|
Champions League Fantasy Football (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Mr_Pedro |
ik ben BlueWhiteBuffalo btw ;)
gezien mijn klassering, heb ik niet echt een denderende start gemaakt... moet het spelletje en die puntenverdelingen nog wat leren kennen blijkbaar :o |
|
|
| Eagle` |
Miljaar tactische flater van vercauteren toch wel om biglia der af te halen ten voordele van juhaz, das vragen om een tegendoelpunt en ze waren al 2 keer gewaarschuwd. 2 punten weggesmeten.
En irriteert er zich al iemand aan de commentaar van van loock, ik alvast wel :whip: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Miljaar tactische flater van vercauteren toch wel om biglia der af te halen ten voordele van juhaz, das vragen om een tegendoelpunt en ze waren al 2 keer gewaarschuwd. 2 punten weggesmeten.
En irriteert er zich al iemand aan de commentaar van van loock, ik alvast wel :whip: |
het moment da hem Biglia deraf haalde zei ik tegen men pa: daar gaat Anderlecht ing spijt van krijgen...
En idd van loock is ne aap, maarja wa wilde tis vtm he :o |
|
|
| FCB_Fanatic |
| ge kunt altijd het geluid afzetten, zoals ik gedaan heb :D |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Phortastic
het moment da hem Biglia deraf haalde zei ik tegen men pa: daar gaat Anderlecht ing spijt van krijgen...
En idd van loock is ne aap, maarja wa wilde tis vtm he :o |
Dat dacht ik ook meteen. Biglia is zowel in de opbouw als op verdedigend vlak heel belangrijk. Hem dan nog vervangen door een verdediger die de laatste slecht speelt, is gewoon vragen om problemen. De aansluiting was volledig weg en het middenveld werd overlopen. Dat hij er een aanvaller afhaalt voor een extra mid bv. zou ik nog kunnen begrijpen (maar het meest logische was gewoon blijven verder spelen en eventueel naar 442 gaan). Dan probeert ge op die manier hun aanvoer volledig af te snijden en houdt ge toch nog 2 (nuja, 1.5) spitsen over.
Vercauteren zijn reactie was dan ook nog is enorm flauw: "Dat het publiek om Biglia roept is hun probleem". De voornaamste verantwoordelijke voor dit gelijkspel is Vercauteren, elke keer hangt hij de angsthaas uit maar dit keer dan ook nog eens heel slecht. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
ge kunt altijd het geluid afzetten, zoals ik gedaan heb :D |
en met de commentaar van de radio :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
en met de commentaar van de radio :D |
nope, met muziek op :o |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
nope, met muziek op :o |
is zelfs nog beter :) |
|
|
| djcresto |
Real is weer goed begonnen :haha:
Cannavaro ging daar serieus de mist in |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Bertn
deelnemers:
Bertn - FC Bikkemberts
Shadowkid - Los merengues
FCB_Fanatic - FCB_Fanatic
Gladius - Milanello
DJCresto - Frenulum
BZRK - BZRK FC
Lievez - Voesj United
FredNova - FredNova
Domineesje - Betatje
Bunz - Bokrijk sport
Config - FC Koeweit
Bl@ckOut - FC Blackout
Mr Pedro - BlueWhiteBuffalo |
fixed |
|
|
| Push2005 |
| FC Bikkemberts, LOL... Goeike :D |
|
|
| FredNova |
Amaai, wat ben ik weer schitterend gestart :whip:
Kan alleen maar verbeteren :toothless |
|
|
|
|