|
מי ישבור את הקרח ראשון | מי יגיע ראשון למסיבה - שחר סאבי10 או יוחאי? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DvJ |
מה גם צריך להוריד תגיל ל18
ואז תראה את הסצנה פה יותר תוססת.... |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by DvJ
מה גם צריך להוריד תגיל ל18
ואז תראה את הסצנה פה יותר תוססת.... |
+1111111111111111
כן, אבל זה עד שנגיע לגיל 23.. ואז אפשר להעלות בחזרה ל23.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
הקטע פה כשיעשו את זה יגידו
"מה?!!!! 150 שקל בשביל ארמין??? פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח" |
הא וכשזה באומן ועולה 120 זה בסדר?
עובדה שאנשים באים
| quote: | Originally posted by DvJ
מה גם צריך להוריד תגיל ל18
ואז תראה את הסצנה פה יותר תוססת.... |
כן ואז לא רק שיהיה מפוצץ בבני 22+
יהיו שם גם ילדים שימלאו תמקום
זה גם ככה מפוצץ |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Shahar
כן ואז לא רק שיהיה מפוצץ בבני 22+
יהיו שם גם ילדים שימלאו תמקום
זה גם ככה מפוצץ |
באירופה זה הולך טוב...
צריך ללמוד מהם...
בינתיים אצלהם הסצנה טובה מאוד... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DvJ
באירופה זה הולך טוב...
צריך ללמוד מהם...
בינתיים אצלהם הסצנה טובה מאוד... |
האנשים שם זה לא האנשים שפה
לא חושב שיש שם מושפעים כמו בארץ
תראה מה דיג'יי מתחנגל עושה לאנשים
כל איזה ילדה ששומעת עופר ניסים חושבת שהיא אוחצ'ה
כל ילד שלובש חולצה של מאמז חושב שהוא סטייליסט
לא רוצה מושפעים כאלה במסיבה |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Shahar
האנשים שם זה לא האנשים שפה
לא חושב שיש שם מושפעים כמו בארץ
תראה מה דיג'יי מתחנגל עושה לאנשים
כל איזה ילדה ששומעת עופר ניסים חושבת שהיא אוחצ'ה
כל ילד שלובש חולצה של מאמז חושב שהוא סטייליסט
לא רוצה מושפעים כאלה במסיבה |
צודקק...
אבל כדי לראות ולשמוע בארץ תמוזיקה שאנחנו אוהבים כולם ביחד ולהרגיש תאחדות של כל אוהבי המוזיקה הזאת צריך להוריד את הגיל וכמה שזה כואב להגיד אתזה צריך גם לסבול ובאותו הזמן להנות מהמוזיקה....
אפשר גם לעשות סלקציה... |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
כל איזה ילדה ששומעת עופר ניסים חושבת שהיא אוחצ'ה
כל ילד שלובש חולצה של מאמז חושב שהוא סטייליסט
|
חחחחח
אתה כל כך צודק פה..
| quote: | Originally posted by DvJ
אפשר גם לעשות סלקציה... |
לא אפשר. חובה לעשות סלקציה לאנשים ששחר מדבר עליהם.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DvJ
צודקק...
אבל כדי לראות ולשמוע בארץ תמוזיקה שאנחנו אוהבים כולם ביחד ולהרגיש תאחדות של כל אוהבי המוזיקה הזאת צריך להוריד את הגיל וכמה שזה כואב להגיד אתזה צריך גם לסבול ובאותו הזמן להנות מהמוזיקה....
אפשר גם לעשות סלקציה... |
אז זהו שבארץ לא יודעים מזה סלקציה
או שיש לך מקומות שאם עברת גיל 18 אז לא משנה מי אתה - אתה נכנס
או שיש לך מקומות שאם אתה לובש חולצה מכופתרת אתה נחשב בעייתי
זה סלקציה!?!?
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
חחחחח
אתה כל כך צודק פה..
לא אפשר. חובה לעשות סלקציה לאנשים ששחר מדבר עליהם.. |
נכון
כי אלה אנשים שבאים רק כדי להגיד שהם היו במסיבה
והם סתם תופסים מקום ובגללם אנחנו נדחסים |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
אז זהו שבארץ לא יודעים מזה סלקציה
או שיש לך מקומות שאם עברת גיל 18 אז לא משנה מי אתה - אתה נכנס
או שיש לך מקומות שאם אתה לובש חולצה מכופתרת אתה נחשב בעייתי
זה סלקציה!?!? |
איפה שחר ומה עשית לו? :p
אם רוצים לעשות רפורמה בתרבות הטראנס בארץ צריך קודם כל להתחיל מהסלקציה ובהדרגה להגיע למוסיקה..
להתחיל מהכניסה למועדון.
| quote: | Originally posted by Shahar
נכון
כי אלה אנשים שבאים רק כדי להגיד שהם היו במסיבה
והם סתם תופסים מקום ובגללם אנחנו נדחסים |
שחר במקרה הזה הם גם המקור לאלימות, בנים ובנות כאחד. |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Shahar
אז זהו שבארץ לא יודעים מזה סלקציה
או שיש לך מקומות שאם עברת גיל 18 אז לא משנה מי אתה - אתה נכנס
או שיש לך מקומות שאם אתה לובש חולצה מכופתרת אתה נחשב בעייתי
זה סלקציה!?!? |
אל תחשיב את מה שיש בארץ לסלקציה
פעם היה את חוק הסלקציה עד תחילת שנות 2000
ואז לא היה ערס אחד במועדון....
היום זה משהו אחר "סלקציה" זה בדכ על גיל ולא מראה ולרב מכניסים את כולם למועדון גם אם תשים שרשר ענקי ותבוא חולצה פתוחה והבטן שלך עם מלא צלקות מדקירות עדיין יכניסו אותך....
צריך פשוט להביא קהל יפה ולא בעייתי וכל אלו שלא צריכים להכניס ישארו בחוץ עד שיבינו מתי שהוא שהם לא יכנסו בחיים למסיבה ויפסיקו להגיע...
וכמו שאלקס אמר צריך לעשות אתזה בדרגה... |
|
|
| DjChook |
יופי, אז היום מה שעושים בת"א זה מעלים את רף הגיל עבור כל אחד "שלא עובר סלקציה"
למשל באים חבר'ה בני 24 ומכניסים אותם כי זה מגיל 23
ואז מגיעים שני אנשים שלא עוברים סלקציה בני 24
ואומרים להם שהמקום מ 27 ומעלה.
אין מה לעשות, תמיד ימצאו דרך לעקוף את זה |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| מה יש לכם עם אלקס? :p |
|
|
|
|