|
Allas Hemsidor?? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Ni kanske har sett min sida har ju en sån här gejj vid mina poster -->
Jag startde min sida från början för att folk och vänner man träffat utomlands eller/och som lyckats hamna på kort i min kamera ska kunna kolla på bilderna och minnas tillbaks...
Min sida är varken den snyggaste, bästa eller så men den är helt gjord av mig.
Det jag kan har jag lärt mig själv. Nu var det ett jädra tag sen jag pyssla med den och uppdatera den.
Ligger på brorsans T3 server..
Har haft sen start för ett par år sen DD länkar på lite gammla favoriter..
Jag har en massa coola ideer men dom kan jag inte genomföra för jag vetti fan hur man gör...
Det coolaste kanske är att jag har mitt fulla namn som domän namn
Det finns mycket att säga om den "so please be gentle" |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
jag har ett FÖRSLAG ! byt till verdana på all text. det är mycket snyggare. du vill juh att sidan ska vara snygg, tycker du borde ändra till verdana då istället för times new roman... |
Ok tack för förslaget.....Har testat detta men jag tyckte times funkade bättre.. |
|
|
| MiB |
| ska lägga upp en intrvju snart jag gjorde med shane 54 =)) trevlig prick det där.. o grym på att remixa/producers =) |
|
|
| mindshooter |
'
Haha jävligt härlig sida :stongue:
snygg oxå :) |
|
|
| Trancefella |
ruggigt kul! heh, filmerna var verkligen värda ett skratt :p
min sida är som mångas på G, men den kommer! den kommer... |
|
|
| fruktsoppa |
då är det tid för mig att säga att jag dricker lätt mycket snabbare än er o mer.. |
|
|
| fruktsoppa |
| snackar mjölk här altså |
|
|
| mindshooter |
Och jag har det absolut bästa citatet (apropå dom på sidan)
"Ja vadå, det ä juh inte nyår varje år"
Kanske inte låter så kul men min polare sa detta på fullt allvar vid nyktert tillstånd... |
|
|
| fruktsoppa |
| kul att det var vid nyktert tillstånd.. annars hade det varit förvånande.. :) |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
då är det tid för mig att säga att jag dricker lätt mycket snabbare än er o mer.. |
Läste du texten? Mjölken var 4 grader varm och ute var det 5 grader. Vi gick ut i tshirtar bara för att det skulle vara en utmaning (kallt som fan med kall mjölk i sommarkläder). Inomhus med normalkall mjölk är det mycket enklare. Några mer dumma påstående utan hjärna bakom? |
|
|
|
|