return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
מי ישבור את הקרח ראשון | מי יגיע ראשון למסיבה - שחר סאבי10 או יוחאי? (pg. 5)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by Terlah
שחר התכוונתי למסיבות של מוזיקה אלקטרונית
זו הכוונה שאין לאן לצאת
:rolleyes:


זה לא צריך להיות העיסוק היחידי שלך בחיים
אם אין מסיבות צא למקומות אחרים
תאמין לי שתוכל להנות יותר
חבל שאתה תקוע רק על זה

אני לא הייתי במסיבה מאז ארמין ואנלא מרגיש חוסר
THE_BLUE_DRAGON
טוב ככה בואו בשלישי הקרוב לזיליון
ואחרי זה אפשר לעשות מפגש התאבדות
וכולנו נקפוץ מאיזה בניין
ונמרח על הריצפה בצורה שמי שמסתכל על הגופות הקלאברים שלנו מלמעלה יראה את המילה
TRANCE!

?מתאים
:rolleyes:
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
טוב ככה בואו בשלישי הקרוב לזיליון
ואחרי זה אפשר לעשות מפגש התאבדות
וכולנו נקפוץ מאיזה בניין
ונמרח על הריצפה בצורה שמי שמסתכל על הגופות הקלאברים שלנו מלמעלה יראה את המילה
TRANCE!

?מתאים
:rolleyes:

יותר מדי צופן דה וינצ'י הא?
THE_BLUE_DRAGON
אין לי מושג מי זה
אני מכיר רק את לאונרדו חח
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
אין לי מושג מי זה
אני מכיר רק את לאונרדו חח

האקסטות מחקו אותך..
THE_BLUE_DRAGON
אם היו לי אקסטות הייתי עוד כמה חודשים טובים בברלין והסביבה
מרוב הביקוש שהיה לאקסטות שהייתי שם חחח
Glenn-Holmes
יש אנשים שלא צריכים מסיבות ויש אנשים שצריכים

שחר אתה נהנה בדרכים אחרות סבבה

אני חייב מסיבה פה ושם

ואני בציפיה מתמידה למסיבה הגדולה הבאה
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
יש אנשים שלא צריכים מסיבות ויש אנשים שצריכים

שחר אתה נהנה בדרכים אחרות סבבה

אני חייב מסיבה פה ושם

ואני בציפיה מתמידה למסיבה הגדולה הבאה


חבל שהמסיבות של היום זה כבר לא מה שהיה פעם
אז זה מוריד תחשק לצפות
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
חבל שהמסיבות של היום זה כבר לא מה שהיה פעם
אז זה מוריד תחשק לצפות

ועדיין הסופ"ש הכי טוב שהיה לי בארץ בחיי הקלאבריים הקצרים שהחלו ב-2004 היה השנה בשבועות...
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ועדיין הסופ"ש הכי טוב שהיה לי בארץ בחיי הקלאבריים הקצרים שהחלו ב-2004 היה השנה בשבועות...


לא הייתי שם וזה לא מעניין אותי

Terlah
שחר
אני אוהב מוזיקה אלקטרונית בערך ממתי שאני זוכר את עצמי שומע מוזיקה
אני אוהב את זה יותר מסקס
יותר מנשים
יותר מכול דבר אחר
זו האהבה הראשונה שלי
זה מה שעושה לי טוב
וקצת קצת קשה לי להתפשר בעניין הזה
אני אוהב להרים ידים במסיבות
לצעוק
להתרגש
לשמוע נוסטלגיות
דיג'יז שחיכיתי שנים שיגיעו לארץ

וואלה זה עושה לי את זה..וזה חסר ושום דבר לא ימלא לי את החסר
יש לכולנו חיים בחוץ
אבל יש אנשים שהמוזיקה הזו היא קצת מעבר

אין לי חיים אחרים...אני פאטתי
Shahar
quote:
Originally posted by Terlah
שחר
אני אוהב מוזיקה אלקטרונית בערך ממתי שאני זוכר את עצמי שומע מוזיקה
אני אוהב את זה יותר מסקס
יותר מנשים
יותר מכול דבר אחר
זו האהבה הראשונה שלי
זה מה שעושה לי טוב
וקצת קצת קשה לי להתפשר בעניין הזה
אני אוהב להרים ידים במסיבות
לצעוק
להתרגש
לשמוע נוסטלגיות
דיג'יז שחיכיתי שנים שיגיעו לארץ

וואלה זה עושה לי את זה..וזה חסר ושום דבר לא ימלא לי את החסר
יש לכולנו חיים בחוץ
אבל יש אנשים שהמוזיקה הזו היא קצת מעבר

אין לי חיים אחרים...אני פאטתי


זה לא קשור יש עוד הרבה כמוך
אבל מה לעשות שבארץ אין תנאים לזה
וחוץ מזה אתה צריך ללמוד להנות מעוד דברים חוץ מזה
ובקשר לסקס נראה לי קצת הגזמת ובטח יש לך עוד מה ללמוד
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement