|
Hard Trance/House VS. Girls
|
View this Thread in Original format
| DJ-Kreing^^ |
אני לא יודע איך זה אצלכם אבל אצלינו בנות ודברים חזקים לא הולכים ביחד,
הן רוקדות רק אמטיוי והאוסים
זה דיי באסה כי עם אני יהיה דיג'י במסיבת בית ספר שלנו אני לא יוכל לשים את השירים שאני הכי אוהב שהם דברים של סקוט פרוג'קט האנס אנד קולד וכו', למה אז כל הבנות ישר מפסיקות לרקוד
:( :sadgreen:
איך זה במועדונים השווים עם שמים דברים כאלה בנות רוקדות בדרך כלל?? |
|
|
| eXeTik |
במסיבות עם אלכוהול חופשי כולם רוקדים להכל כי הם במילא מסטולים...
ככה זה מסיבות על רמה ;) |
|
|
| warpedd_ |
אני זוכר שפעם היה על זה דין במיוזיק דיסקשן וזאת בעיה בכל העולם
בכל מקרה "ריקוד" של מוזיקה חזקה דורש הרבה אנרגיה וקפיצות
ואני לא חושב שבנות אוהבות את זה
(למרות שתמיד יש יוצאות מהכלל ובמקרים של שכרות) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
איך זה במועדונים השווים עם שמים דברים כאלה בנות רוקדות בדרך כלל?? |
ברור! |
|
|
| NyKoN |
יש לי ידידה
היא מקשיבה לטראנסים הכי קשים שיש!
הכל! |
|
|
| Gil Shwarts |
ואחותי שומעת את הטראנס הכי פסיכודאלי שקיים עלי אדמות :)
אבל במסיבה טובה, יש גם בנות שרוקדות קטעים חזקים מהרגיל |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
כשאני וחברים שלי עושים דיסקו לעצמינו בימי שישי לפעמים כשמשעמם אז הכי כיף לרקוד ולהתפרע לטראנסים חזקים כאלה
אבל אני לא יכול לדמיין כוסיות קופצות ומתפרעות למוזיקה כזאת
:rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| yahel222 |
ברוב המסיבות שהייתי הבנות תמיד רוקדות
כנראה אצלכם לא כי קטנות עדיין....
בטח עושים מעגל חחחח |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by yahel222
בטח עושים מעגל חחחח |
ושרים עוגה עוגה :)
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| eXeTik |
כשאני חושב על זה... בנות לא מפסיקות לרקוד כשיש קטעים חזקים
הם פשוט רוקדות לאט
קצת קשה להסביר את זה, אבל נגיד שאלה מאיתנו שבאמת מתחרפנים מזיזים את עצמם בדיוק לפי הקצב... יענו על כל מקצב תנועה- נכון?
הבנות בד"כ מזיזות את עצמם על כל שני מקצבים... יענו רוקדות יותר "לאט" אבל עדיין מתאימות את עצמן
יש מבין?
;) |
|
|
| Izzy |
i dont care what makes them dance, i only care that i be there to watch :p
if a girl has the right moves its soooo seductive, and its a good indicater of how good she is later on in the night if you know what i mean ;) :eyes: :p hehe |
|
|
| Hell_Copter |
יפה אמרת איזי!!!
שמע אחי...
שאתה במסיבה על רמה הבנות זזות כמעט לכל דבר
הייתי במסיבה פעם ובסוף המסיבה שמו פרוגרסיב ואין לך מושג כמה בנות רקדו!!!
אבל עזוב אותך מהמהירות ולהתאים את עצמך לקצב
צריך לתפוס כוסית ולהיות איתה צמוד לאט לאט כמו שצריך |
|
|
|
|