|
DJMag Top 100 - 2006 - VOTE LORD OF BASS!
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Dags att rösta igen... DJ Mags Top 100
Rösta fram årets mesta poppis DJ.
www.djmag.com/top100
- Voting is open until 25th September -
________________________________________________________________
[Edit] 2006-10-26
Resultatet av omröstningen är här!
http://www.funkymusic.se/2006/10/25...dj-results-2007
Topp 10:
01. (01) PAUL VAN DYK
02. (03) ARMIN VAN BUUREN
03. (02) TIESTO
04. (14) CHRISTOPHER LAWRENCE
05. (24) DJ DAN
06. (05) FERRY CORSTEN
07. (04) SASHA
08. (06) JOHN DIGWEED
09. (19) ABOVE & BEYOND
10. (08) DEEP DISH
|
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
RÖSTA "LORD OF BASS" :D |
Hehehe, Givitvis!!!
Till alla er som missat honom, så finns det ungefär 100 trådar om honom numera runt om på forumet :D
Bara sök ;) |
|
|
| Jeremy H |
| Folk verkar oeniga på TA.. Kanske blir John Peel istället :) |
|
|
| ScuL |
| Lord Of Bass blev iaf mitt nummer #1 :D LOL |
|
|
| SMC |
| omfg it r teh l0rd 0f bass :eyespop: :happy2: |
|
|
| benni |
| jag röstar på lord of bass också då .. DJmag top100 betyder ändå inget för mig |
|
|
| RebeL9 |
| Lord of Bass är given :D |
|
|
| zoric |


Done voting.
:toothless |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by zoric


Done voting.
:toothless |
Hahaha, hade tänkt o spara förstaplatsen till Lord of Bass precis som jag gjorde till Mikey Mike. Visste inte att det gick att göra såhär :p |
|
|
| zoric |
Jag tar och röstar med mina andra mail också, Lord of Bass igen då.
:haha:
Bara att rösta på och skapa nya e-mail adresser.
:toothless |
|
|
| fe_maLe |
värst va dom gjort de jobbigt att rösta iår, me mailgrejen o så=p
fortf osäker till att rösta på herr bass, tänk hur odräglig han kommer bli efteråt:p :p |
|
|
|
|