|
Roy Grilak AKA Hell_Copter !_!
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
ביקרתי היום את רועי ברמב"ם חיפה,
תשמעו, המצב לא טוב, אבל בסוף יהיה
יש לו ברגים וברזלים ברגל והסנטר שלו חתוך ותפור מהכדור שפילח לו את הלסת
ההורים מקווים להעביר אותו בקרוב לבית חולים יותר קרוב למרכז.
תשמעו חימם את הלב להיות בבית חולים ולראות את עשרות המתנדבים שרק עוברים בין כל החיילים הפצועים ומחלקים להם אוכל ממתקים ומה לא
הביקור הזה עשה לי רק טוב ואני שמח שנסעתי
רועי אח שלי, תהיה חזק |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| שיהיה בריא ומהר |
|
|
| Dj Black |
שירגיש טוב ושיהיה בריא
החלמה מהירה! |
|
|
| Rising |
| אני לא מאמין... רועי החלמה מהירה אחי!! |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
.וואי וואי לא ידעתי שהוא נפצע בכלל
!החלמה מהירה ומקווה שהלסת תתפקד כמו שצריך ולא יהיו צלקות לזמן ממושך ושהרגל תחלים שיוכל לחזור ולחפור איתנו
:(
!תרגיש טוב רועי
 |
|
|
| TTman |
פאקקקקקקק, לא ידעתי בכלל שהוא נפצע, חשבתי שהוא כבר השתחרר
בכל מקרה שתהיה לו החלמה מהירה ביותר |
|
|
| Glenn-Holmes |
טרד הכי חשוב שנפתח פה השנה
רועי תרגיש טוב - חן תעדכן אותנו כאן אם יהיה לך משהו חדש
מקווה שהמצב ישתפר |
|
|
| YuVaL |
וואו.. המצב נשמע לא משהו
חן תעביר לרועי החלמה מהירה מכולנו.. תגיד לו שכולנו מתגעגעים ומחכים שיחזור אלינו בריא ושלם
:(:(:( |
|
|
| cluBBer |
החלמה סופר מהירה
מצטער לשמוע את זה |
|
|
| YoraY |
| פאק מסכן החלמה מהירה.. |
|
|
|
|