return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
pics@warpped_'s birthday (pg. 3)
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by warpedd_


חחחחחחח
אנמם התמונות צולמו לפני שהיו אנשים
אבל אף אחד לא רק כל הערב
חבורת אנשים יבשים אף אחד לא רצה לרקוד



וזאת הסיבה שאני לא עושה אירועים וימי הולדת וכאלה דברים
זה מבאס רצח

איך טיאסטו לא התבאס מהפעם הזאת שהביאו אותו לנגן באיזה בית
ואף אחד לא רקד... רק הסתכלו עליו

זה מאוד מוזר
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Gil Shwarts



וזאת הסיבה שאני לא עושה אירועים וימי הולדת וכאלה דברים
זה מבאס רצח

איך טיאסטו לא התבאס מהפעם הזאת שהביאו אותו לנגן באיזה בית
ואף אחד לא רקד... רק הסתכלו עליו

זה מאוד מוזר


אשכרה מבאס!!!
איזה ילדים זונות...

שמע לפחות אני בטוח שהייתה מוסיקה טובה...
:)
luckystrike
חבל שרק עכשיו ראיתי את זה
הייתי קופץ

...

מזל טוב!
:)
Hell_Copter
איך שאריאל הגיע חשבתי על זה שמורן גם היה יכול לבוא

כן מוש יש לה שם משפחה ארוך ומוזר כזה
נגמרו לו הבטריות במצלמה למרות שרצינו עוד תמונות
אריאל... אחרי שהלכת הגיעו כמה ילדים שהם "קלאברים אמיתיים" אני רואה אותם רצים בעיגולים כמו מפגרים
זה היה מצחיק
זה לא היה ריקוד של טראנס זה היה ריקוד הגשם
Scorchio
לפחות הם רקדו ולא כמוכם :)
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
איך שאריאל הגיע חשבתי על זה שמורן גם היה יכול לבוא



בעסה ...

:(

לא נורא
הייתי אתמול ב
R.N.A - BORA BORA

והיה פצצות - דיסקוטק ברמה ...
תיקלט שם דניאל פרקש שהוא בסדר יחסית - משלב בין ישנים מאוד לחדשים ושם דברים טובים בדרך כלל

ובאולם השני יש אלטרנטיבי ...

ושתייה חינם תמיד יש שם
ממש אחלה מקום - שבוע הבא עידן גוטמן מתקלט
:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
לפחות הם רקדו ולא כמוכם :)


חחחחחחחח
שמע... רקדתי שתי דקות ושראיתי מה הולך שם ברחתי משם
אני מעדיף לשבת מאשר לרקוד עם ילדים כאלה
Dj Moriano
הייתי בא אולי..... אבל לא היה לי כוח
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Hell_Copter
איך שאריאל הגיע חשבתי על זה שמורן גם היה יכול לבוא

כן מוש יש לה שם משפחה ארוך ומוזר כזה
נגמרו לו הבטריות במצלמה למרות שרצינו עוד תמונות
אריאל... אחרי שהלכת הגיעו כמה ילדים שהם "קלאברים אמיתיים" אני רואה אותם רצים בעיגולים כמו מפגרים
זה היה מצחיק
זה לא היה ריקוד של טראנס זה היה ריקוד הגשם


חחחחחחחחחחחחחחחחחח
DjNumShum
quote:
Originally posted by luckystrike


בעסה ...

:(

לא נורא
הייתי אתמול ב
R.N.A - BORA BORA

והיה פצצות - דיסקוטק ברמה ...
תיקלט שם דניאל פרקש שהוא בסדר יחסית - משלב בין ישנים מאוד לחדשים ושם דברים טובים בדרך כלל

ובאולם השני יש אלטרנטיבי ...

ושתייה חינם תמיד יש שם
ממש אחלה מקום - שבוע הבא עידן גוטמן מתקלט
:)


מה זה? איפה זה? לאיזה גילאים?

arik
רק רציתי להזכיר לכם להוריד את התמונות שלי
כדי שיהיה לכם עלמי להסתכל בלילות

וגיל אני כזה מכוער:)
arik
אופס התכוונתי לומר שאני לא כזה מכוער
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement