|
Antwerp is still burning ??? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Vishnu |
Op de één of andere manier houd ik de beste herinneringen over aan AIB outdoor, vooral dan de laatste editie.
Ik verlang eigenlijk maar één ding: zoals de vroegre AIBs en in tegenstelling tot Sensation en Tomorrowland:
muziek >>>> show en een budgetgebruik volgens deze gedachte
Geef mij maar een geluidsinstallatie die op voorhand fatsoenlijk is afgesteld (*kuch*Perfecto) dan een paar lelijke vrouwen die een carwash aan het doen zijn. |
|
|
| ConFig |
^^ wtf? lelijke vrouwen? der zat verdomme een enorm snelle tussen ze :) :D
maar idd.. Perfect was toch wel een rampke.. misschien stonden de instellingen afgesteld of Shachar? en is er daarna nix meer veranderd? kzou et ni weten, tzijn alleszins kiekens..
Kvond ook niet dat Tomorrowland zoon groot showelement had hoor.. :sadgreen: |
|
|
| Push2005 |
De showelementen op sensation en tomorrowland interesseerden me echt geen moer... Dat laat me volledig koud of daar nu geschminkte poppen rondlopen, of ze daar nu aan een miljoen vuuwerk afschieten etc...
Bovendien is het niet eens indrukwekkend.
Goeie Dj's, goe geluid en goeie lichten... Das wat een feest maakt voor mij :) |
|
|
| diddi |
Verbazend toch dat het geluid tijdens grote events soms de wensen over laat... das toch het belangrijkste naast de lichten. imo zelfs het belangrijkste! Huurt ge een firma in die daar professioneel mee bezig is (of ge doet het zelf) en het loopt nog fout. bende amateurs :rolleyes:
Ik herinner me ook iets met Darcon tijdens x years Illusion...
We want the sound quality of dancing Extreme!!! |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by diddi
Verbazend toch dat het geluid tijdens grote events soms de wensen over laat... das toch het belangrijkste naast de lichten. imo zelfs het belangrijkste! Huurt ge een firma in die daar professioneel mee bezig is (of ge doet het zelf) en het loopt nog fout. bende amateurs :rolleyes:
|
Id&t is daar niet professioneel mee bezig, dat scheelt :p |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by djcresto
Id&t is daar niet professioneel mee bezig, dat scheelt :p |
dat scheelt indeed, gaat nog slechter dan :p |
|
|
| FredNova |
Jongens toch :rolleyes:
Het geluid op de main gehoord? 'PERFECT'
En in de perfecto is het een dj die de subs heeft 'opgeblazen'...
de mensen van het geluid zijn altijd snel ter plaatse geweest om het nodige aan te passen of te vervangen
maar ik snap jullie wel, je moet toch over iets kunnen zagen he ;)
Blame it on id&t! |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Push2005
De showelementen op sensation en tomorrowland interesseerden me echt geen moer... Dat laat me volledig koud of daar nu geschminkte poppen rondlopen, of ze daar nu aan een miljoen vuuwerk afschieten etc...
Bovendien is het niet eens indrukwekkend.
Goeie Dj's, goe geluid en goeie lichten... Das wat een feest maakt voor mij :) |
+1 ;)
Van mij mogen ze sensation white be afvoeren, want da is toch maar klein broertje van... met decoratiestukken van... (en dan nog zo kostelijk?) & in de plaats AiB indoor geven!! Dat ze daar dan weer eens een belgisch paradepaardjen van maken!! In plaatst van die gekopieerde hollandse events allemaal.
Innovate, don't imitate!! |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by FredNova
|
Over ID&T hoort ge mij niet klagen, maar wel over het geluid en als daar al niet over geklaagd mag worden. Dat is voor mij en de meesten hier wel de prioriteit. Als DJ X de subs heeft 'opgeblazen', dan zou daar toch (snel) iets aan gedaan moeten worden? :) |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Over ID&T hoort ge mij niet klagen, maar wel over het geluid en als daar al niet over geklaagd mag worden. Dat is voor mij en de meesten hier wel de prioriteit. Als DJ X de subs heeft 'opgeblazen', dan zou daar toch (snel) iets aan gedaan moeten worden? :) |
+1 .. ging in de eerste plaats voor de muziek hoor.. en men deel van de set menno vs jonas is daardoor wel wat in het water gevallen.. een set die anders zo melodiek is werd nu gewoon 'overbass-ed'.. maar enfin :) gelukkig hebben ze dat toch nog in orde gebracht.. al heeft et wel lang geduurd :( |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by FredNova
Jongens toch :rolleyes:
de mensen van het geluid zijn altijd snel ter plaatse geweest om het nodige aan te passen of te vervangen
Blame it on id&t! |
Geen offense naar ID-T toe, eerder naar de "sound-masters". Kunnen ze daar dan geen beveiliging tussen zetten? |
|
|
| djcresto |
| Ik vond het geluid op tommorowland te stil. Ik hoorde er niks van bij mij thuis. Bende krabbers :o :p |
|
|
|
|