return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
שני טראקים שחובה שיהיו בכל בית!
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
אחים שלי
אתם פשוט חייבים לשמוע את היצירות מופת האלה!!!!!!!!!!!
זה פשוט אדיר!!!!!!!!

חולה על הקצב הזה חולה!!!!!!!!!

Astral Projection - Liquid Sun (Cass & Slide Mix)
Cass & Slide - Perception (Vocal Mix).
אגב אם לא הבנתם עד עכשיו, אני יותר בקטע של דיפ האוס וטריבל טראנס...
Dj Moriano
גיל יש ט'רד שלם להמלצות
Gil Shwarts
לא מעניין אותי הטרד הזה אחי
אלו 2 קטעים שפשוט חובה לשמוע!

ואני יודע שלא כולם קוראים את הטרד הזה אז אל תתחיל גם אתה עם הדיבור מודי שלך כי זה לא עובד עליי
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
לא מעניין אותי הטרד הזה אחי
אלו 2 קטעים שפשוט חובה לשמוע!

ואני יודע שלא כולם קוראים את הטרד הזה אז אל תתחיל גם אתה עם הדיבור מודי שלך כי זה לא עובד עליי


מה הקשר לדיבור מודי????
:conf:
בסך הכל אמרתי שיש מקום להמלצות לא בא לך להמליץ שם זה כבר החלטה שלך
MoSH_MaN
גיל עם כל הכבוד אליך אתה לא אלוהים ויש לזה מקום וזה לא הכרחי
Gil Shwarts
בדיוק
זאת החלטה שלי
ואני לא בא אלייך בקטע של עצבים
אני רק אומר, שאני יעשה מה שאני חושב לנכון ואף אחד לא יגיד לי אחרת.

אני בארשבעי
והבארשבעים מלכים פה בעולם הזה!! ברור???

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


קיצר
חובה בכל בית את שני הטראקים האלה!!
Gil Shwarts
מוש כפרה עלייך
חבל על הפנים היפות שלך... שאני לא ישרטט לך אותם מחדש :)


וואלה לא יודע מה נחת עליי עם הדיבור הזה אז טיפה סובלנות כלפיי :)
Dj Moriano
גיל מה הקטע של ה3-4 דקות הראשונות????

של Astral Projection - Liquid Sun (Cass & Slide
Gil Shwarts
זה אחלה אינטרו יגנוב!!
זה אחד הטראקים הכי מגניבים לפתיחה של סט
NeMeSiS1234
דבר ראשון אני חושב שגיל צודק
זה נכון שיש מקום לזה אבל אם הוא רוצה לפתוח ט'ריד משלו על משהו אז מי אתה ( מוש) שתגיד לו מה לעשות ... ואם תשים לב מוש אתה עושה את זה הרבה כאילו אתה המלך של המקום הזה וזה ממש מעצבן

yahel222
חחחחח כולה פתח ט'רד מה עשיתם מזה עניין.....

וגיל אפרופו ב"ש

אתמול בלילה היה תכנית הסצינה והיה את הפורום!!
חשבתי אולי ראיינו אותך (למרות שזה כבר די ישן) אבל לא.....
NyKoN
עזבו אותכם
בארשבע זה מדינה עם שפה ועם אנשים משלה
יש להם זכויות יתר בארץ ישראל
אז תנו להם..

תודה גיל
אני מוריד ברגע זה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement