return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Allas Hemsidor?? (pg. 4)
View this Thread in Original format
fruktsoppa
quote:
Originally posted by Connector


Läste du texten? Mjölken var 4 grader varm och ute var det 5 grader. Vi gick ut i tshirtar bara för att det skulle vara en utmaning (kallt som fan med kall mjölk i sommarkläder). Inomhus med normalkall mjölk är det mycket enklare. Några mer dumma påstående utan hjärna bakom?


jaha, du kanske trodde att jag är en sån som inte läser all text innan jag battlar...
ja, visste att den var +4C grader o det var +5C grader ute...
Aendy
quote:
Originally posted by Connector
http://www.mydicksbigger.com/

min lite halft omogna sida :)


Grymmaste på den sidan är utan tvekan:
F: Har du några kompisar!?
S: Fler än jag behöver!

Känns skönt att det är fler än jag som känner så! :)
Connector
quote:
Originally posted by fruktsoppa


jaha, du kanske trodde att jag är en sån som inte läser all text innan jag battlar...
ja, visste att den var +4C grader o det var +5C grader ute...


ja men dåså, vad väntar du på? Ut och drick mjölk! Ta med videokameran annars snackar du bara skit :p
mindshooter
quote:
Originally posted by Connector


ja men dåså, vad väntar du på? Ut och drick mjölk! Ta med videokameran annars snackar du bara skit :p


Henke om du och simon inte antar denna utmaning och drar ut och dricker med hans DV så blir jag besviken på dig :p
Connector
Slår du oss så... gör vi om det tills vi slår er igen :D

värt att veta: Vi tävlar inte mot någon när vi gör de här testerna, vi gör det för skojs skull = resultaten blir dåliga. Vi skulle kunna häva tills vi spydde men eftersom det inte var på blodigt allvar så tar vi det lugnt :)

Hur kul är det att surfa in på en helt egotrippad sida egentligen?
-------

kom igen nu! :D
Phat^Trance
här är mina hemsidor:

LAN Bilder och bilder på min Dator: http://www.lanpictures.net
Mina Trance mixar: http://come.to/phattrance
fruktsoppa
quote:
Originally posted by mindshooter


Henke om du och simon inte antar denna utmaning och drar ut och dricker med hans DV så blir jag besviken på dig :p


det ska jag fan göra.. jag o simon ska battla.. men vi har inget fungerande V-kort så vi kan lägga in filmen..
mindshooter
quote:
Originally posted by fruktsoppa


det ska jag fan göra.. jag o simon ska battla.. men vi har inget fungerande V-kort så vi kan lägga in filmen..



Filma först....lägg in sen...detta vill jag inte missa
fruktsoppa
quote:
Originally posted by mindshooter



Filma först....lägg in sen...detta vill jag inte missa


jag o simon har redan bestämt oss för att anta utmaningen. vi ska dricka minst 2 liter.
RagingEskimo
Phat^Trance... lysrörs-åket måste vina rätt friskt.....? Eller har det lösts på något snillrikt sätt?

Phat^Trance
quote:
Originally posted by RagingEskimo
Phat^Trance... lysrörs-åket måste vina rätt friskt.....? Eller har det lösts på något snillrikt sätt?


huh?:conf:
Connector
quote:
Originally posted by fruktsoppa


jag o simon har redan bestämt oss för att anta utmaningen. vi ska dricka minst 2 liter.


glöm inte att anteckna hur varmt det är ute och hur varm/kall mjölken är så det inte blir fusk (från någon sida).
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement