|
Wie is jouw favoriete BE/NLTA DJ? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Xilver
Kom dan morgen een oordeel vellen in de Factory, you boons :p |
If only I had a car :) |
|
|
| mellow_head |
| Ik haat ied behalve Push2005 omda da een grapkous is :p |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Ik haat ied behalve Push2005 omda da een grapkous is :p |
Gisteren zeide nochtans tegen mij da'k uwe favoriete Beta was. Trut. |
|
|
| mellow_head |
| Kunde da bewijzen met logs? |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by ConFig
Elof :) zin set om Tomorrowland was super :)
en Jasper voor zijn progressive touch :toocool:
de rest heb ik jammergenoeg nog ni gehoord..
oh jawel: Loraine heeft ook al enkele zeer smakelijke sets gedaan :crazy: :tongue2 |
elof was megapissed toen hij in 't begin van zen set ineens geen sound meer had ofzo, den technieker mocht het precies even ontgelden, nietwaar elof ? :D |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
elof was megapissed toen hij in 't begin van zen set ineens geen sound meer had ofzo, den technieker mocht het precies even ontgelden, nietwaar elof ? :D |
hehe :p mor toen was ik er nog nie.. was er pas vanaf de 5de track ofzo :) hoorde de transition van this is miami naar put your hands up for detroit toen ik toekwam :) direct in de goeie sfeer :whip: :eyes: |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by ConFig
hehe :p mor toen was ik er nog nie.. was er pas vanaf de 5de track ofzo :) hoorde de transition van this is miami naar put your hands up for detroit toen ik toekwam :) direct in de goeie sfeer :whip: :eyes: |
was echt wel lachen, dien technieker haalde ne reserve cdj 1000 van één of andere speaker ofzo en ineens POEF, gedaan :D
elof's face was waanzin :D
ach ja, zoiets maakt ge ni graag mee denk ek :whip: |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Mijn favorieten zijn Sid, FredNova, Desperatozz, Transfusion en Elof :) |
thx :)
mijn favo's zijn:
Real
Ignazzio
Desperatozz
FredNova (die laatste ibiza mix daar was goed :)) |
|
|
| ConFig |
en ik heb dat gemist :(
omdat men maat zo nodig eerst naar die Q-stage wou gaan zien :whip:
iemand een foto van ? :p |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ikke frisco :)
halve finale dj-contest |
Aah, zou kunnen da ik is binnenspring dan. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Devilex
Aah, zou kunnen da ik is binnenspring dan. |
Zou fijn zijn. Per kaart da ik uitdeel heb ik 'n extra puntje :) |
|
|
|
|