return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Relationstråden (pg. 5)
View this Thread in Original format
Jeremy H
quote:
Originally posted by Akia
Vet hon om att du e intresserad? Annars e de väl på tiden att hon får de! :whip: Ett år passerar förresten ganska fort, å du skulle ju kanske kunna åka dit å hälsa på oxå.

På tiden och på tiden.. Det är ganska nytt hela grejen typ. Men nae, jag har inte sagt något.. men det känns ändå som om det finns ömsesidigt intresse iaf. Har valt att inte säga nåt just eftersom hon åker faktiskt.. skulle bara krångla till saker. Kanske är ett fegt val men..
:conf:
Akia
Nä, jag skulle inte vilja kalla de e ett fegt val, tycker bara att de vore trist om de faller på de :( .
zoric
Jag tycker att du ska säga till henne Jeremy, men så är ju jag också en fegis när det gäller sånna här saker så du kanske ändå inte ska lyssna på mig?

:)
Jeremy H
quote:
Originally posted by Akia
Nä, jag skulle inte vilja kalla de e ett fegt val, tycker bara att de vore trist om de faller på de :( .

Att säga nåt skulle bara göra allt weird såhär precis innan avresa. Förstår inte bara vilka realistiska alternativ som finns :)

quote:
Originally posted by zoric
Jag tycker att du ska säga till henne Jeremy, men så är ju jag också en fegis när det gäller sånna här saker så du kanske ändå inte ska lyssna på mig?

:)

Det är nog inga större problem att få ur mig det.. Men igen, vad får jag ut av det hela? :)
Pjox
Hörrö Jérémy! Du kan ju inte veta säkert att hon inte gillar dig om hon inte sagt något.
Du förlorar väl inget genom att säga det? Om det är ömsesidigt kanske ni kan ha trevlgit tills hon åker och det finns ju facktiskt sätt att hålla kontackten med någon även fast den har åkt till lilla landet USA om det skulle vara så.

Ps. titta du fick sträck över dina e ;)
Jeremy H
quote:
Originally posted by Pjox
Hörrö Jérémy! Du kan ju inte veta säkert att hon inte gillar dig om hon inte sagt något.
Du förlorar väl inget genom att säga det? Om det är ömsesidigt kanske ni kan ha trevlgit tills hon åker och det finns ju facktiskt sätt att hålla kontackten med någon även fast den har åkt till lilla landet USA om det skulle vara så.

Ps. titta du fick sträck över dina e ;)

Hörrö Camilla! :p
Du läste nog feeel.. jag sa att jag tror att det finns ömsesidigt intresse. Och hon är dessutom bara ledig en vecka innan hon åker, så jag tror bara det blir jobbigt och inget annat att nästla sig in i det där.. Kontakt lär vi hålla i vilket fall antar jag.

Och tack för accenterna! :wtf:
Pjox
Tja du jag läste fel.
Påsätt och vis så blev det mer "okej" att inte säga något när du tror att det är ömsesidigt :rolleyes:. eller okej och okej jag förstår det helt enkelt :)
Jeremy H
quote:
Originally posted by Pjox
Tja du jag läste fel.
Påsätt och vis så blev det mer "okej" att inte säga något när du tror att det är ömsesidigt :rolleyes:. eller okej och okej jag förstår det helt enkelt :)

mja, har du bättre förslag är jag ju öppen för det? :)
Pjox
quote:
Originally posted by Jeremy H
mja, har du bättre förslag är jag ju öppen för det? :)


Den där lilla gubben gjorde att det hela såg lite sarkastiskt ut, men jag menade det inte så utan menade det jag skrev.
Och.. Ja jag är ju såå het på det här me kännslor och berätta för andra och sånt så nej inga förslag från min sida!
Jeremy H
Dödade jag den här tråden? :(


Hon kommer förresten på besök nästa fredag, ett par dagar innan avresa. Bor nämligen inte i stan. :wtf: :nervous:

zoric
Varför dödade du tråden? :D
Jeremy H
2 intressanta flickor i ens liv. Båda nu ~6500km bort.. jackpot! :wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement