|
טוטו-ואן-ביורן
|
View this Thread in Original format
| uzi |
מלחמה, טילים, רצועת ביטחון, הזעקות וכוננויות ספיגה, המדינה כואבת ובסערת רגשות... זה בדיוק הזמן להעלות לכם את המצב רוח ולשאול את השאלה החמה ביותר כרגע, ארמין ואן ביורן, כן או לא! :D
הצביעו והשפיעו בשאלון שלמעלה.
להזכירכם, ההופעה של ארמין ב 24.8.2006 באומן-17 בתל-אביב נמחקה ואז שוב נרשמה באתר של ארמין. |
|
|
| DjChook |
וואו, מזמן לא היה
POLL
כזה צמוד
בכל מקרה, מישהו יודע עם ארמין עדין מסתובב פה בפורום ?
אולי כדאי לשכנע אותו ולכתוב לו על מה באמת הולך בת"א
אני אומר שנבקש מסוואמפר את האימייל שלו או משהו, ונחתום על עצומה |
|
|
| Shahar |
אני עם אותה דעה
לא רוצה שלא יבוא
ושלא יתנו לו לחזור לפה
והמדינה ממש לא כואבת
שזה שבצפון יש טילים לא אומר שבמרכז אנשים בוכים וכואבים
זה זין מה שהולך שם אבל החיים פה נמשכים כרגיל
אפילו שבוע הבא הבסיס בשפיים =] |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| יבוא כמו גדול בסוף. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
אני עם אותה דעה
לא רוצה שלא יבוא
ושלא יתנו לו לחזור לפה
|
אתה עם אותה דיעה כי אתה לא תצליח לעולם לקבל תתפיסה שלאנשים מבחוץ זה לא כזה ברור שתל אביב זה בועה בטוחחה יחסית בישראל
ברגע שתצליח לקלוט את זה תבין אנשים שמוותרים על הגעה לפה
עד שלא תבין כל ויכוח איתך בנושא הוא מיותר
אני מאוד רוצה שארמין יבוא מן הסתם אבל אני בנתיים רוצה יותר שיהיה כבר שקט לאיזור הזה. יהיה יותר כיף לצאת למסיבה כשאנחנו יודעים שהמדינה שקטה יחסית מבחינה ביטחונית |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אתה עם אותה דיעה כי אתה לא תצליח לעולם לקבל תתפיסה שלאנשים מבחוץ זה לא כזה ברור שתל אביב זה בועה בטוחחה יחסית בישראל
ברגע שתצליח לקלוט את זה תבין אנשים שמוותרים על הגעה לפה
עד שלא תבין כל ויכוח איתך בנושא הוא מיותר
אני מאוד רוצה שארמין יבוא מן הסתם אבל אני בנתיים רוצה יותר שיהיה כבר שקט לאיזור הזה. יהיה יותר כיף לצאת למסיבה כשאנחנו יודעים שהמדינה שקטה יחסית מבחינה ביטחונית |
שמע זה לא יעזור כי אני לא מסכים איתך ולא חושב כמוך
הגבתי לך כבר בטרד השני |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Shahar
והמדינה ממש לא כואבת
שזה שבצפון יש טילים לא אומר שבמרכז אנשים בוכים וכואבים
זה זין מה שהולך שם אבל החיים פה נמשכים כרגיל
|
אני מבין שלא התכוונת למשהו רע אלא משהו חיובי
ובכל זאת, כחייל שהיה שם, אני חייב לאמר שזה קצת מעליב |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by oDrori
אני מבין שלא התכוונת למשהו רע אלא משהו חיובי
ובכל זאת, כחייל שהיה שם, אני חייב לאמר שזה קצת מעליב |
מה מעליב? שבמרכז לא נלחמים?
אמרתי שאתה לא נלחם מספיק?
בסה"כ אמרתי ואני עדיין אומר שבמרכז זה שונה
ואתה לא אמור להלחם כדי שהאזרחים יבואו ויגידו לך שכואב להם
אלא בגלל שזה עושה לך טוב ובגלל שאתה בעד זה
אז לא חושב שיש סיבה להעלב מזה |
|
|
| YoraY |
שחר הדברים שתאומר נכונים לגמרי אבל כרגיל הצורה שתבוחר להגיד אותם רעה...
אני חושב שאם היית חוסך את החיוך הזה מהמשפט
"אפילו שבוע הבא הבסיס בשפיים =]"
אז זה היה נראה יותר טוב... לא שהעובדה שבסיס של צה"ל מוצא לו זמן לפינוקים בזמנים כאלה יותר טובה אבל לפחות זה עניין של הדגמא מצדך
פשוט הייתי רוצה לראות איך היית צוחק אם היית תקוע במקלט בצפון חודש וחי בתנאים שלהם...
לא בא ליפול עליך סתם תבין איך הדברים שתכותב נראים מזווית אחרת...
יום טוב לכולנו.. כמה שאפשר! |
|
|
| YoraY |
אגב - למה שארמין לא יגיע
?
תראו את זה ככה: המצב כל הזמן מדרדר הטילים מגיעים רחוק יותר ויותר (בעדה בעדה בעדה בעדה!) :p
עכשיו...... יש סיכוי סביר שעד התאריך ההוא יפלו טילים בת"א
דמיינו סיטואציה של התור באומן..... או בכלל אנשים כבר במועדון ופיתאום אזעקה!... ואז פיצוץ כמה רחובות משם...... וזה בום רציני!
בחייכם... כל הערב ה-ל-ך
אני לא חושב שזה סיכון שארמין והאמרגן שלו יקחו.... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YoraY
שחר הדברים שתאומר נכונים לגמרי אבל כרגיל הצורה שתבוחר להגיד אותם רעה...
אני חושב שאם היית חוסך את החיוך הזה מהמשפט
"אפילו שבוע הבא הבסיס בשפיים =]"
אז זה היה נראה יותר טוב... לא שהעובדה שבסיס של צה"ל מוצא לו זמן לפינוקים בזמנים כאלה יותר טובה אבל לפחות זה עניין של הדגמא מצדך
פשוט הייתי רוצה לראות איך היית צוחק אם היית תקוע במקלט בצפון חודש וחי בתנאים שלהם...
לא בא ליפול עליך סתם תבין איך הדברים שתכותב נראים מזווית אחרת...
יום טוב לכולנו.. כמה שאפשר! |
וואלה אנלא תקוע במקלט אבל אנחנו בתור חיילים עובדים קשה בשביל להגן עליהם
ואפילו שאנחנו לא לוחמים אל תשכח שמישו צריך לספק ללוחמים תציוד
כולם עובדים במצב מלחמה אז נכון בצפון קשה אבל לא נעצור תמדינה עם כל הכבוד
ואח שלי גר בצפון אז אל תעשה לי פוזות עכשיו שקשה שם |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
וואלה אנלא תקוע במקלט אבל אנחנו בתור חיילים עובדים קשה בשביל להגן עליהם
ואפילו שאנחנו לא לוחמים אל תשכח שמישו צריך לספק ללוחמים תציוד
כולם עובדים במצב מלחמה אז נכון בצפון קשה אבל לא נעצור תמדינה עם כל הכבוד
ואח שלי גר בצפון אז אל תעשה לי פוזות עכשיו שקשה שם |
כמה משעמם התפקיד שלך
(בלי כוונה לרדת או משהו.. ידע לעתיד) |
|
|
|
|