return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Allas Hemsidor?? (pg. 5)
View this Thread in Original format
fruktsoppa
quote:
Originally posted by Connector


glöm inte att anteckna hur varmt det är ute och hur varm/kall mjölken är så det inte blir fusk (från någon sida).


jag har iofs inte sett nått kort på några grader i mjölken eller ute på någon av deras bilder, men jag tar förgivet att det stämmer det dom säger o då gör jag så klart det också
Connector
quote:
Originally posted by fruktsoppa


jag har iofs inte sett nått kort på några grader i mjölken eller ute på någon av deras bilder, men jag tar förgivet att det stämmer det dom säger o då gör jag så klart det också


det stämmer. vi trodde inte att någon skulle utmana oss så vi sket i det. Bara lite onödig statistik för att fylla ut sidan.
Connector
Ni spelar in på film eller? Jag har ingen videokamera så ni får lita på mina bilder sen. Om ni behöver någon som hostar filmen sen så är det bara att hojta till... om den är <40mb dvs
fruktsoppa
quote:
Originally posted by Connector
Ni spelar in på film eller? Jag har ingen videokamera så ni får lita på mina bilder sen. Om ni behöver någon som hostar filmen sen så är det bara att hojta till... om den är <40mb dvs


jo, vi filmar..
hostar film? om den är <40mb dvs..?
Connector
quote:
Originally posted by fruktsoppa


jo, vi filmar..
hostar film? om den är <40mb dvs..?


Om ni behöver någon stans att lägga upp den, om du inte vill sätta upp en ftp eller något. Men bara om den är 40 mb eller mindre :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Connector
Ni spelar in på film eller? Jag har ingen videokamera så ni får lita på mina bilder sen. Om ni behöver någon som hostar filmen sen så är det bara att hojta till... om den är <40mb dvs
Om ni nu fixar en rulle på allt det knasiga ni tänkte utföra så kah jag hosta rullen ;)

Föresten, ni har väl sett när dom i jackass skulle dricka "A galon of milk" på en timme ? En brud var med och hon vann dom andra hettsa som fan så dom gjorde inget annat än att krä...
Connector
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Om ni nu fixar en rulle på allt det knasiga ni tänkte utföra så kah jag hosta rullen ;)

Föresten, ni har väl sett när dom i jackass skulle dricka "A galon of milk" på en timme ? En brud var med och hon vann dom andra hettsa som fan så dom gjorde inget annat än att krä...


Tackar!

Ang Jackass, hon spydde ju efteråt :)
fruktsoppa
1 gallon är 4,32liter..

men amerikansk mjölk smakar mycket äkcligare än svensk.. svenska är mycket godare o gräddigare.. den amerikanska är utspädd med konserveringsmedle så att den ska hålla längre.. samma med spanska mjölken.. den har ett utgångsdatum 2 år efter öppningsdagen.. för att den ska klara hettan där nere o så.

för övrigt kan jag säga att jag skulle kunna dricka 4,32 liter svensk mjölk på mindre än 1 timme..
reveal
quote:
Originally posted by fruktsoppa
1 gallon är 4,32liter..

men amerikansk mjölk smakar mycket äkcligare än svensk.. svenska är mycket godare o gräddigare.. den amerikanska är utspädd med konserveringsmedle så att den ska hålla längre.. samma med spanska mjölken.. den har ett utgångsdatum 2 år efter öppningsdagen.. för att den ska klara hettan där nere o så.

för övrigt kan jag säga att jag skulle kunna dricka 4,32 liter svensk mjölk på mindre än 1 timme..


dessutom drack väl dom i jackass chokladmjölk och jordgubbsmjölk... då är där ännu mer "skit" i som är äckligt att dricka mkt av...

jag hade klarat 1 gallon mjölk (svensk) på ½ timme (måste slå fruktsoppa;))
fruktsoppa
quote:
Originally posted by reveal


dessutom drack väl dom i jackass chokladmjölk och jordgubbsmjölk... då är där ännu mer "skit" i som är äckligt att dricka mkt av...

jag hade klarat 1 gallon mjölk (svensk) på ½ timme (måste slå fruktsoppa;))


nä, den var "natural milk-flavour"
kan förvörigt upplysa dig, om att jag sa att jag kunde klarade under 1 timme, inte att jag inte skulle klara det på mindre än 1 halvtime.. alltså jag kan klara det på mindre än 30 mins.. svensk möjlk pratar vi nu.

Connector
fruktsoppa: Har ni något datum för mjölkdrickandet? Väntar otåligt :)
Trancefella
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever Föresten, ni har väl sett när dom i jackass skulle dricka "A galon of milk" på en timme ? En brud var med och hon vann dom andra hettsa som fan så dom gjorde inget annat än att krä...


ja såg nått liknande på Jackass, att dom tävla i vem som kunde dricka upp 50 st koppar "egg todd" eller nått... svinkul, spydde ner varandra o skit. aja iaf...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement