|
[23-09-2006] Trance Classics Party - Asta, Den Haag (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Asperge |
Zet gewoon deze mp3 op en ik heb de avond van mijn leven:
DJ Tiësto - Live at Wintergalactic , The Docks (Toronto, Canada): April 4, 2000
01. DJ Tiësto - Sparkles (Transa Remix)
02. Oliver Lieb - Subraumstimulation (Main Mix)
03. James Holden - Horizons (Original Mix)
04. Armin - Communication 2
05. Aurora - Hear You Calling (En-Motion Remix)
06. Chakra - Home (The Space Brothers Remix)
07. Airwave - Escape From Nowhere
08. Yahel & DJ Miss T - Going Up (Magikal Remake)
09. Paul van Dyk - Another Way
10. Sisko - Light Over Me (Gate Of Light Mix)
11. Mauro Picotto - Pulsar (Picotto’s Tea Mix)
12. Spoiled & Zigo - More & More (instrumental Mix)
13. Balearic Bill - Destination Sunshine (DJ Tiësto’s Power Mix)
14. Pulser - Cloudwalking (Astral Mix)
15. Gouryella - Gouryella
16. Mario Lopez - The Sound Of Nature (Plug & Play Remix)
17. Mario Piu presents DJ Arabesque - Serendipity (Mas Mix)
18. Green Court - Follow Me (Cosmic Gate Remix)
19. Godazia - The First Wave
20. Major League - Wonder
21. The Digital Blonde - Electra
22. The Quest - C Sharp
23. Venga Boys - Kiss (Airscape Remix)
24. Gouryella - Walhalla
25. Transa - Supernova
26. Plastic Boy - Life Isn't Easy (DJ Looney Tune’s Orgasm Remix)
27. Allure - No More Tears
28. Deepsky - Stargazer (X-Cabs Remix)
29. The Morrighan - Remember (To The Millenium) (Lange Remix)
30. Chicane - Dont Give Up (Tomski vs. Disco Citizens vocal Mix)
31. Merlyn - Stupid
32. V-One - Dead Cities
33. John ‘00’ Fleming - Lost In Emotion (The Digital Blonde Remix)
34. Rank 1 - Airwave (Dutch Force Remix)
:D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Asperge
Zet gewoon deze mp3 op en ik heb de avond van mijn leven:
DJ Tiësto - Live at Wintergalactic , The Docks (Toronto, Canada): April 4, 2000
01. DJ Tiësto - Sparkles (Transa Remix)
02. Oliver Lieb - Subraumstimulation (Main Mix)
03. James Holden - Horizons (Original Mix)
04. Armin - Communication 2
05. Aurora - Hear You Calling (En-Motion Remix)
06. Chakra - Home (The Space Brothers Remix)
07. Airwave - Escape From Nowhere
08. Yahel & DJ Miss T - Going Up (Magikal Remake)
09. Paul van Dyk - Another Way
10. Sisko - Light Over Me (Gate Of Light Mix)
11. Mauro Picotto - Pulsar (Picotto’s Tea Mix)
12. Spoiled & Zigo - More & More (instrumental Mix)
13. Balearic Bill - Destination Sunshine (DJ Tiësto’s Power Mix)
14. Pulser - Cloudwalking (Astral Mix)
15. Gouryella - Gouryella
16. Mario Lopez - The Sound Of Nature (Plug & Play Remix)
17. Mario Piu presents DJ Arabesque - Serendipity (Mas Mix)
18. Green Court - Follow Me (Cosmic Gate Remix)
19. Godazia - The First Wave
20. Major League - Wonder
21. The Digital Blonde - Electra
22. The Quest - C Sharp
23. Venga Boys - Kiss (Airscape Remix)
24. Gouryella - Walhalla
25. Transa - Supernova
26. Plastic Boy - Life Isn't Easy (DJ Looney Tune’s Orgasm Remix)
27. Allure - No More Tears
28. Deepsky - Stargazer (X-Cabs Remix)
29. The Morrighan - Remember (To The Millenium) (Lange Remix)
30. Chicane - Dont Give Up (Tomski vs. Disco Citizens vocal Mix)
31. Merlyn - Stupid
32. V-One - Dead Cities
33. John ‘00’ Fleming - Lost In Emotion (The Digital Blonde Remix)
34. Rank 1 - Airwave (Dutch Force Remix)
:D |
Als je daar nou een mooie link bij plaatst dan heb ik ook een mooie avond :tongue2 :crazy: |
|
|
| magrec |
Tsja altijd leuk dat er classics worden gedraaid maar juist dj's die langer in het vak zitten hebben vaak van die classics die juist niet iedereen draait. Ik ben benieuwd hoeveel tracks er van voor 1998 bijvoorbeeld worden gedraaid.
Oude tracks van labels als platipus,hooj en superfly etc |
|
|
| Shadow |
| quote: | Originally posted by Remy D
Als je daar nou een mooie link bij plaatst dan heb ik ook een mooie avond :tongue2 :crazy: |
Met nog wat aanvullingen erbij heb ik ook een topvavond ja :toocool: |
|
|
| Shadow |
| quote: | Originally posted by magrec
Tsja altijd leuk dat er classics worden gedraaid maar juist dj's die langer in het vak zitten hebben vaak van die classics die juist niet iedereen draait. Ik ben benieuwd hoeveel tracks er van voor 1998 bijvoorbeeld worden gedraaid.
Oude tracks van labels als platipus,hooj en superfly etc |
Ik ben een beetje een laatbloeier en ben pas in 1998 met het trancevirus in aanraking gekomen, dus ik zal er niet echt wakker van liggen als er weinig platen van voor de tijd voorbij komen :happy2:
of heb ik dan heel veel moois gemis van die periode? Als je wat goede tips hebt uit die tijd ga ik eens lekker downloaden |
|
|
| magrec |
Bijna alles van hooj en platipus uit de tijd tussen 96 en 98 is goed. Wat meer acid invloed zaten er toen in trance.
ff wat ik nog zo weet.
Solar stone - The calling
Nalin & kane - Beachball (ook sharams mix)
LSG - Netherworld
POB - the awakening
LSG - Hidden sun of venus
Kaleidoscope - art of trance (oliver lieb remix)
En verder dingen die ik wel zou willen horen op een classics feest buiten alle stadiontrance anthems die ook vet zijn
classified project - resurrection
der dritte raum - hale bopp
achja en dit setje gaat er ook wel bij in :cool: :D
Ferry Corsten Live At Hyperstate 2000
00 (00:00) Intro
01 (02:17) James Holden - Horizons
02 (09:11) Sister Bliss - Sister Sister
03 (15:45) Sasha & Emerson - Scorchio
04 (19:39) Cass & Slide - Perception (Vocal Mix)
05 (28:26) MEO - Sleepless (John Johnson Rmx)
06 (35:45) Timo Maas - Ubik (The Dance)
07 (40:42) Stargate - Serenade
08 (47:01) Silverblue - Do You Know (Silverblue Remix)
09 (51:44) Plastic Angel - Pascale (Ferry Corsten remix)
10 (57:22) Agnelli & Nelson - Hudson Street
11 (65:12) Gouryella - Tenshi
12 (72:42) Tony Walker - Field Of Joy
13 (78:46) FerryID
14 (84:36) The Act - Something About You (DJ Garry Mix)
15 (89:20) Hennes and Cold - The Second Trip (DJ Scot Project Remix)
16 (97:54) Outro |
|
|
| kolkiewolkie |
yeah, die hyperstate-set heb ik - ondanks de beroerde geluidskwaliteit - nog best vaak opstaan. Vooral de laatste 20 minuten zijn echt :crazy: .
Maar doe mij die tiestolink 'ns :D . Ik ben in 'n trensbui ;) . |
|
|
| miss_melody |
Nooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!
I have been waiting for a trance night like this and im going to be in spain on that date!!
i may have to change my plans now! |
|
|
| Asperge |
| Kaartjes binnen, ik heb er zin in:D |
|
|
| pink_trancer |
hello does anyone know if this is sold out???
i really want to go to this now i know signum is playing... i dont know anyone going..
is there a trance addict meet up? |
|
|
| Asperge |
| Nederlands mag ook hoor, en volgens mij is het nog niet uitverkocht, staat niets op de asta site over iig! |
|
|
| Shadow |
| weet iemand precies hoe het betaalsysteem werkt bij de Asta? Ik heb via paylogic de kaartjes betaald en heb ook een printje waarop staat dat de betaling succesvol is verlopen. Is dit printje nu voldoende om mee naar binnen te komen? Op de Asta site staat namelijk dat je de kaartjes kan uitprinten via paylogic, maar ik heb dus niet echt een kaartje, alleen maar een printje waarop staat dat ik betaald heb. Iemand anders hier ervaring mee? Alvast bedankt voor de reacties! |
|
|
|
|