|
Antwerp is still burning ??? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
| quote: | Originally posted by ConFig
'overbass-ed' |
euh... het probleem was dat er geen lage tonen meer waren... |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by FredNova
euh... het probleem was dat er geen lage tonen meer waren... |
wat was al het gedreun dan daar vanvoor? :/ die trilling ging overal door :/
tzijn toch lage tonen die een gedreun creeeren? Of is dat iets anders? :)
Als er iemand da kan uitleggen mag die da best eens uitleggen hoor, muziektechnische boel daar weet ik nie zoveel van :nervous: |
|
|
| Devilex |
Is zuivere fysica:clown:
Met Illusion Reactivated in 't Sportpaleis was die sound echt heel goed!
Het jaar erop met 18 years trok hij weer op niets, vraag me af hoe dat kwam.
Ge moet er wel rekening mee houden dat men die geluidsinstallatie plaatst/afstelt als de zaal nog leeg is, als de zaal vol mensen staat gaat da dus nog anders klinken.
Trouwens in deze moderne tijden moet het via software, sinusoïden en dergelijke toch perfect mogelijk zijn de perfecte sound te creëren. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Devilex
Trouwens in deze moderne tijden moet het via software, sinusoïden en dergelijke toch perfect mogelijk zijn de perfecte sound te creëren. |
Als ge derbij waart in de Ethias Arena met TiC dan weet ge al te goed dat het zeker mogelijk is. Super geluid was dat. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Als ge derbij waart in de Ethias Arena met TiC dan weet ge al te goed dat het zeker mogelijk is. Super geluid was dat. |
Zelfde met Qlimax, muziek klonk vrij luid en toch moest je niet overdreven roepen om elkaar te verstaan. Mis ligt het aan de Ethias Arena dat het geluid daar zo goed is. :) |
|
|
| Devilex |
| Ja dat zal wss door de goede akoestiek zijn, zie maar naar de mainstage op Tomorrowland, was ook enorm goed akoestiek. |
|
|
| eieregooie |
| Geluid op de main van Tomorrowland was idd super! (Y) |
|
|
| FenixStyle |
Als er iemand da kan uitleggen mag die da best eens uitleggen hoor, muziektechnische boel daar weet ik nie zoveel van :nervous: |
Vanvoor klinkt het geluid zowiezo al minder goed omdat ge het geluid uit de boxen niet volledig te horen krijgt. Zo dacht ik tijdens Armin ook in het begin dat er ferme problemen waren met de geluidsinstallatie omdat de muziek soms heel stil leek te staan. Even later had ik dan door dat we vanvoor gewoon het geluid te horen kregen van Armin's monitors, die dus regelmatig uitstonden ;) |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Zelfde met Qlimax, muziek klonk vrij luid en toch moest je niet overdreven roepen om elkaar te verstaan. Mis ligt het aan de Ethias Arena dat het geluid daar zo goed is. :) |
Indien het op geluid aan komt is de Ethias gewoonweg de top in Europa.. (ook niet meer dan normaal aangezien de keet er pas twee jaar staat) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Indien het op geluid aan komt is de Ethias gewoonweg de top in Europa.. (ook niet meer dan normaal aangezien de keet er pas twee jaar staat) |
Moet je eens naar de Heineken Music Hall gaan ;) |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Moet je eens naar de Heineken Music Hall gaan ;) |
Naar wat ik gehoord heb is dat idd ook een pareltje.. Dit jaar maar eens werk maken van m'n rijbewijs zodat ik er in 2007 eens eindelijk een Armada-Night kan meemaken ;) |
|
|
| ConFig |
kheb hier nu nog altijd geen uitleg voor gekregen é :( |
|
|
|
|