|
פולין (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אחאחי שוקולדים אפשר לקנות בדיוטי של פולין
ובגדים - אני יודע שבשוק אחד שם, אז הייתה חנות מקורית של דיזל
לא בשוק יעני
וזה עלה ב 100 או 120 שקל פחות מישראל |
|
|
| yahel222 |
כן דיסקמן MP3 זה נדיייייר
איזה פצצה זה
שתבין מוש...לחבר יש באוטו שלו רדיו דיסק
שקורא פורמט MP3
יעני הביא לי דיסק צרבתי לו איזה 90 שירים
איזה נדיר זההה לשמוע סט באוטו
יווווווו
וגם נגן MP3 זה טוב |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by yahel222
כן דיסקמן MP3 זה נדיייייר
איזה פצצה זה
שתבין מוש...לחבר יש באוטו שלו רדיו דיסק
שקורא פורמט MP3
יעני הביא לי דיסק צרבתי לו איזה 90 שירים
איזה נדיר זההה לשמוע סט באוטו
יווווווו
וגם נגן MP3 זה טוב |
יש לי חבר עם אמ פי 3 דיסקמן באוטו גם
והוא חולה על טראנסים
לפעמים הוא אפילו מביא לי דברים שאין לי
וכשאני נוסע איתו זה כזה פצצה... נוסעים עם מוזיקה פול ווליום ככה בסטייל... סוף הדרך |
|
|
| Hell_Copter |
| עוד 8:45 שעות |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
עוד 8:45 שעות |
המממממ
אם יש לך כסף תקנה
Sony MDR V700
:D
סתם....
אם אתה כבר רוצה משהו טוב תקנה
Mini Disc!!
Sony MZR 750
זה בנזונה של דיסקמן |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
המממממ
אם יש לך כסף תקנה
Sony MDR V700
:D
סתם....
אם אתה כבר רוצה משהו טוב תקנה
Mini Disc!!
Sony MZR 750
זה בנזונה של דיסקמן |
שמע יש לי מיני דיסק וזה טוב
אבל בעקרון כדי להקליט לזה זה כמו קסטה צריך לשמוע הכל וכל דיסק זה רק 74 דקות והדיסקים של זה (קטנים כאלה) הם יחסית יקרים
הרבה יותר עדיף דיסקמן שקורא MP3
אתה שם 100 שירים על דיסק של 5 שקל |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by yahel222
שמע יש לי מיני דיסק וזה טוב
אבל בעקרון כדי להקליט לזה זה כמו קסטה צריך לשמוע הכל וכל דיסק זה רק 74 דקות והדיסקים של זה (קטנים כאלה) הם יחסית יקרים
הרבה יותר עדיף דיסקמן שקורא MP3
אתה שם 100 שירים על דיסק של 5 שקל |
צודק זה מה שאני אמרתי מקודם
לא 100 אל תגזים נגיד שיר יצא 10 מגה גג אז 70 שירים
והמיני דיסקים החדשים זה 140 דקות |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
צודק זה מה שאני אמרתי מקודם
לא 100 אל תגזים נגיד שיר יצא 10 מגה גג אז 70 שירים
והמיני דיסקים החדשים זה 140 דקות |
מקסימום שאפשר להקליט זה 320 דקות
על דיסק של 80 דקות |
|
|
| MoSH_MaN |
אני מדבר על דיסקמן
MP3
זה הולך לפי המגה לא הדקות |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by yahel222
שמע יש לי מיני דיסק וזה טוב
אבל בעקרון כדי להקליט לזה זה כמו קסטה צריך לשמוע הכל וכל דיסק זה רק 74 דקות והדיסקים של זה (קטנים כאלה) הם יחסית יקרים
הרבה יותר עדיף דיסקמן שקורא MP3
אתה שם 100 שירים על דיסק של 5 שקל |
לחבר שלי יש את זה והוא יכול הקליט על דיסק של 74 או 80 עד ל320
דקות
הייתי אומר שזה שווה לאללה!!...
אתה יכול להקליט סט. ללכת לישון ובבוקר לשמוע
פצצות של דבר |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אני מדבר על דיסקמן
MP3
זה הולך לפי המגה לא הדקות |
אני מדבר על המיני דיסק אתה אמרת שאפשר לשים על דיסק
מיני דיסק 140 דקות ואני תיקנתי אותך שאפשר לשים 320 דקות |
|
|
| DjChook |
mp3 cd
זה קטלני
למרות שרובם איטיים ויש להם זמן תגובה ארוך
יש לי אחד, הוא לא משהו
גם הבולם שלו קצת דפוק
לא נורא
יש לי עוד מינידיסק בבית ועוד חודש יהיה לי עוד מינידיסק
שניהם לא 320 דקות וזה מבאס
אבל מינידיסק זה חרא להקליט |
|
|
|
|