return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
Roy Grilak AKA Hell_Copter !_!
View this Thread in Original format
DjChook
ביקרתי היום את רועי ברמב"ם חיפה,
תשמעו, המצב לא טוב, אבל בסוף יהיה

יש לו ברגים וברזלים ברגל והסנטר שלו חתוך ותפור מהכדור שפילח לו את הלסת
ההורים מקווים להעביר אותו בקרוב לבית חולים יותר קרוב למרכז.

תשמעו חימם את הלב להיות בבית חולים ולראות את עשרות המתנדבים שרק עוברים בין כל החיילים הפצועים ומחלקים להם אוכל ממתקים ומה לא

הביקור הזה עשה לי רק טוב ואני שמח שנסעתי

רועי אח שלי, תהיה חזק
epsilon1
החלמה מהירה!
Dj Alex (ISR)
שיהיה בריא ומהר
Dj Black
שירגיש טוב ושיהיה בריא

החלמה מהירה!
Rising
אני לא מאמין... רועי החלמה מהירה אחי!!
THE_BLUE_DRAGON
.וואי וואי לא ידעתי שהוא נפצע בכלל
!החלמה מהירה ומקווה שהלסת תתפקד כמו שצריך ולא יהיו צלקות לזמן ממושך ושהרגל תחלים שיוכל לחזור ולחפור איתנו

:(

!תרגיש טוב רועי
TTman
פאקקקקקקק, לא ידעתי בכלל שהוא נפצע, חשבתי שהוא כבר השתחרר

בכל מקרה שתהיה לו החלמה מהירה ביותר
Glenn-Holmes
טרד הכי חשוב שנפתח פה השנה

רועי תרגיש טוב - חן תעדכן אותנו כאן אם יהיה לך משהו חדש

מקווה שהמצב ישתפר
YuVaL
וואו.. המצב נשמע לא משהו

חן תעביר לרועי החלמה מהירה מכולנו.. תגיד לו שכולנו מתגעגעים ומחכים שיחזור אלינו בריא ושלם

:(:(:(
cluBBer
החלמה סופר מהירה
מצטער לשמוע את זה

YoraY
פאק מסכן החלמה מהירה..
DjChook
הסיפור כפי שהוא נכתב ע"י רועי

http://www.mekusharim.co.il/news_read.asp?tid=64778
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement