return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
פולין (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
הספירה לאחור החלה
עוד 28 שעות אני עוזב אתכם!!!1
MoSH_MaN
לא יודע מה איתכם אבל איזה כיף לך!

גם אני רוצה לטוס כבר ,הטיסה עצמה בטח תיהיה כיפית סוף הדרך והלילות גם כן!

יו נה הבאה בעזרת השם גם אני יהיה שם
Hell_Copter
אני באמת מקווה שיהיה סוף הדרך

יותר מחצי מהכיתה שלי לא יוצאת בכלל
כל החברים שלי נשארים ... אלה מהכיתה
אני בחדר עם חבר שלי מכיתה אחרת... אבל אני לא באוטובוס איתו אז זה באסה
חבל שלא חשבתי על זה קודם... הייתי עובר לאוטובוס שלו... יש שם מלא חברים טובים שלי

נתקעתי באוטובוס ביחד עם הכיתה שלי ועם הכיתה של הכי הרבה חננות בעולם
אני אומר לכם... אם לא הייתי לומד עם הילדים האלה כימיה או פיזיקה אז לא הייתי רואה אותם בחיים שלי בבית ספר!!! כאלה הומואים
אבל אנחנו אוטובוס מזה קטן של איזה 30 ילדים אולי פחות אז לפחות יש מקום
מהכיתה שלי יוצא רק עוד בן אחד שיהיה איתי באוטובוס... והוא גם מעפן!!!
אז אמרתי לו שאני מסכים להתחלק איתו במושב האחורי
כל השאר זה חננות ובנות חננות ועוד קצת בנות נורמליות
s0undw4v3
שתהיה לך טיסה נעימה וסבבה, ועם כמה שפחות חננות :D
תזיין את כל הבנות הנורמליות בשכבה שלך! אל תשים זין אם אחת נראית יותר או פחות טוב! פשוט זיין את כולן!!! :p
arik
אני עשיתי שטות שלא טסתי לפולין
קודם כל ממש אין לי מצב רוח לכל החרא שיגידו לנו שם
וגם לא היה לי כסף
Hell_Copter
עוד 26.5 שעות ואני בדרך לשדה התעופה ונפרד מכם
יש משהו בדיוטי פרי ששווה לקנות??
arik
quote:
Originally posted by Hell_Copter
עוד 26.5 שעות ואני בדרך לשדה התעופה ונפרד מכם
יש משהו בדיוטי פרי ששווה לקנות??

תקנה בובה מתנפחת שמעתי זה אדיר
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
עוד 26.5 שעות ואני בדרך לשדה התעופה ונפרד מכם
יש משהו בדיוטי פרי ששווה לקנות??



לא יודע מבחינת אלקטורניקה זה שווה כי המחירים ירדו אבל תחפש דיסקמן MP3
זה סוף הדרך!
אני חייב אחד כזה
Hell_Copter
אני לא יקנה את זה כי אני לא הכי צריך
אני מסתדר עם דיסקמן עכשיו
חוץ מזה אין לי מספיק כסף איתי בשביל לקנות את זה
עוד רעיונות??

דרך אגב...
נשארו עוד 11:45 שעות
MoSH_MaN
בארץ זה עולה 400 שקל וזה פי חמש יותר טוב מדיסקמן רגיל

NyKoN
תקנה כמויות של M&M
בעצם אל תקנה כלום בדיוטי פרי..

יש הכל בפולין ופי 10 יותר זול....
אחשלי סיפר לי שאפשר לקנות 5 ארוחות במקדונלדס במחיר של ארוחת ילדים אחת בארץ
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
תקנה כמויות של M&M
בעצם אל תקנה כלום בדיוטי פרי..

יש הכל בפולין ופי 10 יותר זול....
אחשלי סיפר לי שאפשר לקנות 5 ארוחות במקדונלדס במחיר של ארוחת ילדים אחת בארץ


אני לא אוכל מקדונלדס אבל סבבה
גם אמרו לנו שהמחירים בפולין של בגדים וכאלה דברים הם בערך כמו בארץ... אבל חפיף
יש איזה דיסק שממש ממש שווה לקנות??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement