|
Relationstråden (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| zoric |
:haha:
Jag såg faktiskt en liten del av det här programmet, helt sjukt hur jävla dåligt det är!
Du har så rätt så :haha: |
|
|
| n0bben |
| Vad vore den svenska sektionen på TA utan dig Laszlo? Alltid lika intressant att läsa dina inlägg/noveller. |
|
|
| fe_maLe |
| +1...riktigt pinsamt:o gick ju flera sånna där liknande för flera år sedan å va lika dåligt på den tiden, brist på ideér :rolleyes: |
|
|
| Akia |
| quote: | | Sen så skulle jag nog säga att ja inte skulle reagera nämnvärt på om en sån tjej kom å började prata med mig, de attraherar inte mig bara genom att vara "snygga". Lustigt? |
Bland de flesta djurarter är det honorna som bestämmer artens utveckling genom att välja hannarna med dem rätta generna. Att välja den starkaste hannen med det största reviret ökar förutsättningarna för avkomman.
Att kvinnor attraheras av män med pengar är ju inget nytt. Pengarna är ju en överlevnadstrygghet, men ändå skulle jag vilja hävda att pengarna bara är den preliminära orsaken. Anledningen till att människan är en framstående art på jorden är uteslutande på grund av inteligensen och för att kunna få mycket pengar krävs i dem flesta fall inteligens. Man undrar var (om) människan skulle varit idag om inte kvinnor attraherats av inteligens.
Männen däremot tycks aldrig ha brytt sig om sådant...
För 11 000 år sedan skedde en mutation i norra Europa som gav blondiner. Normalt sett skulle den snabbt ha avlats bort, men under den här tiden rådde det en stor övervikt på kvinnor så männen var dem som kunde välja och vraka. Och uppenbarligen fann dem mutationen med det ljusa draget exotiskt och tilldragande...
Så går det när männen får bestämma ;) .
Jag tycker att det är glädjande jofawe, att höra att det finns nån man som utvecklats sedan istiden. :gsmile: |
|
|
| reveal |
| Kan glädja er med att programmet Fling är nedlagt. |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Akia
ag tycker att det är glädjande jofawe, att höra att det finns nån man som utvecklats sedan istiden. :gsmile: |
jag skulle inte vilja säga att jag är en speciellt välutvecklad man :P |
|
|
| Akia |
| Mer än många andra i den här sektionen i alla fall, som inte nått längre än grottmännen inom vissa områden ;) . |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Akia
Mer än många andra i den här sektionen i alla fall, som inte nått längre än grottmännen inom vissa områden ;) . |
[Grottman]Jag tolkade Jofawes inlägg på ett lite annat sätt :wtf: [/Grottman]
Själv fick jag ett slag på armen av en tjej på krogen i fredags ;E Stod o dansade med några vänner när hon helt dygnrak kom o drog mig i handen.. när jag drog bort handen o nickade med huvudet så blev hon arg och slog mig på armen :nervous:
Det var ett riktigt :wtf:-ögonblick, haha |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
[Grottman]Jag tolkade Jofawes inlägg på ett lite annat sätt :wtf: [/Grottman]
Själv fick jag ett slag på armen av en tjej på krogen i fredags ;E Stod o dansade med några vänner när hon helt dygnrak kom o drog mig i handen.. när jag drog bort handen o nickade med huvudet så blev hon arg och slog mig på armen :nervous:
Det var ett riktigt :wtf:-ögonblick, haha |
haha.. stackars dig!
Hur fan var hon funtad då? varför dra nån i armen? |
|
|
| Akia |
| Tydligen tog hon illa upp över att bli avvisad...;) En idiot behöver man aldrig leta efter för att hitta :p . |
|
|
| Jeremy H |
Haha, hon verkade helt frånvarande.. så nu har man blivit slagen av en tjej för första gången iaf :p
Förresten så ska en tjej som jag är lite intresserad av, för en gångs skull, åka till USA ett år om en månad.. hejja mig! :wtf: |
|
|
| Akia |
| Vet hon om att du e intresserad? Annars e de väl på tiden att hon får de! :whip: Ett år passerar förresten ganska fort, å du skulle ju kanske kunna åka dit å hälsa på oxå. |
|
|
|
|