|
Allas Hemsidor?? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| fruktsoppa |
| quote: | Originally posted by Connector
Läste du texten? Mjölken var 4 grader varm och ute var det 5 grader. Vi gick ut i tshirtar bara för att det skulle vara en utmaning (kallt som fan med kall mjölk i sommarkläder). Inomhus med normalkall mjölk är det mycket enklare. Några mer dumma påstående utan hjärna bakom? |
jaha, du kanske trodde att jag är en sån som inte läser all text innan jag battlar...
ja, visste att den var +4C grader o det var +5C grader ute... |
|
|
| Aendy |
Grymmaste på den sidan är utan tvekan:
F: Har du några kompisar!?
S: Fler än jag behöver!
Känns skönt att det är fler än jag som känner så! :) |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
jaha, du kanske trodde att jag är en sån som inte läser all text innan jag battlar...
ja, visste att den var +4C grader o det var +5C grader ute... |
ja men dåså, vad väntar du på? Ut och drick mjölk! Ta med videokameran annars snackar du bara skit :p |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Connector
ja men dåså, vad väntar du på? Ut och drick mjölk! Ta med videokameran annars snackar du bara skit :p |
Henke om du och simon inte antar denna utmaning och drar ut och dricker med hans DV så blir jag besviken på dig :p |
|
|
| Connector |
Slår du oss så... gör vi om det tills vi slår er igen :D
värt att veta: Vi tävlar inte mot någon när vi gör de här testerna, vi gör det för skojs skull = resultaten blir dåliga. Vi skulle kunna häva tills vi spydde men eftersom det inte var på blodigt allvar så tar vi det lugnt :)
Hur kul är det att surfa in på en helt egotrippad sida egentligen?
-------
kom igen nu! :D |
|
|
| fruktsoppa |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Henke om du och simon inte antar denna utmaning och drar ut och dricker med hans DV så blir jag besviken på dig :p |
det ska jag fan göra.. jag o simon ska battla.. men vi har inget fungerande V-kort så vi kan lägga in filmen.. |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
det ska jag fan göra.. jag o simon ska battla.. men vi har inget fungerande V-kort så vi kan lägga in filmen.. |
Filma först....lägg in sen...detta vill jag inte missa |
|
|
| fruktsoppa |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Filma först....lägg in sen...detta vill jag inte missa |
jag o simon har redan bestämt oss för att anta utmaningen. vi ska dricka minst 2 liter. |
|
|
| RagingEskimo |
| Phat^Trance... lysrörs-åket måste vina rätt friskt.....? Eller har det lösts på något snillrikt sätt? |
|
|
| Phat^Trance |
| quote: | Originally posted by RagingEskimo
Phat^Trance... lysrörs-åket måste vina rätt friskt.....? Eller har det lösts på något snillrikt sätt? |
huh?:conf: |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
jag o simon har redan bestämt oss för att anta utmaningen. vi ska dricka minst 2 liter. |
glöm inte att anteckna hur varmt det är ute och hur varm/kall mjölken är så det inte blir fusk (från någon sida). |
|
|
|
|