל על הזין שלי אני י"ב מה אני לא יצא לבלות |
|
|
| Hell_Copter |
לי יש רק 3 ימי השלמה בפסח
וטוב שזה מסתכם בככה
מתמטיקה תנך אזרחות כימיה ופיזיקה
גועל נפש של שלושה ימים |
|
|
| MoSH_MaN |
| לא חושב שיהיה לי השלמות למרות שהמורה שלנו בלשון לפחות 20 שיעורים לא למדנו |
|
|
| Scorchio |
| לנו מורידים איזה חמישה ימים קיבינימאט |
|
|
| yahel222 |
טוב לאור המצב הבטחוני אני חושב שעדיף למצוא מישהי ולבלות איתה בבית לבד !!!
אבל בכל זאת תכתבו ....משהו
אוטוטו החופש !!
אני יודע שיש את הבומבלה או איך שקוראים לזה |
|
|
| SimonP |
סיכוי סביר שאני יהיה בחוות היען אילת ב28.3
ג'י.אמ.אס וראג'ה ראם :) |
|
|
| §chop¥ |
עלאק המורה המסטולה שלנו להיסטוריה אומרת שהיא תעשה השלמה ומי שירצה יבוא....
כאילו שלמישהו באמת איכפת ! |
|
|
| oDrori |
אני בטיול שנתי יומיים ראשונים של החופש... כל מקרה
Kai Tracid
?אמורים להגיע הנה בפסח, לא |
|
|
|
|