return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
פולין
View this Thread in Original format
Hell_Copter
אני יודע שיש פה מלא ילדים שהם בכיתה יא עכשיו ואני אחד מהם

אני נוסע לפולין עוד 3 ימים ביום שלישי בערב
אני מקווה שלא יהיה קר מדי שם
DjChook
אחי הייתי בסוכות
בוא אני אגיד לך משהו

כולם מספרים שזה עושה להם משהו ובלה בלה
אנחנו היינו 90 אנשים
שיא הנהנו
זה היה הטיול השנתי כאילו הכי כייף בעולם
כאילו בסדר במחנאות והכל זה קשה
אבל זה כזהההה כייף של טיול

אני יודע שאולי תגידו שאין לי ערך סנטמנטלי וחרטאות
אני נהנתי
ואל תשכח לקנות רובי אוויר
ותשים אותם במזוודה בתוך בגדים
וככה תכניס אותם לישראל
ואל תקנה רובים יקרים רק זבל של 10 זלוטי
ואל תקנה מתכת!
Ariels
שבוע הבא גם תסביר לנו איך להבריח סי-4 לפלשתינים
DjChook
quote:
Originally posted by Ariels
שבוע הבא גם תסביר לנו איך להבריח סי-4 לפלשתינים


ואז תרסס אותם
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Ariels
שבוע הבא גם תסביר לנו איך להבריח סי-4 לפלשתינים


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue: :stongue: :stongue:
יא שרוט...
MoSH_MaN
נראה לי אריאל השרוט הזה מאומן לרצוח ערבים בלי רגשי אשמה ובולשיט
DJ-Energy
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
נראה לי אריאל השרוט הזה מאומן לרצוח ערבים בלי רגשי אשמה ובולשיט


ככה צריך!
Ariels
האמת אני מאומן לירות במטרות מקרטון בנקל ומאג ולזרוק רימון ולעשות פרט-חוליה אבל לא משנה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
שבוע הבא גם תסביר לנו איך להבריח סי-4 לפלשתינים


חחחחח
קרעת אותי


אני יודע שאנחנו הולכים גם להנות שם
אמרו לנו את זה...
yahel222
השכבה שלי נסעו שנה שעברה
אני לא כי עלה ים כסף ולא רציתי לבקש מההורים

אבל ממה ששמעתי היה שם "חם" למרות הקור......
חחחחחחח

Hell_Copter
שמע ... יותר מדי חם שיהיה שם זה מוגזם למה זה ממש לא טיול כזה
אבל אפשר להנות
s0undw4v3
השכבה שלי (גם י"א) חוזרת מפולין מחר... נשמע טיול ממש גרוע
וחוץ מזה לא יהיה להם הרבה זמן ->לבד<- בכל מקרה... למרות מה שאמרו.

בטח יחזרו ויהיו מבואסים לאללה.
אני לא כזה רגיש בנושא הזה אז החלטתי בסוף שההורים שלי יקנו לי עוד טכניקס במקום הטיול הזה.
יותר משתלם- ואולי אחרי זה אני אעשה א יזה טיול לפולין עם חברים או משהו.

ובעצם אני טס ללונדון ולגרמניה בקיץ (מסיבת מטאל אחושרמוטה עצבנית) אז לא נראה לי יהיה לי כסף לעשות משהו רציני השנה בכלל.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement