|
שני טראקים שחובה שיהיו בכל בית!
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
אחים שלי
אתם פשוט חייבים לשמוע את היצירות מופת האלה!!!!!!!!!!!
זה פשוט אדיר!!!!!!!!
חולה על הקצב הזה חולה!!!!!!!!!
Astral Projection - Liquid Sun (Cass & Slide Mix)
Cass & Slide - Perception (Vocal Mix).
אגב אם לא הבנתם עד עכשיו, אני יותר בקטע של דיפ האוס וטריבל טראנס... |
|
|
| Dj Moriano |
| גיל יש ט'רד שלם להמלצות |
|
|
| Gil Shwarts |
לא מעניין אותי הטרד הזה אחי
אלו 2 קטעים שפשוט חובה לשמוע!
ואני יודע שלא כולם קוראים את הטרד הזה אז אל תתחיל גם אתה עם הדיבור מודי שלך כי זה לא עובד עליי |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
לא מעניין אותי הטרד הזה אחי
אלו 2 קטעים שפשוט חובה לשמוע!
ואני יודע שלא כולם קוראים את הטרד הזה אז אל תתחיל גם אתה עם הדיבור מודי שלך כי זה לא עובד עליי |
מה הקשר לדיבור מודי????
:conf:
בסך הכל אמרתי שיש מקום להמלצות לא בא לך להמליץ שם זה כבר החלטה שלך |
|
|
| MoSH_MaN |
| גיל עם כל הכבוד אליך אתה לא אלוהים ויש לזה מקום וזה לא הכרחי |
|
|
| Gil Shwarts |
בדיוק
זאת החלטה שלי
ואני לא בא אלייך בקטע של עצבים
אני רק אומר, שאני יעשה מה שאני חושב לנכון ואף אחד לא יגיד לי אחרת.
אני בארשבעי
והבארשבעים מלכים פה בעולם הזה!! ברור???
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קיצר
חובה בכל בית את שני הטראקים האלה!! |
|
|
| Gil Shwarts |
מוש כפרה עלייך
חבל על הפנים היפות שלך... שאני לא ישרטט לך אותם מחדש :)
וואלה לא יודע מה נחת עליי עם הדיבור הזה אז טיפה סובלנות כלפיי :) |
|
|
| Dj Moriano |
גיל מה הקטע של ה3-4 דקות הראשונות????
של Astral Projection - Liquid Sun (Cass & Slide |
|
|
| Gil Shwarts |
זה אחלה אינטרו יגנוב!!
זה אחד הטראקים הכי מגניבים לפתיחה של סט |
|
|
| NeMeSiS1234 |
דבר ראשון אני חושב שגיל צודק
זה נכון שיש מקום לזה אבל אם הוא רוצה לפתוח ט'ריד משלו על משהו אז מי אתה ( מוש) שתגיד לו מה לעשות ... ואם תשים לב מוש אתה עושה את זה הרבה כאילו אתה המלך של המקום הזה וזה ממש מעצבן |
|
|
| yahel222 |
חחחחח כולה פתח ט'רד מה עשיתם מזה עניין.....
וגיל אפרופו ב"ש
אתמול בלילה היה תכנית הסצינה והיה את הפורום!!
חשבתי אולי ראיינו אותך (למרות שזה כבר די ישן) אבל לא..... |
|
|
| NyKoN |
עזבו אותכם
בארשבע זה מדינה עם שפה ועם אנשים משלה
יש להם זכויות יתר בארץ ישראל
אז תנו להם..
תודה גיל
אני מוריד ברגע זה... |
|
|
|
|