return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 
DJMag Top 100 - 2006 - VOTE LORD OF BASS!
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Dags att rösta igen... DJ Mags Top 100
Rösta fram årets mesta poppis DJ.


www.djmag.com/top100


- Voting is open until 25th September -

________________________________________________________________
[Edit] 2006-10-26

Resultatet av omröstningen är här!

http://www.funkymusic.se/2006/10/25...dj-results-2007

Topp 10:

01. (01) PAUL VAN DYK
02. (03) ARMIN VAN BUUREN
03. (02) TIESTO
04. (14) CHRISTOPHER LAWRENCE
05. (24) DJ DAN
06. (05) FERRY CORSTEN
07. (04) SASHA
08. (06) JOHN DIGWEED
09. (19) ABOVE & BEYOND
10. (08) DEEP DISH

anuga
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
RÖSTA "LORD OF BASS" :D

Hehehe, Givitvis!!!
Till alla er som missat honom, så finns det ungefär 100 trådar om honom numera runt om på forumet :D
Bara sök ;)
Jeremy H
Folk verkar oeniga på TA.. Kanske blir John Peel istället :)
ScuL
Lord Of Bass blev iaf mitt nummer #1 :D LOL
SMC
omfg it r teh l0rd 0f bass :eyespop: :happy2:
benni
jag röstar på lord of bass också då .. DJmag top100 betyder ändå inget för mig
mjz
LORD OF BASS FTW!
RebeL9
Lord of Bass är given :D
zoric




Done voting.

:toothless
Jeremy H
quote:
Originally posted by zoric




Done voting.

:toothless

Hahaha, hade tänkt o spara förstaplatsen till Lord of Bass precis som jag gjorde till Mikey Mike. Visste inte att det gick att göra såhär :p

zoric
Jag tar och röstar med mina andra mail också, Lord of Bass igen då.

:haha:

Bara att rösta på och skapa nya e-mail adresser.

:toothless
fe_maLe
värst va dom gjort de jobbigt att rösta iår, me mailgrejen o så=p

fortf osäker till att rösta på herr bass, tänk hur odräglig han kommer bli efteråt:p :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement