return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Wie is jouw favoriete BE/NLTA DJ? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Phortastic
Pumaz imo :)
BZRK
quote:
Originally posted by Xilver
Kom dan morgen een oordeel vellen in de Factory, you boons :p


If only I had a car :)
mellow_head
Ik haat ied behalve Push2005 omda da een grapkous is :p
Xilver
quote:
Originally posted by mellow_head
Ik haat ied behalve Push2005 omda da een grapkous is :p


Gisteren zeide nochtans tegen mij da'k uwe favoriete Beta was. Trut.
mellow_head
Kunde da bewijzen met logs?
1Million$shot
quote:
Originally posted by ConFig
Elof :) zin set om Tomorrowland was super :)
en Jasper voor zijn progressive touch :toocool:

de rest heb ik jammergenoeg nog ni gehoord..

oh jawel: Loraine heeft ook al enkele zeer smakelijke sets gedaan :crazy: :tongue2


elof was megapissed toen hij in 't begin van zen set ineens geen sound meer had ofzo, den technieker mocht het precies even ontgelden, nietwaar elof ? :D
ConFig
quote:
Originally posted by 1Million$shot
elof was megapissed toen hij in 't begin van zen set ineens geen sound meer had ofzo, den technieker mocht het precies even ontgelden, nietwaar elof ? :D


hehe :p mor toen was ik er nog nie.. was er pas vanaf de 5de track ofzo :) hoorde de transition van this is miami naar put your hands up for detroit toen ik toekwam :) direct in de goeie sfeer :whip: :eyes:
1Million$shot
quote:
Originally posted by ConFig
hehe :p mor toen was ik er nog nie.. was er pas vanaf de 5de track ofzo :) hoorde de transition van this is miami naar put your hands up for detroit toen ik toekwam :) direct in de goeie sfeer :whip: :eyes:


was echt wel lachen, dien technieker haalde ne reserve cdj 1000 van één of andere speaker ofzo en ineens POEF, gedaan :D

elof's face was waanzin :D

ach ja, zoiets maakt ge ni graag mee denk ek :whip:
DJ Sid
quote:
Originally posted by FUSyke
Mijn favorieten zijn Sid, FredNova, Desperatozz, Transfusion en Elof :)


thx :)

mijn favo's zijn:
Real
Ignazzio
Desperatozz
FredNova (die laatste ibiza mix daar was goed :))
ConFig
en ik heb dat gemist :(
omdat men maat zo nodig eerst naar die Q-stage wou gaan zien :whip:

iemand een foto van ? :p

Devilex
quote:
Originally posted by Xilver
Ikke frisco :)

halve finale dj-contest


Aah, zou kunnen da ik is binnenspring dan.
Xilver
quote:
Originally posted by Devilex
Aah, zou kunnen da ik is binnenspring dan.


Zou fijn zijn. Per kaart da ik uitdeel heb ik 'n extra puntje :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement