return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
[23-09-2006] Trance Classics Party - Asta, Den Haag (pg. 2)
View this Thread in Original format
ahp2002
het is wel tof die oude platen op zo'n feestje doe het altijd goed..

zou wel beter zijn als er niet alleen maar Delerium - Silence, As The Rusch Comes en Flight 643 gedraaid wordt, maar ook wat apartere dingen als LSG, Arrakis, Hand's Burn enz enz dat soort platen.

:)
Asperge
quote:
Originally posted by Shadow
ik begrijp ook het probleem niet zo dat de DJs "net" komen kijken. Het gaat toch vooral om de "classics" van de afgelopen jaren die voorbij komen. En al zou mijn oma die draaien, dan zou ik nog een heerlijke avond hebben waarschijnlijk. Al gaat het natuurlijk ook om de interactie die een DJ met het publiek heeft en zijn uitstraling. En dat hebben deze DJs wel, daar hoeven ze echt niet 10 jaar voor in het vak te ziiten.

to Asperge: Ik woon hier pas 2 jaar (in de Bonsen Hoek), heb daarvoor 27 jaar in Papendrecht gewoond. Waar heb jij gewoond in Hellevoet dan?



Ook in de Bonsen Hoek, mijn ouders wonen daar nogsteeds!
basd
quote:
Originally posted by Shadow
ik begrijp ook het probleem niet zo dat de DJs "net" komen kijken. Het gaat toch vooral om de "classics" van de afgelopen jaren die voorbij komen.

Waarschijnlijk worden het inderdaad "classics" en geen classics.
SnuggLe
"Classics" van de afgelopen jaren zijn geen classics in mijn woordenboek. Dan kan je die nieuwe Dance4Life tune ook al een classic noemen omdattie 3 weken oud is. Maar oke, laten we hier niet een hele discussie voeren over wat wel/niet een classic is.

Ben het wel met Ei eens dat het om oude platen gaat. Dat het nog maar jonge broekies zijn doet daar geen kont aan af. Dat je zelf een broekie bent wil niet zeggen dat je geen classics mag draaien. Maar het zou natuurlijk leukr zijn als je ook een oude trancejock er hebt staan. Al was het maar Jean ofzo :p
Muppy
quote:
Originally posted by Shadow
heb daarvoor 27 jaar in Papendrecht gewoond.


vet! waar heb je gewoond en heb je daar nog familie?ik woon ook in papendrecht:D
christian_rusch
quote:
Originally posted by ahp2002
As The Rusch Comes
:)


Leave me out of this please. :p
M_Peror
Klinkt leuk, dit. Er zijn een hoop platen uit de periode, zeg, 1998-2002 die ik best nog wel eens live zou willen horen.

De titels die ahp noemt (de 'apartere dingen' dan) vind ik goede voorbeelden.

LOL @ rusch btw :)
eieregooie
quote:
Originally posted by christian_rusch
Leave me out of this please. :p

lol :toothless
TOR
Laten we ook hopen op enkele Belgische klassiekers uit de Bonzai-stal :cool:
Shadow
quote:
Originally posted by ahp2002
het is wel tof die oude platen op zo'n feestje doe het altijd goed..

zou wel beter zijn als er niet alleen maar Delerium - Silence, As The Rusch Comes en Flight 643 gedraaid wordt, maar ook wat apartere dingen als LSG, Arrakis, Hand's Burn enz enz dat soort platen.

:)


Hier sluit ik me volledig bij aan. De echte bekende "classics" zoals As the rush comes of Flight 643 kunnen me niet echt meer boeien, te vaak gehoord. Ik hoop inderdaad op de iets minder vaak gedraaide, maar toch vette tracks. Nummers die ik nog heel graag live wil horen zijn bijv.Push - The Journey of Life, Push - The Legacy, Saltwater - The Legacy, Insigma – Open your eyes, Yahel - Voyage, Moogwai - Viola, Darren Tate - Let The Light Shine In (vocal), Masters & Nickson - Out There (vocal), Andy Hunter - Go (antillas remix), binary finary - 1998, basic dawn - pure thrust (nu nrg remix), cern - the message, Nu-Nrg - Dreamland, System F - Solstice, Plastic Boy - Silverbath, Plastic Boy – Live another life en zo kan ik nog wel uren door blijven gaan....:eyes: :eyes:

Shadow
quote:
Originally posted by Muppy
vet! waar heb je gewoond en heb je daar nog familie?ik woon ook in papendrecht:D


it's a small world :-)

Ik heb in de Standerdmolen gewoond en later heel even op het Havenhoofd. Daarna tijdens mijn studie op mezelf gaan wonen in de Sterflat of all places haha. Mijn ouders en broertje en zus wonen nog in Papendrecht. Waar woon jij?

to Asperge, kom je nog weleens bij je ouders op bezoek? En in welke straat wonen die als ik vragen mag?

sorry voor deze off-topic info voor de rest hier :-)
Asperge
quote:
Originally posted by Shadow
it's a small world :-)

Ik heb in de Standerdmolen gewoond en later heel even op het Havenhoofd. Daarna tijdens mijn studie op mezelf gaan wonen in de Sterflat of all places haha. Mijn ouders en broertje en zus wonen nog in Papendrecht. Waar woon jij?

to Asperge, kom je nog weleens bij je ouders op bezoek? En in welke straat wonen die als ik vragen mag?

sorry voor deze off-topic info voor de rest hier :-)


Ja hoor ik kom daar nog regelmatig! Check pm voor de straatnaam, dat gaat niet iedereen hier wat aan:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement