return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Wie is jouw favoriete BE/NLTA DJ? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Bl@ckOut
quote:
Originally posted by Xilver
Zou fijn zijn. Per kaart da ik uitdeel heb ik 'n extra puntje :)

is ook wel vrij belachelijk
mellow_head
quote:
Originally posted by Xilver
Zou fijn zijn. Per kaart da ik uitdeel heb ik 'n extra puntje :)



Punten om aan uw baas zn gat te lekke? :eek:
Jasperovitsj
DJ Zevan
Blue Sky
Pumaz
Freezel als hij in een proggy mood is
Nyah
Xilver :o
Jasper
Ei
Desperatozz
mellow_head
En Zehra?
Bertn
mijn favoriete beta dj is Luc.

Zijn weergaloze klasse wordt weerspiegeld in zijn feilloze, niet van PC te onderscheiden mixen die ALTIJD in key worden gemaakt ook. Dit in combinatie met een uitmuntende platenkeuze, nl. de perfecte balans tussen het rustigere en uplifting werk: van de betere groove tot elektrotrance!

Luc verdient daarom 100% mijn stem, en mag zich tot de allergrootsten rekenen!
Push2005
^True :)
Blue Sky 99
Vega / Pumaz / DJ Zevan

Freezel's tracklists zien er de laatste tijd ook wel leuk uit, Real's sets zijn niet echt mijn ding maar mixtechnisch kan die er wel wat van, voor het overige zitten er hier nog wel enkele die talentvol zijn :)
Xilver
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
is ook wel vrij belachelijk


Ik heb de regels ni bedacht. Stom idee om meer volk te lokken.
djcresto
freezel on top for me. Ideale mix van prog en trance en mixtechnisch altijd zeer goed. Zijn elevations show is zeker een aanrader. Voor de rest kunnen Ei, Frednova, Xilver, vega, real me wel bekoren. Enja Jonas Steur zit hier ook, dus die ook natuurlijk ;)

Dj LPG
quote:
Originally posted by Xilver
Ik heb de regels ni bedacht. Stom idee om meer volk te lokken.


Ge kon toch ni klagen eh van volk:p Me 32man, waart ge toch bij de dj's met het meeste volk denkek;) En Devilex waar zatte eh jongen?

Anywayz sinds factory big word up voor TCX (Xilver dus:p ) Ik ben je grootste fan nu;)
Xilver
quote:
Originally posted by Dj LPG
Ge kon toch ni klagen eh van volk:p Me 32man, waart ge toch bij de dj's met het meeste volk denkek;) En Devilex waar zatte eh jongen?

Anywayz sinds factory big word up voor TCX (Xilver dus:p ) Ik ben je grootste fan nu;)


Woohoo, big merci voor u en uw vriendinnen die daar de kaarten zijn gaan uitdelen :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement