return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
ללמוד או לא ללמוד (pg. 2)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
לדעתי אפשר ללמוד את זה לבד
ובכל מקרה מוזיקה זה לא תחום שכזההההה הולך היום
תלך תלמד מקצוע יותר רציני
מוזיקה תמיד תוכל ללמוד ולהתקדם אין לזה גיל

לך על משו קצת יותר מבוקש והגיוני


מה זה לך על משהו
זה לא שהוא בן 23 שמתלבט מה ללמוד
העצה שלך טובה אולי בשביל אחד כמוני
אבל בגיל 29 אני חושב שבן אדם מתחיל להתיישב ומבין שאולי אם יש זמן הגיע הרגע להשקיע טיפה במשהו שהוא רוצה
וזה לא בא ממקום של טוב נו אני צריך ללמוד אז מה נלמד?
אלא בא ממקום של רצון להתעסק עם המוזיקה
Viber
לא משנה כמה שליטה תהיה לך בתוכנה זו או אחרת זה הכל יהיה שווה לתחת בלי ללמוד תאוריה של מוזיקה לדעתי
דיי קשה לארגן הרמוניות בין סאונדים מורכבים בזמן יחסית קצר בלי זה...שימו לב שהרבה מהיוצרים היום ניגנו בעבר על כלי מסויים או שיש להם
עבר מסויים במוזיקה

לשחק בלופ של סינט א' עד שיתאים לסינת' ב' יכול לתת לך חתיכת כאב ראש
:crazy:
YO-I
יש משהו שלא ציינתי, בבי פי אם הקורס כולל הכל מהיסוד, סינתזה, הרמוניה, תוכנות ועד לשלב המאסטרינג

לגביי, יש לי ניסיון של שמונה שנות לימוד על קלידים, אוזן ויכולת מוזיקלית יש לי, העיניין ה"מפחיד" יותר הוא ההתעסקות עם התוכנות

הבעיה שלי שאין לי כוח לקרוא את כל המדריכים באנגלית, אם היה מדריך אחד טוב בעברית זה היה יכול להיות מצויין

בגדול אני רוצה להתמקד בשלושה סגנונות, פרוגרסיב האוס, קלאב טראנס ואמביינט
YoraY
יוחאי אתה אולי אחד המיותר מקושרים פה

תמצא לך איזה מישו\יוצר מנוסה בתחום שילמד אותך



16000@!?~~?

DAMN...
DjChook
אולי זה יכול לעזור לך בשלב ראשוני

http://shop.record.org.il/books.htm
YO-I
יש מישהו שרוצה ויכול לעזור לי, קוראים לו מושיק שאתם בטח מכירים ויודעים שאנחנו חברים טובים, הבעיה היא, הוא בקושי נמצא בארץ ואיך נגיד את זה, התוכנות שהוא עובד איתן הם לא בדיוק התוכנות שרוב האנשים משתמשים בהן

הוא בעצמו בנה כמה תוכנות ותוספות אז כנראה נצטרך אולי להסתפק בספר הזה של הקיובייס שנראה לי דיי מגניב להתחיל איתו

אגב החבילה הזאת שווה? 0

מבצע מדהים לרגל השקת האתר!

חבילת אולפן הכוללת:
* כרטיס קול + מיקסר BCA2000
* זוג מוניטורים מוגברים B2031A
* מיקרופון קונדנסר להקלטה Apex 435
* כל הכבלים הדרושים
* בונוס: ספר המדריך השלם הכולל 220 עמודים על תוכנת Cubase SX3!

שווי החבילה 5800 ש"ח, ולזמן מוגבל לרגל השקת אתר האינטרנט ושיווק הספר החדש "המדריך השלם - SX3" חבילה זו יכולה להיות שלך במחיר מבצע של 5200 ש"ח בלבד!

מי שמבין יכול להגיד לי אם זה מספיק טוב בשביל להתחיל ליצור? 0
DjChook
אני חושב שבשלב ראשוני עדיף להשתמש במיקסרים ובמערכות שיש בתוכנות
ורק בשלב שני לקנות ציוד חומרה

לדעתי תסתפק בהתחלה כמו שחר, במקלדת מידי (סינטיסייזר) טובה
uzi
נכון התוכנות הם גדולות, ומסועפות עם הרבה תפריטים ואפשרויות אבל אחרי שאתה יודע מה קורה בתוכנה ואת הבסיס אתה מבין שזה בכלל לא העיניין. אתה תאוהב כל תפריט כי הוא כלי מדהים שאין סוף לתוצאות איתו ולא חייבים בכלל להשתמש ברובם לפעמים...
הינה טיפ: נסה למצוא איזה חבר או איש קשר מהפורומים שהוא יוצר בבית. תבקש להתארח אצלו ואם הוא מוכן להקדיש לך שעתיים רק להראות לך קצת איך הוא משחק שם. בדוק האים זה מעניין אותך. ככה הרווחת גם חבר חדש וגם משהו ללמוד ממנו.
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מה זה לך על משהו
זה לא שהוא בן 23 שמתלבט מה ללמוד
העצה שלך טובה אולי בשביל אחד כמוני
אבל בגיל 29 אני חושב שבן אדם מתחיל להתיישב ומבין שאולי אם יש זמן הגיע הרגע להשקיע טיפה במשהו שהוא רוצה
וזה לא בא ממקום של טוב נו אני צריך ללמוד אז מה נלמד?
אלא בא ממקום של רצון להתעסק עם המוזיקה


מה הקשר נו
אני לא מאמין שמוזיקה צריך ללמוד בשיעור

או שזה בא לבד או שאין לך את זה
כמו תיקלוט

ושוב
אם להשקיע במשו אז במקצוע רציני..שהמוזיקה יהיה תחביב מהצד ואם זה יתפתח אז מה טוב
Viber
quote:
Originally posted by YO-I
יש משהו שלא ציינתי, בבי פי אם הקורס כולל הכל מהיסוד, סינתזה, הרמוניה, תוכנות ועד לשלב המאסטרינג

לגביי, יש לי ניסיון של שמונה שנות לימוד על קלידים, אוזן ויכולת מוזיקלית יש לי, העיניין ה"מפחיד" יותר הוא ההתעסקות עם התוכנות

הבעיה שלי שאין לי כוח לקרוא את כל המדריכים באנגלית, אם היה מדריך אחד טוב בעברית זה היה יכול להיות מצויין

בגדול אני רוצה להתמקד בשלושה סגנונות, פרוגרסיב האוס, קלאב טראנס ואמביינט


תישמע אני מאמין שבפרוטי לופס למשל אתה יכול לשלוט תוך חודש-חודשיים ויש אמני פרוג האוס כמו קוסה-דל סול שעשו שם טראקים
יש לך אפשרות להוריד המון המון כלים ועניינים לתוכנה
אני הייתי מנסה את כל זה קודם,תיראה אם יש לך כח לשבת על טראק איזה 100 שעות ולישמוע את אותם הלופים מליון פעם...אם זה ילך ותרגיש שהגעת עד לגבול של התוכנה והיכולות שלה אז סבבה גם למדת תוכנה וגם תוכל להרגיש כאילו יש לך למה לבזבז כסף על קיובייס וקורסים של קיובייס,אם לא אז חסכת 16 אלף שקל או יותר
:)

m0sh
גם אם תלמד...זה עסק שקשה להרוויח ממנו
אתה צריך הרבה מזל וזה לא פשוט
DjChook
סמוך עלי
רק
eJay
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement