return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
מי ישבור את הקרח ראשון | מי יגיע ראשון למסיבה - שחר סאבי10 או יוחאי? (pg. 4)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
איזה מגוחך

ומה יהיה עוד 4 שנים? בני ה-18 יהיו בני 22
אז מה לפי התאוריה שלך הרמה תמיד יורדת...


לא
בגיל 22 הם יהיו יותר בוגרים :D
DvJ
quote:
Originally posted by Shahar
לא
בגיל 22 הם יהיו יותר בוגרים :D


לא חושב אחי בכלל
קודם כל זה מסיבה זה גג 8 שעות מה חשוב בלהיות בוגר אתה רק בא לשמוע מוזיקה טובה...
שאתה היית ב18-19 אז היית מספיק בוגר במסיבות שהלכת אליהם?לא נירא לי שזה שינה למשהו וגם לך .....
יש אנשים שבגיל הזה יותר בוגרים מאנשים בני 25+ ולהפך זה תלוי בבנאדם...
DJ Alex E.
א.
אני לא רואה סיבה למה שכל הארועים פה,כמו מאירופה,יהיו עם הגבלת גיל מקסימלית ל18 פלוס
לא רק שזה יאפשר ליותר אנשים להיחשף למוסיקה טובה שיש בכל מיני ארועים כמו באומן,במקסים ובמקומות אחרים בתל אביב,אלא שזה גם יאפשר סלקציה טובה יותר
כשבאים המון אנשים אז אין פחד לעשות סלקציה קפדנית כי בכל מקרה המועדון יהיה מלא

ב.
סבי עדיין לא יוצא?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מאז שאני זוכר את עצמי אני שומע את הסיפור הזה
:toothless
sabi10
quote:
Originally posted by DJ Alex E.

ב.
סבי עדיין לא יוצא?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מאז שאני זוכר את עצמי אני שומע את הסיפור הזה
:toothless


לאן בדיןק אני לא יוצא...פעם אחרונה שארמין היה אני הייתי.
ועם כבר להעלות את הגיל אז ל 26+ וחוץ מזה אני טס עוד שבועיים לתאילנד למשך חודש שלם של מסיבות ומנוחה!
DJ Alex E.
מה סבי רק מסיבות טראנס יוציאו אותך מהבית?
ואח שלי חזר עכשיו משבועיים בתאילנד ראיתי תמונות וזה אחד המקומות המדהימים
Terlah
יוחאי,סאבי,שחר...הלוואי שהייתי יכול להגיד לכם שאתם מפסידים משהו בזה שאתם נישארים בבית אבל זה לא המצב..אין כבר לאן לצאת ולאיפה שיש אף-פעם לא יהיה שילוב נורמאלי של קהל ומוזיקה שגורמים לך לחזור לבית ולהרגיש שהיית במסיבה...אני אמנם לא בגיל של יוחאי אבל עברתי לא מעט מסיבות בחיים שלי והיום הגעתי למצב שמגיע סופ"ש ופשוט אין לאיפה לצאת..כלום..אז מוצאים פתרונות אחרים לשעמום(אלכוהול ושות'..)וחבל שהמצב ככה..באמת שאצלנו אנחנו מנסים למצוא את האור..את הפינה הקטנה ולא מוצאים ממש לא בגלל שאנחנו ביקורתים יתר על המידה או שכול העניין הזה של הסלקציה והקהל מפריע לנו ברמות כאלו שלא נגיע למסיבה בגלל זה..זה מזמן עבר..גם על זה התפשרנו..אבל..פשוט אין מה לעשות
אין
אין
אין
אין

תשארו בבית תחסכו כסף
Shahar
quote:
Originally posted by Terlah
יוחאי,סאבי,שחר...הלוואי שהייתי יכול להגיד לכם שאתם מפסידים משהו בזה שאתם נישארים בבית אבל זה לא המצב..אין כבר לאן לצאת ולאיפה שיש אף-פעם לא יהיה שילוב נורמאלי של קהל ומוזיקה שגורמים לך לחזור לבית ולהרגיש שהיית במסיבה...אני אמנם לא בגיל של יוחאי אבל עברתי לא מעט מסיבות בחיים שלי והיום הגעתי למצב שמגיע סופ"ש ופשוט אין לאיפה לצאת..כלום..אז מוצאים פתרונות אחרים לשעמום(אלכוהול ושות'..)וחבל שהמצב ככה..באמת שאצלנו אנחנו מנסים למצוא את האור..את הפינה הקטנה ולא מוצאים ממש לא בגלל שאנחנו ביקורתים יתר על המידה או שכול העניין הזה של הסלקציה והקהל מפריע לנו ברמות כאלו שלא נגיע למסיבה בגלל זה..זה מזמן עבר..גם על זה התפשרנו..אבל..פשוט אין מה לעשות
אין
אין
אין
אין

תשארו בבית תחסכו כסף


בוא נתחיל בזה שאני אף פעם לא מפסיד
כי אם לא באתי למסיבה אז היה לי משו יותר טוב לעשות

וכמו שאמרת אין מסיבות לצאת אליהם
חבל שאנשים יוצאים בכח
ב 3 מסיבות האחרונות שהייתי הרגשתי שסתם בזבזתי תזמן
ובגלל זה הפסקתי לבוא למסיבות

אין לאן לצאת!?
זה מזה לא נכון
יש מלא מקומות אחרים לצאת אליהם שהם לא מסיבות באומן
דאנסברים, פאבים, בתי קפה, סנוקר, לשבת בשכונה

וואלה יום רביעי בלילה אספתי חבר מהבסיס ונסענו לעוד חבר ביבנה
לקחנו נרגילה נסענו לידידות שלו ביבנה וישבנו איתם ואחר כך חבר אחר שלו הזמין אותנו לעל האש

ונהנתי יותר ממסיבה עם ארמין או טייסטו

אז לא באמת חסר מה לעשות...ובטוח שזה יהיה הרבה יותר כיף מלהדחס במסיבה שאתה יכול רק לשמוע תמוזיקה ולא יכול לרקוד אותה כי אין לך מקום
Koby
quote:
Originally posted by Shahar
לשבת בשכונה

+1
מומלץ בחום..רק תבואו מוקדם שלא יתפסו את הברזלים..
Shahar
quote:
Originally posted by Koby
+1
מומלץ בחום..רק תבואו מוקדם שלא יתפסו את הברזלים..


וואלה לא יודע איך השכונה שלך
בוא לפה בנזונה אם לא תהנה

אני יכול לשבת שעות עם החברים אף פעם לא משעמם
תמיד באים אנשים חדשים גם

ובטוח שזה יותר טוב מלעמוד (כןכן לעמוד) במסיבה ולשמוע מוזיקה
Terlah
שחר התכוונתי למסיבות של מוזיקה אלקטרונית
זו הכוונה שאין לאן לצאת
:rolleyes:

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
בוא נתחיל בזה שאני אף פעם לא מפסיד
כי אם לא באתי למסיבה אז היה לי משו יותר טוב לעשות

וכמו שאמרת אין מסיבות לצאת אליהם
חבל שאנשים יוצאים בכח
ב 3 מסיבות האחרונות שהייתי הרגשתי שסתם בזבזתי תזמן
ובגלל זה הפסקתי לבוא למסיבות

אין לאן לצאת!?
זה מזה לא נכון
יש מלא מקומות אחרים לצאת אליהם שהם לא מסיבות באומן
דאנסברים, פאבים, בתי קפה, סנוקר, לשבת בשכונה

וואלה יום רביעי בלילה אספתי חבר מהבסיס ונסענו לעוד חבר ביבנה
לקחנו נרגילה נסענו לידידות שלו ביבנה וישבנו איתם ואחר כך חבר אחר שלו הזמין אותנו לעל האש

ונהנתי יותר ממסיבה עם ארמין או טייסטו

אז לא באמת חסר מה לעשות...ובטוח שזה יהיה הרבה יותר כיף מלהדחס במסיבה שאתה יכול רק לשמוע תמוזיקה ולא יכול לרקוד אותה כי אין לך מקום


זה מוכיח שוואלה אנחנו אנשים שונים

סתם דוגמא יש יום כיפור אחד שאני לא ישכח בחיים
ישבנו כל הלילה עד 6-6 וחצי בבוקר בחוץ הייתי עם בן אדם אחד שאני מכיר ועוד איזה 15 שבחיים לא ראיתי עד אז ומאז ואני זוכר שלא הפסקנו לצחוק לרגע
היה ממש כיף

אבל מה לעשות אני טיפוס שהכיףך העיקרי שלו מגיע ממקום אחר

איביזה? צר לי אני לא רואה אף שכונה אף מנגל ואף על האש שיתקרב לעוצמת החוויה הזו

לפחות מסיבה אחת עם מרקוס שולץ בארץ ועוד מסיבה אחת (לא האחרונה) עם ארמין נחשבות עבורי לטובות יותר מהאלטרנטיבה שהצעת וגם ממשאני בעצמי חוויתי

ודרך אגב עם כל התלונות בשבועות היה לי את סוף השבוע הטוב ביותר שחוויתי בארץ

חמישי - d-nox + ivan smagghe
שישי - sasha!

אתה חושב שלשבת בשכונה זה טוב יותר אז בבקשה אף אחד לא ישכנע אותך שיש משהו טוב יותר
אני ואולי עוד אנשים פה לא חייבים להסכים שזה אותו דבר עבורם
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Koby
+1
מומלץ בחום..רק תבואו מוקדם שלא יתפסו את הברזלים..

:stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement