|
Champions League Fantasy Football (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by FredNova
Amaai, wat ben ik weer schitterend gestart :whip:
|
gij zijt niet de enige :( |
|
|
| Real |
Zulte-Waregem scoort verdikke nog de 2-1 in Moskou. :wtf:
Thuis zullen ze wel lappen krijgen vrees ik, morjah! Optimistisch blijven zeg ik! :) |
|
|
| Shadowkid |
Vandaag ni te veel punten gepakt...
Hopelijk scoren mijn spitsen morgen redelijk. Probleem is dat ik op deze speeldag nogal wat spelers in mijn ploeg heb die tov elkaar staan, waardoor dus een van beiden normaal ni veel punten pakt.. Ploeg toch een beetje herzien voor volgende matchen. |
|
|
| djcresto |
| Matige prestatie van Anderlecht. Vooral de verdediging stond op wankele poten. Pareja, Van Damme en Deschacht gingen allen meermaals in de fout. Als je ziet wat die grieken weggeven tegen toch goeie spitsen als Frutos en Tchité. Frutos was trouwens veruit de beste speler van Anderlecht. Pas uit blessure en zo al een match. Scoren, altijd aanspeelbaar, technische hoogstandjes. |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by djcresto
Matige prestatie van Anderlecht. Vooral de verdediging stond op wankele poten. Pareja, Van Damme en Deschacht gingen allen meermaals in de fout. Als je ziet wat die grieken weggeven tegen toch goeie spitsen als Frutos en Tchité. Frutos was trouwens veruit de beste speler van Anderlecht. Pas uit blessure en zo al een match. Scoren, altijd aanspeelbaar, technische hoogstandjes. |
Volledig akkoord, ik ben uiteindelijk blij met dat punt... |
|
|
| diddi |
Ik haaaaaaaaaaaaat voetbal dus ga ik hier ni veel komen. Ze hebben toch allemaal gepakt en alle scheidsrechters zijn toch omgekocht door Anderlecht!!! Kweet niet wat er nog interessant is aan het voetbal hoor!
pay back
:D |
|
|
| FCB_Fanatic |
niet echt zo goed gescoord :(, hopelijk doen ze het vandaag beter
(en ik heb met mij vlug in te schrijven ook wel een klote ploeg in elkaar gestoken :toothless) |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Hopelijk scoren mijn spitsen morgen redelijk. |
Oh crap, niet dus. Wat een absoluut rampzalige speeldag voor mijn ploegje.. Eto'o die geblesseerd uitvalt en Ibrahimovic die rood pakt. Puyol met een own-goal en Liverpool die er 2 tegen krijgt.. De eerste speeldag heb ik redelijk wat punten gescoord, ma kvrees dat dat nu teniet gedaan is. |
|
|
| Gladius |
| die omhaal van Crouch :eyes: |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Gladius
die omhaal van Crouch :eyes: |
echt zalig |
|
|
| Bertn |
uitslag na speeldag 2:
1 Voesj United 146
2 Bokrijk Sport 120
3 FC Blackout 119
4 FC Koeweit 116
5 BZRK FC 113
5 Milanello 113
7 Los Merengues 112
8 FC Bikkemberts 110
9 FredNova 91
10 BlueWhiteBuffalo90
11 Frenulum 85
12 FCB_Fanatic 80
13 Betatje 65 |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Gladius
die omhaal van Crouch :eyes: |
en dat voor iemand die gekend staat voor zijn "lelijke" spelstijl |
|
|
|
|