|
Champions League Fantasy Football (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| kheb mij zonet ook ingeschreven :) |
|
|
| Bertn |
| zet hier anders de naam van je ploeg, dan is het makkelijker te volgen wie zal afgaan en wie niet:p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Bertn
zet hier anders de naam van je ploeg, dan is het makkelijker te volgen wie zal afgaan en wie niet:p |
kheb het simpel en duidelijk gehouden : FCB_Fanatic :p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
kheb het simpel en duidelijk gehouden : FCB_Fanatic :p |
hebt mijn strepen gepakt :nervous: ;) |
|
|
| Gladius |
| al diegenen die Eto'o erin hebben staan hebben al meteen een mooie kloof geslagen. hopelijk kan ik vanavond wat inhalen |
|
|
| Bertn |
| ik denk vooral dat ronaldinho gisteren de punten heeft binnengehaald :-) trouwens, de persoon die ge kapitein maakt krijgt dubbele punten, en ge kunt er er elke matchdag "gratis" een speler uitzwieren om een nieuwe te kopen. ge kunt ook meerdere mensen veranderen, maar dat kost je dan punten. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Bertn
ik denk vooral dat ronaldinho gisteren de punten heeft binnengehaald :-) trouwens, de persoon die ge kapitein maakt krijgt dubbele punten, en ge kunt er er elke matchdag "gratis" een speler uitzwieren om een nieuwe te kopen. ge kunt ook meerdere mensen veranderen, maar dat kost je dan punten. |
en zo zullen er ongetwijfeld nog wel zaken zijn waar ik niet van op de hoogte ben :p |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Gladius
al diegenen die Eto'o erin hebben staan hebben al meteen een mooie kloof geslagen. hopelijk kan ik vanavond wat inhalen |
Diegenen die Morientes zouden hebben anders ook wel..
mijn team noemt trouwens "los merengues". |
|
|
| Config |
| nooit gezien da ge de shirt-style van uw truitjes kon veranderen ook, kheb er voor gezocht mor vond nix :/ , kveronderstel dat ge dat nu ni meer kan veranderen zeker? :( Eto'o is captain bij ik dus kheb daar al 18 punten mee geraapt :) |
|
|
| Gladius |
| Bertn, mss kan je je eerste post editen en er de nicknames & hun ploegnaam inzetten, da's gemakkelijk om elkaar te herkennen |
|
|
| Bertn |
| bij deze voor een groot deel gebeurd, maar er zijn een paar users wiens naam ik niet herkende:) |
|
|
| Config |
| Config , FC Koeweit.. jah sorry ze , khad echt geen goesting om lang te zoeken dus et eerste wat in me opkwam heb ik gepakt.. en waarom precies Koeweit da moe je dus ni aan ik vragen :p |
|
|
|
|