return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
פולין (pg. 3)
View this Thread in Original format
DjChook
אחאחי שוקולדים אפשר לקנות בדיוטי של פולין
ובגדים - אני יודע שבשוק אחד שם, אז הייתה חנות מקורית של דיזל
לא בשוק יעני
וזה עלה ב 100 או 120 שקל פחות מישראל
yahel222
כן דיסקמן MP3 זה נדיייייר
איזה פצצה זה

שתבין מוש...לחבר יש באוטו שלו רדיו דיסק
שקורא פורמט MP3

יעני הביא לי דיסק צרבתי לו איזה 90 שירים
איזה נדיר זההה לשמוע סט באוטו
יווווווו

וגם נגן MP3 זה טוב
Hell_Copter
quote:
Originally posted by yahel222
כן דיסקמן MP3 זה נדיייייר
איזה פצצה זה

שתבין מוש...לחבר יש באוטו שלו רדיו דיסק
שקורא פורמט MP3

יעני הביא לי דיסק צרבתי לו איזה 90 שירים
איזה נדיר זההה לשמוע סט באוטו
יווווווו

וגם נגן MP3 זה טוב


יש לי חבר עם אמ פי 3 דיסקמן באוטו גם
והוא חולה על טראנסים
לפעמים הוא אפילו מביא לי דברים שאין לי
וכשאני נוסע איתו זה כזה פצצה... נוסעים עם מוזיקה פול ווליום ככה בסטייל... סוף הדרך
Hell_Copter
עוד 8:45 שעות
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Hell_Copter
עוד 8:45 שעות


המממממ
אם יש לך כסף תקנה
Sony MDR V700
:D

סתם....
אם אתה כבר רוצה משהו טוב תקנה
Mini Disc!!

Sony MZR 750

זה בנזונה של דיסקמן
yahel222
quote:
Originally posted by DJ-Energy


המממממ
אם יש לך כסף תקנה
Sony MDR V700
:D

סתם....
אם אתה כבר רוצה משהו טוב תקנה
Mini Disc!!

Sony MZR 750

זה בנזונה של דיסקמן


שמע יש לי מיני דיסק וזה טוב
אבל בעקרון כדי להקליט לזה זה כמו קסטה צריך לשמוע הכל וכל דיסק זה רק 74 דקות והדיסקים של זה (קטנים כאלה) הם יחסית יקרים
הרבה יותר עדיף דיסקמן שקורא MP3
אתה שם 100 שירים על דיסק של 5 שקל
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by yahel222


שמע יש לי מיני דיסק וזה טוב
אבל בעקרון כדי להקליט לזה זה כמו קסטה צריך לשמוע הכל וכל דיסק זה רק 74 דקות והדיסקים של זה (קטנים כאלה) הם יחסית יקרים
הרבה יותר עדיף דיסקמן שקורא MP3
אתה שם 100 שירים על דיסק של 5 שקל


צודק זה מה שאני אמרתי מקודם
לא 100 אל תגזים נגיד שיר יצא 10 מגה גג אז 70 שירים

והמיני דיסקים החדשים זה 140 דקות
Dj Moriano
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


צודק זה מה שאני אמרתי מקודם
לא 100 אל תגזים נגיד שיר יצא 10 מגה גג אז 70 שירים

והמיני דיסקים החדשים זה 140 דקות


מקסימום שאפשר להקליט זה 320 דקות
על דיסק של 80 דקות
MoSH_MaN
אני מדבר על דיסקמן
MP3
זה הולך לפי המגה לא הדקות
DJ-Energy
quote:
Originally posted by yahel222


שמע יש לי מיני דיסק וזה טוב
אבל בעקרון כדי להקליט לזה זה כמו קסטה צריך לשמוע הכל וכל דיסק זה רק 74 דקות והדיסקים של זה (קטנים כאלה) הם יחסית יקרים
הרבה יותר עדיף דיסקמן שקורא MP3
אתה שם 100 שירים על דיסק של 5 שקל


לחבר שלי יש את זה והוא יכול הקליט על דיסק של 74 או 80 עד ל320
דקות
הייתי אומר שזה שווה לאללה!!...
אתה יכול להקליט סט. ללכת לישון ובבוקר לשמוע
פצצות של דבר

Dj Moriano
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אני מדבר על דיסקמן
MP3
זה הולך לפי המגה לא הדקות


אני מדבר על המיני דיסק אתה אמרת שאפשר לשים על דיסק
מיני דיסק 140 דקות ואני תיקנתי אותך שאפשר לשים 320 דקות
DjChook
mp3 cd
זה קטלני
למרות שרובם איטיים ויש להם זמן תגובה ארוך
יש לי אחד, הוא לא משהו
גם הבולם שלו קצת דפוק
לא נורא
יש לי עוד מינידיסק בבית ועוד חודש יהיה לי עוד מינידיסק
שניהם לא 320 דקות וזה מבאס
אבל מינידיסק זה חרא להקליט
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement