return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
ללמוד או לא ללמוד (pg. 5)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
יש כאן פראייר אחד תנו לו לנסות :D


אני שמתי 6000 על קורס קיובייס ולא פוסל אפשרות בעתיד לשים עוד עשירייה על קורס מתקדם יותר.

אני חי תמוזיקה אני חושב שתקלוט למדתי יפה מאוד לבד אבל יצירה המכשול ההתחלתי הוא גבוה בהרבה והדרישה של לימוד לבד כאן היא שונה ואינטנסיבית יותר

לא מכיר את יוחאי אישית אבל הוא חי תמוזיקה הזו יותר שנים ממך
הוא שומע קשת רחבה יותר של סגנונות
גם הוא מתקלט בזמנו החופשי בבית ועושה את זה כלל לא רע

אז יופי שחר אתה למדת לבד (ועדיין לא ראינו לאן זה הביא אותך אבל שיהיה בהצלחה) אבל יש אנשים שלא לומדים לבד ואני מאמין שדעם מספיק עקשנות אחרי קורס כזה אפשר להגיע למשהו
רק שתדע מה היה השיקול הבולט שלי
העובדה שזה הולך לחסוך לי הרבה זמן של התברברות עם התוכנה
פשוט במקום לנסות ולטעות יום אחרי יום במשך חודשים ואולי אפילו שנים החלטתי לקבל את הידע בקורס של כחצי שנה

נכון שיש עדיין דברים שאני לא יידע אבל אני מקבל את כל הכלים כדי לגלות אותם בעצמי חוץ מזה שהקורס באמת עובר כמעט על כל דבר שקשור לתוכנת הקיובייס עצמה
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אני שמתי 6000 על קורס קיובייס ולא פוסל אפשרות בעתיד לשים עוד עשירייה על קורס מתקדם יותר.

אני חי תמוזיקה אני חושב שתקלוט למדתי יפה מאוד לבד אבל יצירה המכשול ההתחלתי הוא גבוה בהרבה והדרישה של לימוד לבד כאן היא שונה ואינטנסיבית יותר

לא מכיר את יוחאי אישית אבל הוא חי תמוזיקה הזו יותר שנים ממך
הוא שומע קשת רחבה יותר של סגנונות
גם הוא מתקלט בזמנו החופשי בבית ועושה את זה כלל לא רע

אז יופי שחר אתה למדת לבד (ועדיין לא ראינו לאן זה הביא אותך אבל שיהיה בהצלחה) אבל יש אנשים שלא לומדים לבד ואני מאמין שדעם מספיק עקשנות אחרי קורס כזה אפשר להגיע למשהו
רק שתדע מה היה השיקול הבולט שלי
העובדה שזה הולך לחסוך לי הרבה זמן של התברברות עם התוכנה
פשוט במקום לנסות ולטעות יום אחרי יום במשך חודשים ואולי אפילו שנים החלטתי לקבל את הידע בקורס של כחצי שנה

נכון שיש עדיין דברים שאני לא יידע אבל אני מקבל את כל הכלים כדי לגלות אותם בעצמי חוץ מזה שהקורס באמת עובר כמעט על כל דבר שקשור לתוכנת הקיובייס עצמה


אתה מדבר פה על עצלות וזה כבר משו אחר
אתה לא רוצה להתנסות לבד (שזאת הדרך הכי טובה) כי רק ככה לומדים
טועים ואז מהטעויות לומדים לעתיד
זה לא חוכמה שיאכילו אותך עם כפית

ואף אחד לא אמר שתטעה שנים
יש פורום וים אנשים שיעזרו לך
אם אתה לא רוצה להסתבך עם התוכנה פשוט תשאל שאלות

למרות שאני אישית מעדיף לבדוק לבד למה ואיך
כי כשאתה מגלה תתשובה אתה מבין הרבה יותר טוב מאשר אם יגידו לך תעשה ככה וככה וככה
או אם יסבירו לך ותשאל את עצמך אלף שאלות

שוב
קורס זה פשוט שמישהו אחר יקריא לך את הספר הדרכה

אבל כמו שאמרתי כבר
קורס לא יתן לך יצרתיות..זה יתן לך ידע טכני
אבל בשביל ליצור אתה צריך את החוש
וזה משו שאם לא נולדים איתו - שום קורס לא יעזור

בדיוק כמו הייטק
אתה יכול לדעת תיכנות ברמה הכי גבוהה
אבל ברגע שאין לך רעיון מקורי - אתה לא שווה שקל
Viber
quote:
Originally posted by Shahar
אני לא חושב שאם מישו ילמד 20 שנה קורס תיקלוט זה יעשה אותו לדיג'יי טוב
כי גם בזה צריך לדעת להתחבר לביטים ולחיות את זה ואחר כך להיות יצירתי כדי שהמיקסוס יהיה מעניין ולא כמו סט של
andrew bennett

ככה גם ביצירה ..לא מספיק לדעת מה כל כפתור בסינט או בתוכנה עושה
צריך לדעת מה עושים הלאה..איך באמת יוצרים

ומי שאין לו את זה - לא יעזרו לו גם שיעורים ב 40000 שקל

אבל מזה משנה

יש כאן פראייר אחד תנו לו לנסות :D


כמו שאמרתי,זה לא אותו הדבר בכלל
לעשות מיקס "מעניין" (כולם נישמעים לי אותו הדבר היום) זה קל לעומת לעשות טראק מעניין שכולל התעסקויות עם המון אפקטים והתאמות צלילים ומנגינות בהרמוניה שצריך ללמוד תאוריה של מוזיקה בשבילם.

מה גם שלהבין את הקיובייס המזויין הזה זה הרבה יותר קשה מלהבין איזה מיקסר...

אני מאמין שקורס הפקה מפחית דווקא את האיום שתוקף מישהו שבא ישר ורואה טונה כפתורים,אפשרויות ומושגים שהוא לא מבין אותם - במיוחד בקיובייס..

מסכים איתך שצריך כישרון בשביל זה, אבל בשביל להוציא את הכישרון כמו שאתה רוצה אתה צריך להיות דומיננטי בתוכנה מסויימת ובשביל להיות דומיננטי בתוכנה מסויימת צריך עזרה ממישהו ששולט בה ודוגרי למי יש כח לקרוא 100 עמודים באנגלית?(ויש לי אנגלית מצויינת...)
YO-I
תכל'ס, בשורה התחתונה,זה הכל עניין של רצון, היכולת אני מאמין תוכל להגיע בשלב כזה או אחר

אכן התשוקה שלי למוזיקה האלקטרונית היא גדולה מאין כמוהה, אף אחד לא נולד יוצר או דיג'יי אבל גם שחקנים גדולים הלכו ולמדו בסופו של דבר שלוש שנים משחק עם כל הכישרון שלהם כי יש יסודות שאי אפשר להפקיד אותן רק מהכישרון

אני חושב שמי שמחליט על זה כקריירה שלו ולא כתחביב, יכול להרשות לעצמו ללמוד לבד ולהתפתח לבד עד שתבוא ההצלחה, הדוגמא הכי טובה היא מושיק שהוא קודם כל יוצר ומפיק ענק וגם דיג'יי מצויין מבחינה טכנית
הוא למד הכל לבד ואפילו בנה לעצמו כמה תוספות ותוכנות שהוא עובד איתן כדי לייחד את הסאונד הכל כך מיוחד שלו שכולם מזהים אותו

אצל מושיק זה קריירה והוא עבד קשה בשביל להגיע לזה, לא כולם יכולים להרשות לעצמם ביצים כמו שישלמושיק ובשביל זה יש את האופציה ללימוד
Shahar
quote:
Originally posted by Viber
כמו שאמרתי,זה לא אותו הדבר בכלל
לעשות מיקס "מעניין" (כולם נישמעים לי אותו הדבר היום) זה קל לעומת לעשות טראק מעניין שכולל התעסקויות עם המון אפקטים והתאמות צלילים ומנגינות בהרמוניה שצריך ללמוד תאוריה של מוזיקה בשבילם.

מה גם שלהבין את הקיובייס המזויין הזה זה הרבה יותר קשה מלהבין איזה מיקסר...

אני מאמין שקורס הפקה מפחית דווקא את האיום שתוקף מישהו שבא ישר ורואה טונה כפתורים,אפשרויות ומושגים שהוא לא מבין אותם - במיוחד בקיובייס..

מסכים איתך שצריך כישרון בשביל זה, אבל בשביל להוציא את הכישרון כמו שאתה רוצה אתה צריך להיות דומיננטי בתוכנה מסויימת ובשביל להיות דומיננטי בתוכנה מסויימת צריך עזרה ממישהו ששולט בה ודוגרי למי יש כח לקרוא 100 עמודים באנגלית?(ויש לי אנגלית מצויינת...)


זה כן אותו דבר
כי חוש למוזיקה זה אותו חוש
אולי ליצור זה יותר קשה
אבל גם מיקסוס זה אומנות
וחבל שצח לא פה כדי לספר לך מה דיג'יים שהוא שומע עושים

אין לך מושג בתיקלוט אם אתה אומר שזה לא אומנות ואם כולם נשמעים לך אותו דבר

ומי שבאמת אוהב מוזיקה לא יבהל מהרבה כפתורים
וכמו שאמרתי
הקורס נותן לך ידע טכני
אבל ידע טכני לא מספיק כדי ליצור
החלק הקשה זה היצירתיות
Viber
quote:
Originally posted by Shahar
זה כן אותו דבר
כי חוש למוזיקה זה אותו חוש
אולי ליצור זה יותר קשה
אבל גם מיקסוס זה אומנות
וחבל שצח לא פה כדי לספר לך מה דיג'יים שהוא שומע עושים

אין לך מושג בתיקלוט אם אתה אומר שזה לא אומנות ואם כולם נשמעים לך אותו דבר

ומי שבאמת אוהב מוזיקה לא יבהל מהרבה כפתורים
וכמו שאמרתי
הקורס נותן לך ידע טכני
אבל ידע טכני לא מספיק כדי ליצור
החלק הקשה זה היצירתיות


למה להתחיל עם העלבות? שמעתי איזה אלף סטים בחיים שלי ועוד ביותר סיגנונות ממך...
יש תקליטני היפ הופ וכאלה שאשכרה מוציאים את הנשמה עם התיקלוט אבל בטראנס והאוס? הרוב זה ביטמאצ'ינג,התעסקות עם האקולייזר ותיכנון - כולם נובעים מטכניקה ואימון.

מי שאוהב מוזיקה כן יבהל מכפתורים,אפשר לאהוב מוזיקה אבל לא לאהוב\להבין פונקציות שמדמות דברים מסויימים...אפשר לאהוב מוזיקה אבל לא לאהוב\להבין תוכנה.

ותאמין לי שפעם היייתי מתלהב מסטים ותקליטנים יותר ממך.

ואני מאמין שיש הרבה אנשים עם יצירתיות וכישרון אבל אין להם את הידע הטכני המלא אז מה זה עוזר להם??
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Viber
למה להתחיל עם העלבות? שמעתי איזה אלף סטים בחיים שלי ועוד ביותר סיגנונות ממך...
יש תקליטני היפ הופ וכאלה שאשכרה מוציאים את הנשמה עם התיקלוט אבל בטראנס והאוס? הרוב זה ביטמאצ'ינג,התעסקות עם האקולייזר ותיכנון - כולם נובעים מטכניקה ואימון.

מי שאוהב מוזיקה כן יבהל מכפתורים,אפשר לאהוב מוזיקה אבל לא לאהוב\להבין פונקציות שמדמות דברים מסויימים...אפשר לאהוב מוזיקה אבל לא לאהוב\להבין תוכנה.

ותאמין לי שפעם היייתי מתלהב מסטים ותקליטנים יותר ממך.

ואני מאמין שיש הרבה אנשים עם יצירתיות וכישרון אבל אין להם את הידע הטכני המלא אז מה זה עוזר להם??


עזוב בנושא הזה שחר בחיים לא יבין
אז חבל להתווכח איתו וחבל להקשיב למשהוא אומר כי הוא פשוט מסרב להבין שלא כולם לומדים בצורה טובה וקולטים בצורה טובה מלמידה עצמית של דברים טכניים
יש אנשים שאין להם תפיסה טכנית טובה
אבל יש להם פי מאה כשרון חבוי משאפשר לתאר אתה (שחר) לא תשפוט למי יש ולמי אין תכשרון - ואולי משיש לו תכשרון צריך קורס כדי לכפות על החסרון שלו בלימוד עצמי של עבודה טכנית.
Shahar
quote:
Originally posted by Viber
למה להתחיל עם העלבות? שמעתי איזה אלף סטים בחיים שלי ועוד ביותר סיגנונות ממך...
יש תקליטני היפ הופ וכאלה שאשכרה מוציאים את הנשמה עם התיקלוט אבל בטראנס והאוס? הרוב זה ביטמאצ'ינג,התעסקות עם האקולייזר ותיכנון - כולם נובעים מטכניקה ואימון.

מי שאוהב מוזיקה כן יבהל מכפתורים,אפשר לאהוב מוזיקה אבל לא לאהוב\להבין פונקציות שמדמות דברים מסויימים...אפשר לאהוב מוזיקה אבל לא לאהוב\להבין תוכנה.

ותאמין לי שפעם היייתי מתלהב מסטים ותקליטנים יותר ממך.

ואני מאמין שיש הרבה אנשים עם יצירתיות וכישרון אבל אין להם את הידע הטכני המלא אז מה זה עוזר להם??


ואי כמה אתה מזיין תמוח
באהוס וטכנו האומנות יותר בולטת בטראנס
ויש שם אומנות
חבל שצח לא פה כדי להגיד לך הוא מתלהב מזה אז הוא יוכל לפרט
אבל כל אותם דיג'יים שיוצרים קטעים חדשים מתוך קטעים קיימים באמצע הסט והוא בטח יספר לך על עוד ים דברים


ולא אני לא נבהלתי משום כפתור וזה לא קשור לאהבה או לא
זה קשור לכח רצון וזהו

ואני יגיד לך שוב
להבין את התוכנה זה לא מספיק
כי אחרי שהבנת את התוכנה אתה צריך להתחיל להיות מקורי ומיוחד
ואת זה לא תמצא בשום קורס

וכן יש אנשים שאין להם ידע טכני
ואם תשאל את שמואל פלאש הוא יספר לך שהעבודה בין האחים מתחלקת ככה שהם נותנים את הרעיונות והוא את הידע הטכני
מי שיש לו את הצד היצירתי צריך רק למצוא מישו עם ידע טכני וככה יוצאת מוזיקה טובה
אבל מי שאין לו צד יצירתי לא יעזור כמה הוא ילמד כל כפתור בתוכנה - הוא בחיים לא יצליח ליצור משו ברמה
אז די לזיין תמוח גם ככה התגובות שך סתם חובבניות ואני מגיב כי משעמם
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
ואי כמה אתה מזיין תמוח
באהוס וטכנו האומנות יותר בולטת בטראנס
ויש שם אומנות
חבל שצח לא פה כדי להגיד לך הוא מתלהב מזה אז הוא יוכל לפרט
אבל כל אותם דיג'יים שיוצרים קטעים חדשים מתוך קטעים קיימים באמצע הסט והוא בטח יספר לך על עוד ים דברים



אני ירשה לעצמי להחליף את צח שברגעים אלה נהנה מכמה מאותם די גיים של האוס טכנו מינימל ועוד...אוי איביזה..

בוא נתחיל מזה שגם בטראנס די גיי שמנגן קטעים בלי חשביה על בניית הסט יישמע דיי משעמם
בוא נתחיל בלהבין תרעיון של התקלוט - לחבר תקהל למוזיקה, לחבר אותו לסט משנוגן וליצור אצלו תחושה של זרימה נכונה של הסט

סתם דוגמה לגבי הגבולות שיש לדי גיי של טכנו - טכנו היא מוזיקה שמתאפיינת בקטעים שבהם יש חזרה רבה על לופים - אם הטראנס נשען על מלודיות , עליות וירידות
אז הטכנו נשען על לופים של האלמנטים הבולטים בקטע - היותו כזה מביאה הרבה אפשרויות לדי גיים שמנגנים תסגנון להכניס פתאום לופ מתחילת קטע אחד בתוך קטע שני ולנגן גם מספר קטעים במקביל מבלי שזה יישמע מוזר -
גם בעולם שלפני אבלטון שלטו די גיים של טכנו(בעיקר) ביד רמה בעולם של ניגון מספר קטעים במקביל - וכך למי שמכיר את הקטעים של הסגנון זה תמציד יישמע מרתק לשמוע סט של די גיי שנוהג לשלב פעמים רבות ניגון על מספר פטיפונים/קומפקטים - ומשלא מכיר תסגנון יכול לנסות ולהקשיב טוב ולהבין מתי נכנס לופ של קטע אחר ומתי הוא יוצא
מתי יש מעבר ומתי רק יציאה של לופ מתוך המיקס כולו

עולם המינימל שהתגלה ליותר אנשים בשנה-שנתיים האחרונות הוא עולם שמושפע ונוצר על תשתית של מוזיקת טכנו מעט "רכה" יותר - היותו כזה הביאה
א. די גיים שנחשבו לבעלי מוניטין כדי גיים של טכנו ואף טכנו קשה
לנגן יותר ויותר מינימל
ב. גם הדמיון בין הסגנונות וגם העובדה שדי גיים שזוהו שנים כדי גיים של טכנו החלו לנגן יותר מינימל בסטים שלהם מביאה את העניין המיוחד בסטים של טכנו גם אל המינימל

למששואף לגיוון של הכל מהכל (כמעט) ועדיין לקבל די גיי שעושה דברים מיוחדים מומלץ במיוחד הבריטי ג'יימס זאביילה שנחשב למומחה כל יכול למכשירי פיוניר באשר הם -
efx 500 / efx 1000
כבר מזמן הפכו לסימן ההיכר שלו לשליטה מהפנטת בסאונדים שיישתלבו בסטים שלו ובסאונדים שילוו כל מעבר
Viber
quote:
Originally posted by Shahar
ואי כמה אתה מזיין תמוח
באהוס וטכנו האומנות יותר בולטת בטראנס
ויש שם אומנות
חבל שצח לא פה כדי להגיד לך הוא מתלהב מזה אז הוא יוכל לפרט
אבל כל אותם דיג'יים שיוצרים קטעים חדשים מתוך קטעים קיימים באמצע הסט והוא בטח יספר לך על עוד ים דברים


ולא אני לא נבהלתי משום כפתור וזה לא קשור לאהבה או לא
זה קשור לכח רצון וזהו

ואני יגיד לך שוב
להבין את התוכנה זה לא מספיק
כי אחרי שהבנת את התוכנה אתה צריך להתחיל להיות מקורי ומיוחד
ואת זה לא תמצא בשום קורס

וכן יש אנשים שאין להם ידע טכני
ואם תשאל את שמואל פלאש הוא יספר לך שהעבודה בין האחים מתחלקת ככה שהם נותנים את הרעיונות והוא את הידע הטכני
מי שיש לו את הצד היצירתי צריך רק למצוא מישו עם ידע טכני וככה יוצאת מוזיקה טובה
אבל מי שאין לו צד יצירתי לא יעזור כמה הוא ילמד כל כפתור בתוכנה - הוא בחיים לא יצליח ליצור משו ברמה
אז די לזיין תמוח גם ככה התגובות שך סתם חובבניות ואני מגיב כי משעמם




אני לא אטרח להגיב על זה אפילו.
מינימום של תרבות ולהיות בן-אדם...את זה זהבי לא ילמד אותך
לא הבנת עדיין שדיברתי על רוב התקליטנים ולא על כולם? ואני גם לא דיברתי על טכנו\מינימל

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Viber
אני לא אטרח להגיב על זה אפילו.
מינימום של תרבות ולהיות בן-אדם...את זה זהבי לא ילמד אותך


מקווה שאין כאן איזשהי ביקורת על זהבי שהוא אחד האנשים החשובים שיש במדינה הזו
אף אחד לא ילמד אותו תרבות ודרך ארץ - ומשמבקר אותו שיסתכל טוב על עצמו קודם כל
(בלי קשר אליך אישית)
Viber
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מקווה שאין כאן איזשהי ביקורת על זהבי שהוא אחד האנשים החשובים שיש במדינה הזו
אף אחד לא ילמד אותו תרבות ודרך ארץ - ומשמבקר אותו שיסתכל טוב על עצמו קודם כל
(בלי קשר אליך אישית)


לא עליו דווקא,אלא על הדרך שחבר'ה מ102 אףאם והרבה פעמים גם הוא מתווכחים ומנסים לשלול דיעה כלשהי...לא צריך להעליב או ללכלך את הפה בשביל להגיד לצד השני שהוא טועה לפי דעתך


תראה איך שחר מתווכח איתי למשל - הוא כולה חוזר על דברים שהוא אמר לפני 3 פוסטים בלי להבין שעדיין יש לי כבוד לתקליטנים כמו זאבילייה,פרנקי נקלס וכו' ובנוסף הוא מרגיש צורך לנסות ולהעליב כדי "לעשות לי בצפר" ולצאת מנצח גדול...תסתכל על כל תוכניות הוויכוחים למינהם ב102,לא ניראה לך שיש פה התחקות מסויימת??(אם כי בדרך שגויה)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement