|
פוליטיקה והמצב במדינה
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
אני לא יודע מה אתכם אבל לי נמאס מזה!
מעל 10 הרוגים בשני הפיגועים היום ועשרות פצועים!!!!!!!!
אי אפשר יותר!!!!
צריך להכריז מלחמה עליהם אחת ולתמיד ולהעיף את עראפת מעולם החיים!!
אמרו ת'תגובות שלכם |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
ישראל יכולה להכריז מלחמה כמה שהיא רוצה
זה לא יזיז שום דבר
העובדה היא שבעוד 50 שנה המדינה הזאת תישרוץ בערבים אז הם לא צריכים מלחמה כדי להשתלט עלינו, הם פשוט יהיו רוב במדינה אז הם יבחרו ראש ממשלה ערבי ועיפו אותנו מפה.
או שכשהם יהיו חמולה הם פשוט יעלו עלינו וזהו
אין מצב שהמדינה הזאת קיימת עוד 100 שנה
זה עצוב אבל זה המצב |
|
|
| MoSH_MaN |
| ואתה ממש צודק המטרה הסופית שלהם היא להשתלט על הארץ! |
|
|
| Gil Shwarts |
אני מציע שישראל תעשה מה שעשינו במלחמת ששת הימים שזה היה המבצע הכי מוצלח של הצבא הישראלי בכל ההיסטוריה של ישראל.
אין שום בעיה למחוק אותם
כל מה שאנחנו צריכים הוא אור ירוק מארצות הברית ואז לא יהיה מצב אי פעם שהערבים יהיו בארץ שלנו!
מצד שני,
החמאס והגי'אד אחראיים לזה, אז למה שלא נדבר איתם ישירות במקום ללכת מסביב! |
|
|
| NyKoN |
אבל אתם לא מבינים
שברגע שאנחנו עושים את זה
6 מדינות ערביות
לפחות! עולות לנו על הצורה..
אבל הפיגועים האלה גורמים להם להיראות חרא
אנחנו צריכים לשבת בשקט ולא לעשות פעולות תגמול ואז הם יאכלו אותה ברצינות!!! |
|
|
| Gil Shwarts |
איך בדיוק הם יאכלו אותה?
בזה שארה"ב תגנה את הפיגועים??
אני מאוד מצטער אבל זה לא מספיק! |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אני יגיד לך מה הדבר היחיד שאפשר לעשות בעניין הזה
להכנס לכל כפר ערבי בארץ לקחת את הערבים ובייחוד את הילדים המזדיינים שלהם, להעמיס אותם במשאיות ולהעיף אותם קיבינימט
הבעיה היחידה היא שאז יגידו שאנחנו פועלים כמו הנאצים בשואה
וכל אירופה תעלה עלינו |
|
|
| Ariels |
צריך לגייס את את כל היח"רים והחק"מים והגדודי מילואים למבצע שבו יעברו בכל הערים והכפרים הפלשתינאים ופשוט לסרוק כל צריף מצפון לדרום ככה שכמה שהם יברחו נסגור עליהם ולא יהיה להם לאיפה לברוח בסוף
פשוט לעשות עוצר בכל המחנות פליטים ולסגור הרמטית את הקו הירוק לשבוע
להכריז על איו"ש שטח צבאי סגור ולמנוע תנועה בלתי חיונית של אזרחים ע"מ שלא יפגעו וכדי שמחבלים לא יוכלו להתחפש לאזרחים
הערכות למלחמה אומרות שאת ההתנגדות באיו"ש אפשר לחסל בתוך יומיים אבל צריך סד"כ מלא של הצבא ע"מ לעשות את זה |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Ariels
צריך לגייס את את כל היח"רים והחק"מים והגדודי מילואים למבצע שבו יעברו בכל הערים והכפרים הפלשתינאים ופשוט לסרוק כל צריף מצפון לדרום ככה שכמה שהם יברחו נסגור עליהם ולא יהיה להם לאיפה לברוח בסוף
פשוט לעשות עוצר בכל המחנות פליטים ולסגור הרמטית את הקו הירוק לשבוע
להכריז על איו"ש שטח צבאי סגור ולמנוע תנועה בלתי חיונית של אזרחים ע"מ שלא יפגעו וכדי שמחבלים לא יוכלו להתחפש לאזרחים
הערכות למלחמה אומרות שאת ההתנגדות באיו"ש אפשר לחסל בתוך יומיים אבל צריך סד"כ מלא של הצבא ע"מ לעשות את זה |
וכן אריאל שוב חוזר עלינו עם מושגים מהעולם השלישי..
:) |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Ariels
צריך לגייס את את כל היח"רים והחק"מים והגדודי מילואים למבצע שבו יעברו בכל הערים והכפרים הפלשתינאים ופשוט לסרוק כל צריף מצפון לדרום ככה שכמה שהם יברחו נסגור עליהם ולא יהיה להם לאיפה לברוח בסוף
פשוט לעשות עוצר בכל המחנות פליטים ולסגור הרמטית את הקו הירוק לשבוע
להכריז על איו"ש שטח צבאי סגור ולמנוע תנועה בלתי חיונית של אזרחים ע"מ שלא יפגעו וכדי שמחבלים לא יוכלו להתחפש לאזרחים
הערכות למלחמה אומרות שאת ההתנגדות באיו"ש אפשר לחסל בתוך יומיים אבל צריך סד"כ מלא של הצבא ע"מ לעשות את זה |
אני לא יכול להגיד את זה יותר טוב
אמרת את זה מצויין
והיה לפני כמה חודשים תרגיל הקפצה של גדודי המילואים
אני חושב שזה רעיון מאוד טוב ומאוד פרקטי כשחושבים על זה...
כי גם ככה רק הסדיר נמצא שם ועושה את אותה העבודה אז למה לא להביא להם תגבורת ולסרוק שטח יותר גדול? |
|
|
| Ariels |
מהעולם השלישי ?!!?!? .... במקרה שליתנסה עולם אחר
קיצור אני אומר לעלות עליהם בגיוס כולל כמובן תוך כדי אנחנו מודיעים על זה מראש לכל מנהיגי מדינות ערב תוך כדי הצהרת כוונות שקופה
הרי זה מאוד פשוט
אנחנו סורקים ומחפשים נשק לא חוקי ע"פ ההסכמים יש להם 15 אלף קלאצ'ים בפועל יש בסביבות 60 אלף נק"לים מסוגים שונים בשטחים
אנחנו בסורקים כל בית ובית ע"מ להוציא תחמושת לא חוקית ולתפוס מבוקשים ככה בדרך אגב לא יורים באזרחים לא גורמים נזק בלתי הפיך ומחסלים כל גורם עויין שמהווה סכנת חיים אין פה שום התנכלות ולא פגיעה בחפים מפשע ואני כמה שהקצנתי בשנה וחצי האחרונות עדיין די דמוקרט, עצם זאת מצדיק את קיומנו
תראו בענבי זעם לא אמרו לנו כלום כי ההסברה פעלה לטובתנו ורק מחנה פליטים שירו מתוכו קטיושה לתחומי ישראל ונפגע מאש ארטילרית שפדיחה לנו שלא בדקנו מה בדיוק יש בנ.צ שמשיבים אליו אש עצר את המבצע שהיה הצלחה אדירה אז הכל די טמון בהסברה אתה צריך להראות כמו האיש הטוב ולא כמו הכובש האכזר
מי שזוכר הפלשתינאים כל הזמן אמרו שכשיראל תכנס לשטחי אי אז תהיה מלחמה כוללת והישראלים יספגו המון אבדות ויצטערו על זה ... בולשיט הכל אצלם בולשיט היום הם יענו גיבורים בגלל שהם ברחו לפני שצה"ל נכנס למחנות פליטים
?!!?!!!? קוס עאמק !!!!! איך אפשר להיות גיבור מלברוח
!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני לא מבין את הערבים המפגרים האלה
...לא נורא נרגעתי |
|
|
| Gil Shwarts |
| היה עוד פיגוע ירי במודיעין........ |
|
|
|
|