|
Antwerp is still burning ??? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| Ik vond het ook een redelijk gedreun, maar misschien heb ik het deel dat de subs eruit lagen gemist... Het was een tijdje niet om aan te horen iig... |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik vond het ook een redelijk gedreun, maar misschien heb ik het deel dat de subs eruit lagen gemist... Het was een tijdje niet om aan te horen iig... |
AHA!! nog iemand!! :D :tongue3
wie haalt er nu zijn gelijk? :D |
|
|
| jeronimo_jd |
| quote: | Originally posted by ConFig
mmmmm lekker warm was dat :) en van zo ver voelbaar .. zat op de heuvel en voelde de warmte nog :) |
ik hield m'n hart vast toen Armin zijn booth uitkwam om het publiek te groeten...
Armin was almost burnin!!! |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by jeronimo_jd
ik hield m'n hart vast toen Armin zijn booth uitkwam om het publiek te groeten...
Ik vond de woordspeling wel mooi: hart -> hard. |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by jeronimo_jd
thad beter zo geweest :cool: |
|
|
| jeronimo_jd |
| quote: | Originally posted by ConFig
AHA!! nog iemand!! :D :tongue3
wie haalt er nu zijn gelijk? :D |
voor mijn part hebt ge zeker gelijk :stongue:
Ik had de indruk dat er op bepaalde momenten een paar baskasten werden opengedraaid waardoor het publiek bijna ging vliegen.
Een beetje later was het gedreun weer weg...en kwam het weer terug. Waren het Jonas en Menno zelf die de bassen opendraaide?
Over de Main stage hoor je mij niet klagen, dat geluid was top.
één ding is zeker, volgende keer neem ik oorstoppen mee. |
|
|
| TOR |
| Weet niet hoe alles was opgesteld in de tenten op TL, maar volgens mij werkt geluid uit vier hoeken het best. Dan heb je niet die variërende soundkwaliteit naargelang de plaats van de luisteraar ten opzichte van de speakers. Ik vraag mij af waarom er bijvoorbeeld in het Sportpaleis steeds met een soundsysteem ter hoogte van de dj-booth gewerkt wordt en niets achteraan. Dan gaat het vooraan veel te hard en achteraan te stil. |
|
|
| jeronimo_jd |
Er bestaat een opleiding geluidstechnicus.
Als we dat nou met z'n allen gaan studeren dan weten we dat het binne drie jaar vet in orde gaat zijn overal ;) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Dit jaar maar eens werk maken van m'n rijbewijs zodat ik er in 2007 eens eindelijk een Armada-Night kan meemaken ;) |
ik heb een rijbewijs en eigen auto, Opoeteren is niet te ver van Bocholt, ... dus voorstellen zijn altijd welkom ;) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
ik heb een rijbewijs en eigen auto, Opoeteren is niet te ver van Bocholt, ... dus voorstellen zijn altijd welkom ;) |
that sounds like a date !! :eek: |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by TOR
Weet niet hoe alles was opgesteld in de tenten op TL, maar volgens mij werkt geluid uit vier hoeken het best. Dan heb je niet die variërende soundkwaliteit naargelang de plaats van de luisteraar ten opzichte van de speakers. Ik vraag mij af waarom er bijvoorbeeld in het Sportpaleis steeds met een soundsysteem ter hoogte van de dj-booth gewerkt wordt en niets achteraan. Dan gaat het vooraan veel te hard en achteraan te stil. |
Idd dan heb je geen last van de akoestiek van de omgeveing. Tijdens Suikerrock vond ik dat het geluid ook vrij stil stond, maar als Tijsie met zijn effectjes begon te spelen was het ineens iets te luid (zeker die hoge tonen :nervous: ) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Phortastic
that sounds like a date !! :eek: |
nope, ik rijd gewoon nie graag ver zo als ik alleen in de auto zit ...
zondagnacht nog aan de lijve ondervonden waarom dat geen goed idee is :nervous: :nervous: :nervous:
(kameraden sliepen al op de terugweg :p ) |
|
|
|
|