return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Wie is jouw favoriete BE/NLTA DJ? (pg. 4)
View this Thread in Original format
Phortastic
quote:
Originally posted by djcresto
freezel on top for me.


That sounds rather gay :nervous:
Dj LPG
quote:
Originally posted by Xilver
Woohoo, big merci voor u en uw vriendinnen die daar de kaarten zijn gaan uitdelen :)


Ik zal het hun zeggen:) Maaike vroeg trouwens of ge nu door waart, dus als ge iets meer weet geef een seintje eh;)
The_G0dfather
sid voor die ene zalige set
real
ei
luc
loraine voor de verzoekplaatjes
en jonas ook zeker :p
Bl@ckOut
Ik kan natuurlijk alleen maar oordelen over degenen van wie ik reeds een setje gehoord heb:

The freezz: zijn setje van de beta mix contest was veruit het beste voor mij. Zeker qua trackkeuze.
Push2005: Vooral omwille van zijn trackkeuze, volledig mijn smaak, zolang hij niet de prog tour opgaat want tegenwoordig weet ik 't toch ni zenne :)
Estuera: Spreekt voor zich.
DJ Elof: Spreekt ook wel voor zich, op voorwaarde dat hij niet teveel elektro in zijn sets steekt :)
Push2005
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
volledig mijn smaak, zolang hij niet de prog tour opgaat want tegenwoordig weet ik 't toch ni zenne :)


:D

Wees gerust, uplifting forever :p
Maar kben eens met wat andere dingen ook bezig ATM ;)

Na m'n herexamens gaak wel nog eens vanalles online gooien want tis alweer even geleden
Phortastic
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
zolang hij niet de prog tour opgaat

op voorwaarde dat hij niet teveel elektro in zijn sets steekt :)


Veelzijdige muzieksmaak precies ;):toothless
Bl@ckOut
quote:
Originally posted by Phortastic
Veelzijdige muzieksmaak precies ;):toothless

haha :D

Valt eigenlijk nog wel mee, sommige prog is niet slecht maar meestal kan het mij weinig boeien. Ik luister wel degelijk nog naar andere dingen (tegenwoordig groove en zo maar dat mag ik niet meer zeggen), maar meestal toch wel trance :)
Devilex
quote:
Originally posted by Dj LPG
En Devilex waar zatte eh jongen?


Lag om 21 al te slapen:(
Phortastic
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
haha :D

Valt eigenlijk nog wel mee, sommige prog is niet slecht maar meestal kan het mij weinig boeien. Ik luister wel degelijk nog naar andere dingen (tegenwoordig groove en zo maar dat mag ik niet meer zeggen), maar meestal toch wel trance :)


hehe dan ist goed :D

kvond wel grappig om lezen, geen prog! geen electro! :toothless
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Phortastic


kvond wel grappig om lezen, geen prog! geen electro! :toothless

Luister dan zeker niet naar mijn volgende mix op ETN, want veel meer dan prog en electro zit er niet in :o


En ik ben nog een dj vergeten:

Glaniskanis' Ableton mixjes :crazy:

eieregooie
lol

Glannie plugt ze echt OVERAL he :toothless
Loraine
quote:
Originally posted by The_G0dfather
sid voor die ene zalige set
real
ei
luc
loraine voor de verzoekplaatjes
en jonas ook zeker :p


Die ene plaat heeft wel flinke impact gehad blijkbaar :tongue2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement