|
pics@warpped_'s birthday
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
more 2 come
:cool: :cool: :D :D
אריאל החליט להצטרף
 |
|
|
| Hell_Copter |
טוב זה ככה... למי שלא מבין
תמונה 1 זה צח ואריק
צח זה ההוא עם האוזניות עליו
יש עוד תמונה עם הציוד ועוד אחת של אריק
תבינו לבד |
|
|
| Agent-Fire |
אני בוכה כל פעם שאני רואה זוג פיוניר 100 עם הבעלים שלהם בתמונה אחת...
:stongue:
אגב לא הבנתי, זה כל היום הולדת?!
יהיו עוד תמונות? |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
אני בוכה כל פעם שאני רואה זוג פיוניר 100 עם הבעלים שלהם בתמונה אחת...
:stongue:
אגב לא הבנתי, זה כל היום הולדת?!
יהיו עוד תמונות? |
כן אחי ...הוא רשם בהתחלה לפני שהוא פרסם את הלינקים לתמונות
"more 2 come" |
|
|
| Ariels |
בא לי לבוא איך אני יוצר קשר ומה הכתובת
עדיף מספר פלאפון |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by warpedd_
more 2 come
:cool: :cool: :D :D
אריאל החליט להצטרף
|
מה זה כולכם מרעננה???? |
|
|
| MoSH_MaN |
| נחמד.....אבל זה קטן נורא אני לא רואה כלום |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
נחמד.....אבל זה קטן נורא אני לא רואה כלום |
יש רק תמונה אחת של צח שרואים יחסית טוב בשאר לא רואים כלום
חוץ מהאוזניות האלה....
מה זה אמור להיות??? |
|
|
| MoSH_MaN |
שמע אני לא רואה טוב את כל החברה
יו איזה קטעים לראות אותך כאן עכשיו ב3 בלילה אחרי עוד סתם יציאיה
אני מתתתתתתתתת לישון |
|
|
| Dj Moriano |
?????את מי???? אותי
הלכנו איזה 7 חברים לפיינט בול (עדיף מאשר ללכת לקניון ולכיכר כמו כל שבוע) כמעט דפקנו להם רובה
היה ע-נ-ק היינו לבד וזה היה בחושך הקיצר פוצצנו אחד את השני יש לי
סימנים כחולים על הידיים והרגליים
ולמי שמכיר את "אשר" זה איזה נהג מונית של מונית גדולה אז הקיצר יש לו די וי די באוטו ראינו מעודדות צמודות ברך לשם ובדרך חזרה |
|
|
| MoSH_MaN |
| כמה זמן לא נסעתי עם אשר....יו איך השנים עוברים |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
כמה זמן לא נסעתי עם אשר....יו איך השנים עוברים |
ראית את ה
DVD
שלו??? |
|
|
|
|