return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
pics@warpped_'s birthday (pg. 2)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
בונאה זה בטח חדש

לא נסעתי שנים איתו
Dj Moriano
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
בונאה זה בטח חדש

לא נסעתי שנים איתו

כן זה דיי חדש ביום זה םען ראשונה שראיתי את זה, זה אדיר.....


טוב אני הלכתי לישון
בייי
arik
quote:
Originally posted by Dj Moriano


יש רק תמונה אחת של צח שרואים יחסית טוב בשאר לא רואים כלום
חוץ מהאוזניות האלה....

מה זה אמור להיות???

אחיי שלא תיתבלבלו
שני התמו8נות שרואים מישהו לבד
זה אני
וכן כולנו מרעננה
חוץ מאריאל שפתאום קפץ למסיבה לבד
זה היה מצחיק:)
קודם כל הציוד של צח
ובקשר לאוזניות
אין כסף בעולם לקנות אוזניות
מה לעשות
אבל הם עשו את העבודה שלהם
Hell_Copter
חחחח היה קטעים שפתאום אריאל בא לשם
וגם אני צחקתי על האוזניות שלו... אבל הציוד... חבל על הזמן!!!

בקשר לאשר הזה...
יש לי ידידה מהרצליה שזה הנהג הקבוע שלה ושל חברות שלה
נפגשתי איתה פעם בקניון שבעת הכוכבים והיא הזמינה אותו והוא בא לקחת רק אותה... מונית גדולה לילדה אחת

היא בגיל שלך מוש אולי אתה מכיר אותה
קוראים לה לירי
Ariels
מה אתם רוצים ממני באתי לבקר לראות אנשים (מממ.... מממ.... קניון) לפני יציאה

קיצר הייתי בערב אצל חברים שלי מרעננה הברגרים אם מישהו מכיר
כל הערב הם דפקו לי את השכל עם הפסיכודלי שלהם ואז קפצנו אלי הביתה ונזכרתי שיש לקטן מסיבה אז קפצתי לבקר אותו

משם נסעתי לניר אליהו ושם ראיתי את ליז (הלקופטר זו זאתי שדיברתי עליה) קיצר היה נחמד כל הבנות היו קטינות לא רציתי להעצר אז נתראה בהזדמנות

נ.ב - היו זיונים בסוף
?!?!!?!!?
Ariels
ואלוהים מה זה האוזניות האלה... הייתי בטוח שזה מינידיסק בהתחלה עד שאני קולט אותו מעביר טראק לתחילת ביט ואז קלטתי שזה האוזניות שבהן הוא משתמש
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחח היה קטעים שפתאום אריאל בא לשם
וגם אני צחקתי על האוזניות שלו... אבל הציוד... חבל על הזמן!!!

בקשר לאשר הזה...
יש לי ידידה מהרצליה שזה הנהג הקבוע שלה ושל חברות שלה
נפגשתי איתה פעם בקניון שבעת הכוכבים והיא הזמינה אותו והוא בא לקחת רק אותה... מונית גדולה לילדה אחת

היא בגיל שלך מוש אולי אתה מכיר אותה
קוראים לה לירי


לירי...מכיר יש לי איזה שם משפחה מוזר היא בשכבה שלי יש לנו באתר אחד תמונות של כל השכבה אבל לא תמצאו את התמונה שלי כי היא הייתה כל כך מגעילה (אני רציני)שפשוט לא יכלתי לשאת בזה שכולם יצחקו עלי אז המנהל של האתר שם לי סמיילי על הפרצוף...
Scorchio
טוב די לצחוק לי על האוזניות
:)
מה אני יעשה שחבר שלי שהבטיח לי טכניקס בשמונים שקל עדיין לא הביא אותם...
מה שחשוב זה לא האוזניות
מה שחשוב זה שאף אחד לא רקד...
Dj Moriano
כמה ילדים היו?????
Gil Shwarts
מזל טוב :)
הייתי מגיע גם אני אבל........... אתה יודע :)

DJ-Energy
אחלה תמונות אחים שלי!
חבל שאני לא גר ברעננה
:(

הכי חשוב שהיה כיף לכולם..
נהנתם?..

רגע... זה מסיבת יומולדת שלך.. איפה כל הילדים?
warpedd_
quote:
Originally posted by DJ-Energy
אחלה תמונות אחים שלי!
חבל שאני לא גר ברעננה
:(

הכי חשוב שהיה כיף לכולם..
נהנתם?..

רגע... זה מסיבת יומולדת שלך.. איפה כל הילדים?


חחחחחחח
אנמם התמונות צולמו לפני שהיו אנשים
אבל אף אחד לא רק כל הערב
חבורת אנשים יבשים אף אחד לא רצה לרקוד
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement