|
[23-09-2006] Trance Classics Party - Asta, Den Haag
|
View this Thread in Original format
| Shadow |
Yezzzz!! Mijn gebeden zijn eindelijk verhoord :-)
Een feestje met alleen maar klassiekers en met heerlijke trance djs:
* Menno de Jong
* Signum
* Driftwood
* Leon Bolier
* Robert Nickson
Zaterdag 23 september,
23:00 - late
Asta, Den Haag
http://www.asta.nl/pagina.asp?oid=3
Kan bijna niet anders dan dat dit een superfeestje gaat worden!
Ook te zien via http://www.armadamusic.nl/, waarin ook een nieuwe "a state of trance classics" cd wordt aangekondigd. |
|
|
| Matthijs |
Dit lijkt mij ook wel wat! :D
Prijs is trouwens 5 euro ex fee in de vvk via www.asta.nl, en 10 aan de deur. Daar hoef je het dus ook niet echt voor te laten! |
|
|
| Siesta |
gelukkig zijn het allemaal top "classics" djs!
Alleen signum heeft ooit een klassieker gemaakt, de rest mag er nog aan proeven. |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Siesta
gelukkig zijn het allemaal top "classics" djs!
Alleen signum heeft ooit een klassieker gemaakt, de rest mag er nog aan proeven. |
!eens :D |
|
|
| TOR |
| ..ware het niet dat draaien iets compleet anders is dan producen. |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by TOR
..ware het niet dat draaien iets compleet anders is dan producen. |
true |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by TOR
..ware het niet dat draaien iets compleet anders is dan producen. |
Maar ook degene die daar draaien komen nog maar net om de hoek kijken en zijn nog zo groen als gras. Oude rotten van vroeger > groene broekjes van nu. |
|
|
| Asperge |
Dit klinkt vet, hier ga ik wel even rekening mee houden!
(Shadow, waar kom je vandaan uit Hvoet? Kom daar namelijk oorspronkelijk ook vandaan) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Chicane
Maar ook degene die daar draaien komen nog maar net om de hoek kijken en zijn nog zo groen als gras. Oude rotten van vroeger > groene broekjes van nu. |
Ouwe platen zijn ouwe platen, ik zie t punt niet zo... Wordt vast een leuk feestje :D |
|
|
| Gonzo |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ouwe platen zijn ouwe platen, ik zie t punt niet zo... Wordt vast een leuk feestje :D |
x2 :toothless |
|
|
| Shadow |
ik begrijp ook het probleem niet zo dat de DJs "net" komen kijken. Het gaat toch vooral om de "classics" van de afgelopen jaren die voorbij komen. En al zou mijn oma die draaien, dan zou ik nog een heerlijke avond hebben waarschijnlijk. Al gaat het natuurlijk ook om de interactie die een DJ met het publiek heeft en zijn uitstraling. En dat hebben deze DJs wel, daar hoeven ze echt niet 10 jaar voor in het vak te ziiten.
to Asperge: Ik woon hier pas 2 jaar (in de Bonsen Hoek), heb daarvoor 27 jaar in Papendrecht gewoond. Waar heb jij gewoond in Hellevoet dan? |
|
|
|
|