return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
Hard Trance/House VS. Girls
View this Thread in Original format
DJ-Kreing^^
אני לא יודע איך זה אצלכם אבל אצלינו בנות ודברים חזקים לא הולכים ביחד,
הן רוקדות רק אמטיוי והאוסים
זה דיי באסה כי עם אני יהיה דיג'י במסיבת בית ספר שלנו אני לא יוכל לשים את השירים שאני הכי אוהב שהם דברים של סקוט פרוג'קט האנס אנד קולד וכו', למה אז כל הבנות ישר מפסיקות לרקוד

:( :sadgreen:

איך זה במועדונים השווים עם שמים דברים כאלה בנות רוקדות בדרך כלל??
eXeTik
במסיבות עם אלכוהול חופשי כולם רוקדים להכל כי הם במילא מסטולים...
ככה זה מסיבות על רמה ;)
warpedd_
אני זוכר שפעם היה על זה דין במיוזיק דיסקשן וזאת בעיה בכל העולם

בכל מקרה "ריקוד" של מוזיקה חזקה דורש הרבה אנרגיה וקפיצות
ואני לא חושב שבנות אוהבות את זה
(למרות שתמיד יש יוצאות מהכלל ובמקרים של שכרות)
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
איך זה במועדונים השווים עם שמים דברים כאלה בנות רוקדות בדרך כלל??


ברור!
NyKoN
יש לי ידידה
היא מקשיבה לטראנסים הכי קשים שיש!
הכל!
Gil Shwarts
ואחותי שומעת את הטראנס הכי פסיכודאלי שקיים עלי אדמות :)

אבל במסיבה טובה, יש גם בנות שרוקדות קטעים חזקים מהרגיל
DJ-Kreing^^
כשאני וחברים שלי עושים דיסקו לעצמינו בימי שישי לפעמים כשמשעמם אז הכי כיף לרקוד ולהתפרע לטראנסים חזקים כאלה
אבל אני לא יכול לדמיין כוסיות קופצות ומתפרעות למוזיקה כזאת
:rolleyes: :rolleyes:
yahel222
ברוב המסיבות שהייתי הבנות תמיד רוקדות
כנראה אצלכם לא כי קטנות עדיין....

בטח עושים מעגל חחחח
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by yahel222
בטח עושים מעגל חחחח


ושרים עוגה עוגה :)
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
eXeTik
כשאני חושב על זה... בנות לא מפסיקות לרקוד כשיש קטעים חזקים
הם פשוט רוקדות לאט

קצת קשה להסביר את זה, אבל נגיד שאלה מאיתנו שבאמת מתחרפנים מזיזים את עצמם בדיוק לפי הקצב... יענו על כל מקצב תנועה- נכון?
הבנות בד"כ מזיזות את עצמם על כל שני מקצבים... יענו רוקדות יותר "לאט" אבל עדיין מתאימות את עצמן

יש מבין?
;)

Izzy
i dont care what makes them dance, i only care that i be there to watch :p
if a girl has the right moves its soooo seductive, and its a good indicater of how good she is later on in the night if you know what i mean ;) :eyes: :p hehe
Hell_Copter
יפה אמרת איזי!!!

שמע אחי...
שאתה במסיבה על רמה הבנות זזות כמעט לכל דבר
הייתי במסיבה פעם ובסוף המסיבה שמו פרוגרסיב ואין לך מושג כמה בנות רקדו!!!
אבל עזוב אותך מהמהירות ולהתאים את עצמך לקצב
צריך לתפוס כוסית ולהיות איתה צמוד לאט לאט כמו שצריך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement