return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Champions League Fantasy Football (pg. 3)
View this Thread in Original format
FCB_Fanatic
kheb mij zonet ook ingeschreven :)
Bertn
zet hier anders de naam van je ploeg, dan is het makkelijker te volgen wie zal afgaan en wie niet:p
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Bertn
zet hier anders de naam van je ploeg, dan is het makkelijker te volgen wie zal afgaan en wie niet:p


kheb het simpel en duidelijk gehouden : FCB_Fanatic :p
domineesje
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
kheb het simpel en duidelijk gehouden : FCB_Fanatic :p


hebt mijn strepen gepakt :nervous: ;)
Gladius
al diegenen die Eto'o erin hebben staan hebben al meteen een mooie kloof geslagen. hopelijk kan ik vanavond wat inhalen
Bertn
ik denk vooral dat ronaldinho gisteren de punten heeft binnengehaald :-) trouwens, de persoon die ge kapitein maakt krijgt dubbele punten, en ge kunt er er elke matchdag "gratis" een speler uitzwieren om een nieuwe te kopen. ge kunt ook meerdere mensen veranderen, maar dat kost je dan punten.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Bertn
ik denk vooral dat ronaldinho gisteren de punten heeft binnengehaald :-) trouwens, de persoon die ge kapitein maakt krijgt dubbele punten, en ge kunt er er elke matchdag "gratis" een speler uitzwieren om een nieuwe te kopen. ge kunt ook meerdere mensen veranderen, maar dat kost je dan punten.


en zo zullen er ongetwijfeld nog wel zaken zijn waar ik niet van op de hoogte ben :p
Shadowkid
quote:
Originally posted by Gladius
al diegenen die Eto'o erin hebben staan hebben al meteen een mooie kloof geslagen. hopelijk kan ik vanavond wat inhalen


Diegenen die Morientes zouden hebben anders ook wel..


mijn team noemt trouwens "los merengues".
Config
nooit gezien da ge de shirt-style van uw truitjes kon veranderen ook, kheb er voor gezocht mor vond nix :/ , kveronderstel dat ge dat nu ni meer kan veranderen zeker? :( Eto'o is captain bij ik dus kheb daar al 18 punten mee geraapt :)
Gladius
Bertn, mss kan je je eerste post editen en er de nicknames & hun ploegnaam inzetten, da's gemakkelijk om elkaar te herkennen

Bertn
bij deze voor een groot deel gebeurd, maar er zijn een paar users wiens naam ik niet herkende:)
Config
Config , FC Koeweit.. jah sorry ze , khad echt geen goesting om lang te zoeken dus et eerste wat in me opkwam heb ik gepakt.. en waarom precies Koeweit da moe je dus ni aan ik vragen :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement