|
פולין (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
הספירה לאחור החלה
עוד 28 שעות אני עוזב אתכם!!!1 |
|
|
| MoSH_MaN |
לא יודע מה איתכם אבל איזה כיף לך!
גם אני רוצה לטוס כבר ,הטיסה עצמה בטח תיהיה כיפית סוף הדרך והלילות גם כן!
יו נה הבאה בעזרת השם גם אני יהיה שם |
|
|
| Hell_Copter |
אני באמת מקווה שיהיה סוף הדרך
יותר מחצי מהכיתה שלי לא יוצאת בכלל
כל החברים שלי נשארים ... אלה מהכיתה
אני בחדר עם חבר שלי מכיתה אחרת... אבל אני לא באוטובוס איתו אז זה באסה
חבל שלא חשבתי על זה קודם... הייתי עובר לאוטובוס שלו... יש שם מלא חברים טובים שלי
נתקעתי באוטובוס ביחד עם הכיתה שלי ועם הכיתה של הכי הרבה חננות בעולם
אני אומר לכם... אם לא הייתי לומד עם הילדים האלה כימיה או פיזיקה אז לא הייתי רואה אותם בחיים שלי בבית ספר!!! כאלה הומואים
אבל אנחנו אוטובוס מזה קטן של איזה 30 ילדים אולי פחות אז לפחות יש מקום
מהכיתה שלי יוצא רק עוד בן אחד שיהיה איתי באוטובוס... והוא גם מעפן!!!
אז אמרתי לו שאני מסכים להתחלק איתו במושב האחורי
כל השאר זה חננות ובנות חננות ועוד קצת בנות נורמליות |
|
|
| s0undw4v3 |
שתהיה לך טיסה נעימה וסבבה, ועם כמה שפחות חננות :D
תזיין את כל הבנות הנורמליות בשכבה שלך! אל תשים זין אם אחת נראית יותר או פחות טוב! פשוט זיין את כולן!!! :p |
|
|
| arik |
אני עשיתי שטות שלא טסתי לפולין
קודם כל ממש אין לי מצב רוח לכל החרא שיגידו לנו שם
וגם לא היה לי כסף |
|
|
| Hell_Copter |
עוד 26.5 שעות ואני בדרך לשדה התעופה ונפרד מכם
יש משהו בדיוטי פרי ששווה לקנות?? |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
עוד 26.5 שעות ואני בדרך לשדה התעופה ונפרד מכם
יש משהו בדיוטי פרי ששווה לקנות?? |
תקנה בובה מתנפחת שמעתי זה אדיר |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
עוד 26.5 שעות ואני בדרך לשדה התעופה ונפרד מכם
יש משהו בדיוטי פרי ששווה לקנות?? |
לא יודע מבחינת אלקטורניקה זה שווה כי המחירים ירדו אבל תחפש דיסקמן MP3
זה סוף הדרך!
אני חייב אחד כזה |
|
|
| Hell_Copter |
אני לא יקנה את זה כי אני לא הכי צריך
אני מסתדר עם דיסקמן עכשיו
חוץ מזה אין לי מספיק כסף איתי בשביל לקנות את זה
עוד רעיונות??
דרך אגב...
נשארו עוד 11:45 שעות |
|
|
| MoSH_MaN |
| בארץ זה עולה 400 שקל וזה פי חמש יותר טוב מדיסקמן רגיל |
|
|
| NyKoN |
תקנה כמויות של M&M
בעצם אל תקנה כלום בדיוטי פרי..
יש הכל בפולין ופי 10 יותר זול....
אחשלי סיפר לי שאפשר לקנות 5 ארוחות במקדונלדס במחיר של ארוחת ילדים אחת בארץ |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
תקנה כמויות של M&M
בעצם אל תקנה כלום בדיוטי פרי..
יש הכל בפולין ופי 10 יותר זול....
אחשלי סיפר לי שאפשר לקנות 5 ארוחות במקדונלדס במחיר של ארוחת ילדים אחת בארץ |
אני לא אוכל מקדונלדס אבל סבבה
גם אמרו לנו שהמחירים בפולין של בגדים וכאלה דברים הם בערך כמו בארץ... אבל חפיף
יש איזה דיסק שממש ממש שווה לקנות?? |
|
|
|
|